Fórum - Téma


Galaxy+rady před koupí


Fórum Technický koutek Galaxy+rady před koupí



1  2

2012-06-28 22:26:23

Ahoj, chci koupit galaxy z roku 2004 2,3 benzín a chci ho předělat na plyn, jsou nějaké obvyklé problémy na které si mám při koupi dát pozor ?

viki  
2012-06-29 10:37:57

měký sedla ventilů pro plyn nevhodné ,kontrola roz. řetězu je ttam pár věcí v plastu které občas nevydrží ,bolístky jsou starter a nadzvihátka ventilů ,jinak je to dobrej motor ,na spodku odcházejí stab, tyčky jinak pohoda

2012-06-29 11:09:22

dají se ta sedla nějak vyřešit ?

viki  
2012-06-30 19:32:34

dají se vyřešit neznam postup ale jde to

2012-06-30 20:17:58

viki :

no tak chlapy nevím,ale co má plyn společnýho se stbilizačníma tyčkama,nějakýma nadzdvihátkama, to asi myslíš hydroštely? A už vůbec nevím co starter nebo kontrola řetězu?

Jesli mluvíš o sedlech ventilů,tak nevím co je na nich jiného než u ostatních modelů které na plyn jezdí,ale pokud tam problém je jak píšeš, tak by se musela sundat hlava a nechat udělat vložky do hlavy tedy sedla z jiného materiálu.Což pochybuju! To se dělalo naposledy u 120Š.

Takže nevím co máš na mysli?

2012-06-30 21:07:01

však vklidu, já se ptal na problémy celkově, takže sem rád že si na vím, že si mám dávat bachy na ty stabilizační tyče a starter. na ty sedla se zeptám ve firmě co dělaj přestavby

viki  
2012-06-30 23:49:13

Tomenzino ano vyjádřil jsi to přesněji jak já jedná se o sedla ventilů pardon za mé špatné vyjadřování nevím co co se dělalo na 120kách bratranec vložkování absolvoval po roce užívání plynu konkrétně na tomto modelu ford galaxy 2,3 jak jsi sám naznačil jedná se o měkčí materiál není to nic vyjmečného že některé díly mají měkčí materiály dokonce například subaru tento problém zná a má dokonce ofic vyjádření pokud plyn tak i sedla doporučeně

stab,tyčky(lidově řečeno kosti) nemají s plynem nic společného ale mají hodně společného s podvozkem, tím že dlouho nevydrží na špatným vozovkách zhruba po 20ti tisících začnou klepat což je nepříjemné na uši poté se trhnou v čepu vůz se nepřijemě naklání a hůř ovládá

kontrola řetězu plastové díly se ošoupu následek skočení řetězu o zub ,výsledek nemusím snad popisovat v našem případě se tak stalo v 270ti tis km

startér konkrétně problém zůstává viset pastorek nepříjemný zvuk časem odjede startér

stab.tyčky startér na pohodu nic drahého kontrolu řetězu bych nepodceňoval páč vím co nás to stálo a zabudování plynu si kolega zhodnotí sám doporučil bych modernější šekvenční je to šetrnější

Tomenzino POKUD VÍM NÁZEV TÉMATU koupě+galaxy-rady kolega má zájem o vůz a chce vědět na co si má dávat pozor , tak jsem mu popsal opakující se problémy a problémy které se vyskytly na 4ech vozech které znám z toho dvě mé

nemyslím si že jsem to já který je zde mimo mísu

,,,,jen dodám že se jedná o 2,3 107kw aby nedošlo k omylu

2012-07-01 11:08:11

co to vyvložkování stálo a kde to umí udělat ?

2012-07-01 21:28:13

viki:

Ale jo proč ne.Nadpis tématu je správný.Jen otázka pak zněla jinak.Reagoval jsem na to co jsi zamotal do plynu, tak jsem čekal hlavně info o plynu. Ale dobře vzal jsi to vše dohromady. Nebylo to myšleno špatně.Jinak rady jsou asi v pořádku.

Myslím že ze stabil.tyčkama mají problém více aut. O rozvodech jsem to ještě neslyšel.

