Fórum - Téma


Galaxy * nestartuje


Fórum Technický koutek Galaxy * nestartuje



1  2  3

2015-10-07 09:28:55

povadi: Galaxy mi každý rok sežere na opravy několik desítek tisíc korun. To jsem u Mondea neznal. Věřím, že opravářům se to líbí.

Diagnostika dokáže vyrobit z jednoducjé závady - slabá baterka, neskutečný provlém zase v řádu desítek tisíc korun, obrovského množství starostí telefonování, převážení a přetahování,... příší auto zkusím TOYOTU. Potřebuji auto na ježdění. Musí svítit, topit a jezdit, a elektronika a komfort nad to je mi k hov..u, pokud auto nejezdí.

Třeba Atlas copco žije jen zeservisu. Tam si vložky válců nepřevložkujete, musíte vyměnit celý blok motoru, 600 000,- Kč.

2015-10-07 09:49:17

login8: Podle mě už to trošku přeháníš..

2015-10-07 11:03:32

hupino: sleduju to už delší dobu, jak se vehementně snaží, někoho tady naštvat... Tady? Tady, jsme samí kliďasové

2015-10-07 21:44:08

ford666: Nechci nikoho naštvat, jsem rád, že mi kdo co poradí, jen popisuji sví zkušenosti. S Mondeem byly perfektní, 650 000 km. Galaxy je již taky doma, 12 500 korunek a to jsem zabránil různému převážení na podvalnících.

Loni spoječka, 30 000,- korunek, před vánocemi, to jsem na Mondeu neznal.

Jsem rád, že existuje Club Ford, člověk může dávat své zkušenosti a poučit se u jiných.

Jo, malý řemen na ventilátor Atlas Copco, stál 3500,- Kč. Dnes jsou všechna auta dělaná na servis. Srazili ceny nových aut, peníze vytáhnou zákazníkovi z kapsy servisem. Jsou i horší auta než Ford. Známý má Yetiho, ten stojí v servisu opravdu častěji, než doma v garáži.

2015-10-07 21:52:51

login8: Tak dobrá tedy

2015-10-30 08:59:58

povadi: "Vím o spoustě lidí co tahají za Galaxy plata na auta a bez prolému" predpokladam ze rec je o galaxy od 2007 , a to bych chtel videt co za tim tahaji kdyz ma cca 1800kg na kouli , platak ma tak 500kg a 1300kg maji tak focusy a fabie

2015-11-23 17:39:56

Zdravím všechny majitele vozu Galaxy.

Zrovna tento týden jsem řešil jedno Galaxy r.v. 2000 s motorem 2,3 benzín , které jednou nastartovalo , pak zase párkrát nenastartovalo a tak stále dokola. V průběhu zjišťování možné příčiny jsem si všiml, že v okamžiku kdy nešlo nastartovat se po zapnutí klíčku do polohy II nerosvítila kontrolka imobilizéru ve dveřích a v okamžiku kdy se rozsvítila tak jsem nastartoval. Toto zvláštní chování bylo podmíněno tím jak jsem manipuloval se sestavou pojistkové skřínky pod volantem. Po několika hodinovém proměřování elektroinstalace jsem dospěl k možnému problému. Zjistil jsem totiž , že když zahejbám s černým relátkem s označením " 30 " v pojistové skřínce tak vždy nastartuji. Tak jsem relátko vyndal z pojistkovky a otevřel a zjistil jsem , že na plošném spoji uvnitř tohoto relátka bylo znatelně vidět prasknutí jednoho letovaného spoje. Pro jistotu jsem přepájel všechny spoje. Před montáží relátka jsem ješte trochu napružil všchny konektory ve svorkovnici čistě jen pro jistotu. Po tomto zásahu zatím auto startuje bez problémů.

2015-11-23 23:08:35

ford666: Tragedie Galaxy pokračuje. Přestalo startovat. Odtáhnul jsem jej na laně do servisu v krajském městě. A řekl - mám podezření na naftu. Nevím ale kde je palivový filtr, návod mám k ničemu. Zavolali analytika, vytáhli chybové kody a řekli, ženevědí, co s tím. Odtáhnul jsem to opět na laně přes hory do malého servisu a co by jste řekli, žeto bylo ? Palivový filtr.

Já už nevěřím servisům. 2/3 servisů jsou lempli a budižkničemové.

Chtěl jsem opravit i řízení. Obrovský problém. Číslo servořízení neodpovídá várobku, dle VIN kodu je to zase něco jiného a FORD nebere zpět serva, pokud nepasuje. Tedy cálnete 22 000,- Kč za servo, které vám bude k ničemu. Hlupáci, idioti, lemplové ? Asi jen zloději.

Servisák to 3 x vyčistil a šlape.

To jsem na Mondeu neznal.

Na dalším Fordu, , kterého jsem půjčil kámošovi, přestalo svítit světlo. Nešťastník to odvezl do servisu. Tam mu řekli, že je tam obrovský zkrat, mezi pojistkovou skříní a spotřebiči, neboť nejedou 3 světla. K smrti vyděšen, utekl z tama.

Za 8,. Kč jsem sobě zakoupil 2 žárovky + 1 x H7 a vše jede. Hlupáci, idioti, lemplové ? Asi jen zloději.

Nemáte někdo dobrý, dílenský návod na Galaxy ?

panpipe: Co si sám neuděláš....

2015-11-24 06:31:01

login8:

Já si myslím že to vidíš černě všechno, a už nadáváš na vše zbytečně.

Popisuješ něco o filtru.to je banalita. Vždy před zimou se má měnit je tam kal a parafín a ten ucpává filtr, což jsi neudělal.

Ochladilo se a jsou nuly a filtr je ne průchodný. Taky dle toho kde tankuješ. Takže jsi ho měl vyměnit.

A žárovky. Pokud vše šlape když jsi je vyměnil, proč to neudělal kamarád? Proč se žárovkami jezdil do servisu?

To je ani nezkusil vyměnit?

Víš co, zase to neházejte všechno na někoho jiného, a na auto? Taky přece ne.

2015-11-24 07:11:20

tomenzino: Proč jel kamarád do servisu, nevím. Jeho věc. Výměna žárovky u Fordu, není vždy sranda. Před 3 - 4 týdny žádné mrazy nebyly. Filtr jsem vyměnit chtěl, jen že návod na Galaxy tají, kde filtr je. Návod na Galaxy, co mám, je k ničemu. Zkušenost mého kamaráda se servisy je stejná, jako moje.

U Mondea jsem si měnil vždy olej sám.

2015-11-24 08:07:25

login8: Ještě k tomu servu. Pokud si to necháš udělat, může ti bejt jedno jestli se trefí se servem na poprvé či popáté.

Ty budeš platit jen jedno plus práce. Jestli je to obrovský problém tak jen a jen jejich. I když nevím proč problém???

A ty jsi dej a pozoruj je


Odpovědět

1  2  3