Fórum - Téma


Hever na C-Maxe


Fórum Pokec všeobecný Hever na C-Maxe




2013-10-27 16:21:21

Zdravím pánové, mohl by mi někdo vyfotit nebo poslat odkaz na foto origo heveru na forda C-maxe ( po faceliftu 2009 )

Jeden doma mám, má uprostřed patky drážku ale když začnu zvedat auto, tak jak mám zespodu lemů oplastování, tak se to první zapře do plastů ..a dál sem to ani nezkoušel..nevim jesi origo má placatou patku a mám to zvedat za ten šev lemu nebo jak...Dík za info nebo foto

2013-10-28 11:43:18

..Nějaký auta..pokud maj oplastovaný prahy..tak mají v těch prahách odjímatelný kritky ze spoda..právě kvůli tomu,aby se to dalo zvednout heverem..tedy..opřít o plech karoserie..ne o to oplastování prahů.

2013-10-28 14:10:31

no to mne taky napadlo ale na svém fordíkovy nic takového nemám, jako odnímatelný kousek oplastování

2013-10-28 16:55:17

hanz393:Pokud tam odnímatelná víčka nemáš, tak to znamená, že u tvého auta nemáš originální oplastování prahů (z výroby). Potom ti nezbyde, než používat jiný typ heveru, který bude zvedat za nápravy nebo ramena náprav.

2013-10-28 19:17:55

No tak oplastování zespod prahu je origo...v místě zvedání je '' vybrání " ...ale jelikož mám verzi se sadou na opravu pneumatiky žádný origo zvedák sem nedostal.Ten co mám doma má uprostřed patky na zvedání prořezání na ten šev lemu...pokud ho přiložím pod prah a začnu zvedat, tak se mi patka samozřejmě opře první o oplastovanou stranu, protože na druhé straně švu ( na straně k vyfuk. potrubí ) oplastování není...tak proto se ptám jak vypadá origo hever...jinak příkládám fotky ať vidíte jak to tam mám

2013-10-29 10:36:28

hanz393: To oplastování má výklenek jen proto, abys na místo podepření heverem při jeho nasazování viděl. Originální hever má, jestli se nemýlím, drážku, která zapadne na ten lem, aby byl přesně usazen. Často vlastní opěrná plocha bývá na práhu až za tím lemem blíže ke středu vozu. Zkus se zastavit v pneuservisu a domluv se s nimi, zda by ti nenechali odřezek gumy ze staré pneumatiky z náklaďáku, který bys použil jako podložku na hever. To aby se ti opřel až o práh za lemem práhu. Většinou by měla mít zářez, který by měl být alespoň tak hluboký, aby zapadl na ten lem. Gumový hranol má pak výhodu, že ho můžeš použít i na jiný typ heveru. Různé takové podložky mívají udělané i přímo v pneuservisech, tak ti jistě poradí a nebo to vymyslíš sám.


Odpovědět