Fórum - Téma


Galaxy * nestartuje


Fórum Technický koutek Galaxy * nestartuje



1  2  3

2015-09-30 20:35:56

povadi: Záleží, co máte za auto. Měl jsem Mondeo 1998 1,8 TD asi. 650 000 km v pohodě. Plná spokojenost. Kočár. Megakufr. Solární kolektory do kufru vlezly.

Ovšem Galaxy je z jiného světa. Po 200 000 km, nebo 5 letech, hrůza. Dnes se staví auta jinak. Spojka dříve 300 000 km, za 6000,- Kč, dnes 160 000,- Km za 30 000,- Kč......a ta elektronika, natlačeno, co tam vejde. Taky, jako naprostá většina z řidičů, nepoužívám 80 ˇ% funkcí na multifunkčním volantu.

Již dříve jsem psal, auto by mělo hlavně jezdit, volant hlavně zatáčet, což bohužel dnes není samozřejmost.

Známý se právě vrátil z Kréty. Smál se mi, tam říkají : Fordem do práce, vlakem zpátky. Nebo na laně.

Každý má své zkušenosti. Plně naložený Ford Tranzit s vozíkem plným studničních skruží, 300 km cesta do Krkonoš, bral jen 8,5 litru nafty.

tomenzino: Každí auto utáhne 2 t ? Já už si to nemyslím. Vidím. Spletl jsem se, vyjde mne to na pár tisíc.

2015-09-30 20:58:15

login8: Nemáš pravdu Vím o spoustě lidí co tahají za Galaxy plata na auta a bez prolému. Ano spojka je na novejch Galaxy poddimenzovaná, protože je použitá z Mondea a trochu se pere s váhou vozu. Ale jen když se k ní šofér chová hrubě. Při normálníám zacházení v poho. Auta opravuju léta a můžu říct s čistým štítem, že Koncernovej pekáč je to nejhorší auto co je na světě po Fiatech. Na jednoho Forda dělám tak 5-6 koncernovejch paštik a už jich mám tak plné zuby, že uvažuju, že je přestanu úplně dělat. Zlatej FORD

Vagové auto bych nechtěl ani zadarmo a když by mi ho někdo dal okamžitě ho vezu do bazaru

90% závad si dělají lidi sami tím jak se k autu chovají

2015-09-30 21:12:13

povadi: Dříve jsem najezdil tak 120 000 km. Ročně. Dnes do 50 000 km. Já, dnes jsem uvažoval, ze spoust svých aut, tolik poruch jsem nikdy neměl, jako nyní na Fordech. Ani ne tak poruch, jako peněz se tam sype.

Ojnice mi vyběhla za jizdy z motoru, spojka na Galaxy 30 000,- Kč ....

Dost žerou ty Fordy peněz, opravářům se mohou líbit, řidičům nemusí. Pro opraváře to může být Zlatej Ford.

2015-09-30 21:26:56

login8: Sám mám doma několik fordů a lidi co ke mě jezdí jsou s nima taky spokojený. A to vždy za předpokladu, že autu dáš co potřebuje, nedáváš nekvalitní díly atd. Pak Ford vydrží mnohem více jak jiné ,,renomované značky aut´´

Jinak za Pickupem - Escort Expres bez problému tahám i mnohem těžší vozidla když to padne a je potřeba to odtáhnout do dílny. Nebo se nebojím připojit vlek a mít na něm tunu. Opravdu je to jen o tom jak se k autu chováš a zda mu dáš ,,tu lásku´´ a vše co potřebuje.

2015-09-30 22:08:28

povadi: mohu osobní otázku ? Kolik tisíc km uděláte za rok ?

Já jsem opravdu dříve měnil olej, v sezoně i 2 x za měsíc,....V Mondeu jsem ho měnil sám i s filtrem za pár korun...ve srovnání se servisem.

2015-09-30 22:12:42

login8: Mám lidi který jezdí v pohodě 80-100 000ročně. Je to o chování se k autu a jak je dělanej servis

2015-10-01 16:47:16

povadi: O chování k autu to asi nebude,. je - li to slepenec s podskupin určených na menší auta. Dříve by to byl šunt, dnes je to zřejmě standard kvality. U všech výrobců. Čím větší šmejd vyrobí, tím víc vydělají na servisu.

Švára měl Lagunu. Taky slepenec z podskupin na Megana, tam se kazilo úplně všechno.

Ale díky, moc jsi mi pomohl. Známý , konstruktér z Barumu, mi říkal Galaxy jsem prodal, všechno tam je poddimenzované. Já jsem mu nevěřil, teď již vím, že dlel pravdu. Díky Vám.

Ten můj příběh má hrůzostrašné pokračování. Servis zavolal, že mi to podvalníkem dá do dalšího servisu, dále 50 km v horách. Nedostanou se do kodu. Odmítnul jsem, že si to přetáhnu zase horama na laně.