Jinak si rád počtu

2012-07-02 06:09:06

tak už sem se díval to vyvložkování sedel ventilů stojí 6000 Kč, tož to se dá přežít, pokud to pak bude "na věky" nebo vzít TDi 96 kW s šestikvaltem ? co doporučíte ?

viki  
2012-07-02 10:27:45

extremehan... omluva za pozdní reakci ceny neznám musel bych se spojit s bratránkem děláno to bylo někde u Pardubic já nechávám věc dělati ohledně hlavy vedle Troubska u Brna předpokládám že cena kterou jste zjistil je pouze za vyvložkování plus tam bude nové těsnění zřejmě přebroušení hlavy a práce kolem,jak jste řekl investice se časem vrátí

Já jsem se k naftě nechtěl vyjadřovat s důvodu že jste měl zájem o benzín pd 85kw-96kw ,, verzi 103kw nebrat ,, je podle mě jednoznačně lepší volbou(sám mám raději benzinová auta) ač má mín kw má mnohem větší krouták má dostatek výkonu na všechny kvalty a to i plně naloženo navíc je těchto motorů v oběhu mnohem víc tímpádem i jednoduší přístup i k součástkám jak nových tak starších navíc je ten motor totožný sharan alhambra což rozšiřuje nabídku ,spotřeba mimo město u mé 85kw těsně nad šesti litry s vlekem a autem naloženým na zádech 8-,8,5 a půl

sestra s 2,,3 camračky školka ,práce nějaký ten výlet na ryby 10, v zimě víc

k naftě bych dodal kolem 180tisici km odchází turbo není to úplné pravidlo ale děje se tak repas je plus minus desítka ,

hezký den

2012-07-03 21:45:49

tak sem si ho dneska dovezl: http://www.sauto.cz/osobn...alaxy/9645587?goFrom=list nakonec nafta 1,9 TDi 96 kW

viki  
2012-07-03 22:43:52

jsi to vzal hákem tak at sloužíkaždých 90sát se mění rozvodák nejlépe i s pumpou

2012-07-03 23:04:39

jo ted to budu měnit

2012-07-03 23:18:14

Chlapi neřešte problémy které nenastaly. Má to problémy jako každá jiná kára, až se vyskytnou tak to řešte.

Jakákoliv předělávka není ideální řešení, raději jezdi na to na co to bylo vyrobené. Pokud chceš malou spotřebu tak si kup ropáka- VW motor je dobrej.

2012-07-03 23:55:06

však dnes sem koupil ropáka

2012-07-04 00:01:37

já vím, jen jsem si pořádně nepřečet poslední příspěvky.

2012-07-05 20:42:19

rampic1968

Moje řeč.Jezdit na to co to je a nedělat takové zásahy zbytečně do motoru.

Jinak přesně tak.Závady jsou stejné jako na jiných vozech.Něco vydží víc něco míň.Taky jak kdo s tím jezdí.

viki  
2012-07-06 11:38:11

Tomenzino zde si dovolím nesouhlasit a nepůjdu moc daleko 1,9tdi103kw který se též vkládal do galaxy kde výrobci podcenily kvalitu paliva následkem odcházející čerpadla,vstřikování (což bylo později napraveno dodáním jiných systémů)í,kde oprava stojí téměř polovic ojetého zakoupeného vozu,samo někoho tento problém nepotká jiného majitele třeba několikrát pro takového majitele je takoví motor noční můrou

rozdíl na citlivost paliva mezi motory tdci a tddi a následné ceny za opravy jsou zde všeobecně známy

Tím netvrdím že tyto motory nefungují ale proč nejít při koupi do méně problemové verze kde riziko průšvihu je mnohem menší a léty prověřené zkušenostmi uživatelů , popřípadě méně náročné na financování oprav .pouze můj názor

2012-07-06 13:45:52

viki:

ale jasně,máš na to svůj názor.Zase to je vykoupeno tím že třeba jak píšeš o starším motoru TDDI nemají takový výkon.

Proto začali dělat novější TDCI. Takže vývoj jde kupředu a zakoupením motoru TDDI je krok zpět.Ale jak píšeš pokud je vidina toho že při koupi staršího vozu že to lepší varianta tak proč ne? O penize jde.

Já jsem zase pro novější a výkonější .

Taky jen názor


Odpovědět

1  2