Ptal jsem se jich - zkusili jste dobít, či vyměnit baterku ? Ano, zkusili. Dnes, když jsem prohlásil, že si jedu s lanem pro auto, auto zázračně rychle startuje, po výměně baterky.

Díky, za tvou radu.

Kde koupit Voltmetr do auta ? Na čínském portálu ?

Poznej své auto :No co, Galaxy je slepenec s elektronikou, která tě může vykoupat, případně zabít. Je třeba s tím počítat. Ani náhradní kolo nemá. A voltmetr tam těžce chybí.

Voltmetr v Galaxy je životní nutnost. Dodělej doma.

Jo, i jiné auta dělají to, že šlápneš li na plyn, uberou. Je třeba vyhlédnout si vždy při předjíždění vhodné pole. Velké auto, maximálně ho rozbiješ. Je to čidlo při protočení kol.

 petrdepo  
2015-10-02 08:44:16

login8: Voltmetry a řadu jiných měřidel do auta mají například na ebay.com. Některé jsou dokonce v akci bez poplatků za dopravu. Odkaz je zde: http://www.ebay.com/sch/i...S0&_nkw=voltmetr&_sacat=0

2015-10-05 19:11:45

petrdepo: Díky, asi dám ten do zásuvky. To bude vděčný vánoční dárek, Fordů mám doma více, i po rodinách kolem.

 petrdepo  
2015-10-06 07:25:59

login8: Ten má bohužel jednu nevýhodu, protože vzhledem k umístění zásuvky je na něj vidět jen když se trochu skloníš. To může odvádět pozornost od řízení. Ale stejně je jen na kontrolu při podezření na nějaký problém. Pro tvoji informaci - dodací lhůty jsou několik týdnů, protože některé zboží dopravují z asie lodí. Kdyby nebylo z asie, tak by asi nebylo za tak nízké ceny. U nás se v autodoplňcích prodávají jen se 3 LED diodami.

2015-10-06 12:31:41

petrdepo: Opět nemáš Petře pravdu, dá se volmetr sehnat i u nás. Např. na stránkách Stualarm pod číslem 34530

 petrdepo  
2015-10-06 15:23:16

povadi: Máš pravdu. Ale za cenu 2x vyšší. A kdo dnes za tutéž věc od jiného prodejce chce platit vyšší cenu ?

2015-10-06 16:01:56

petrdepo: Jistě, tohle je MOC, já to třeba mám od nich úplně za jiné ceny. Hlavně, tohle byl příklad. Protože jsi psal, že v Čechách jde sehnat jen led orientační voltmetr...

 petrdepo  
2015-10-06 16:18:59

povadi: Já jsem psal v autodoplňcích. Těch je mnohem víc dostupných a tam tento sortiment s digitálním voltmetrem většinou nevedou. Tam mají právě spíš jen s těmi 3 LED.

2015-10-06 16:22:48

petrdepo: Opět nemáš pravdu, mají je i v autodoplňcích, ale musíš jen vědět kam máš jít

2015-10-06 19:43:38

petrdepo: máte pravdu. Taky jsem dnes koukal na zapalovač, když jsem jezdil v Mondeu, je pomalu na podlaze.

2015-10-06 19:53:34

login8: Mezi náma, Voltmetr nemusíš neustále sledovat, stačí se na něj podívat když třeba stojíš na křižovatce, nebo než jedeš někam.

2015-10-06 22:09:56

povadi: Právě u Fordů bych si nebyl jist. Jednou mi dobíjení odešlo za jízdy na Focusu na dálnici. Kontrolka k ničemu, důležitější byla kontrolka chlazení. Když jsem jel přes 80 km/h, uchladilo se to náporem i bez plochého řemene, jenž odešel do věčných lovišť.

U Galaxy jsem to již popisoval. Kontrolka dobíjení zhasla, plochý řemen tam taky nebyl.

U Fordu nikdy nevíte. Celá slavná diagnostika a kontrolky jsou na hov...o.

Právě Volmetr bych raději sledoval. Asi ho vrazím do sloupku.

2015-10-06 22:19:46

login8: nevis co povidas. Zlatej Ford. To, ze odejde altik neni Fordem, to Ti muze padnout na kazdem aute. Spis mi to pripada, ze zanedbavas servis nebo to sidis na dilech. Jinak je Ford mnohem spolehlivejsi nez jine znacky umele vynasene do nebe. A kdyz Ti Ford tak vadi, nechapu proc ho mas a nekoupis si dle Tebe neco lepsiho

2015-10-06 22:56:20

povadi: Byl spolehlivý. Na Mondeu jsem měl 650 000 km.

Byl.

Jezdím denně, nepucuji, nejezdím po srazech.


Odpovědět

1  2  3