Fórum - Téma


Galaxy * nestartuje


Fórum Technický koutek Galaxy * nestartuje



1  2  3

2015-09-28 15:17:08

Právě jsem přišel k vozu, chtějíce nastartovat a odjet. Jenže chyba, ženské v sobotu vypucovaly auta. Baterka slabá, asi svítily. Nahodil jsem kabely, trochu to točilo, nenastartovalo. Později cvaklo v autě a již kabely z vedlejšího auta ani nejiskří. Nechtíc jsem otevřel okno, které již nejde zavřít. Je to tak, že elektronika odpojila i akumulátor ? Půjde vůbec nabít nabíječkou ? Rozjet na kabely nešlo.

Zlatá Š 120, ta fungovala v zimě, v létě, i potmě.

A to jsem Galaxy právě chtěl odvézt do servisu, protože vypadává posilovač řízení. Občas máte obrovský problém zatočit volantem. Občas ztratí výkon a netáhne, to musíte odstavit auto na krajnici, chvíli se modlit, pak nastartovat a pak to jede, jak mi říkala manželka. Dost nebezpečné auto.

Značkové servisy v krajském městě jsou celkem k ničemu. Onehdá jsem tam na laně dotáhnul GALAXY, tuším ročník 2008, celý den ho za 700,- Kč zkoumali aby mi řekli: Ono to chce nastartovat, ale ono to nenastartuje.

je zablokovaná řídící jednotka ? A jednotka zablokovala nabíjení, aby auto ( baterka) nešla nabít ?

2015-09-28 15:45:06

login8:

Může být ta baterie už špatná zkusil bych přehodit baterky a pak dál řešil další problémy

Jinak jsem ti tvé přízpěvky sloučil, stačí použít tlačítko T jako edit a doplnit popř pozměnit svůj přízpěvek

2015-09-28 15:48:07

tomenzino: Máte zlaté Mondeo. Taky jsem ho měl. Galaxy nekupujte, to je tak složité auto, že si vždy najde milion důvodů, proč nejet.

Mám strach, že Galaxy mne jednou zabije. Ta elektronika. Třeba když předjíždím a dám plný výkon, elektronika mi ubere. To je fakt životu nebezpečné auto a nejen mému.

2015-09-28 15:49:48

login8:

To bude asi ne autem, ale nějakým problémem. Asi bych to nechal celé prohlédnout a udělat

2015-09-28 16:03:27

tomenzino: Po hodině nabíjení to napsalo Immobilien sative actived ( Mluví holandsky)

Místo aby to nastartovalo po nabití, celé auto se asi odstavilo. To můžu klidně vyměnit i 10 baterek a bude to k ničemu. Následujících 48 hodin asi budu řešit, jak ten krám odtáhnout do servisu. Je to plné elektroniky, která mně, jako zákazníkovi, jen škodí. Ohrožuje mne na životě, včetně všech ostatních ůčastníků silničního provozu a tahá peníze z kapsy. A né málo.

tomenzino: Jak vyhodit baterku z Galaxy ? Musím nejprve vyhodit motor, nebo jen stačí odšroubovat ty vzduchové filtry a hadice ? Jinak je tam přístup jen asi 8 cm x 20 cm, tím baterku asi neprotáhnu.

Baterka je celkem dobitá, ale mám problémem je Actived immbility. Třeba by se ta aktivace dala zrušit odpojením baterky ?

tomenzino: Já bych to chtěl taky dát do servisu. Volat odtahovku kvůli Actived immobiility ?

Kdy by aspoň šlo zavřít okno. Ani to nejde zavřít. Jinak ventilátory jedou, rádio taky, elektronická jednotka komunikuje,....ale nenastartuje a nezavře okno. Já vím, je to pro komfort zákazníka a jeho bezpečnost....spokojenost....

2015-09-28 18:44:56

login8:

A při nápojování kabelů proběhlo vše jak má? Není prasklá hlavní pojistka? Není možný aby nefungovalo nic! To není problém který je běžný. Musel jsi s tím něco udělat.

2015-09-28 19:47:17

login8: Podle hledání na netu se jedná o to, že se aktivoval imobilizér. Pokud nepomůže odpojení baterky, tak je problém s imobilizérem.

2015-09-29 01:02:20

tomenzino: Jste dobrý. Asi to bude baterka. Jenže, elektronická řídící jednotka zablokovala auto. Teď už nepomůže ani 10 nových baterek. Problémem je odkódovat auto.

Heslo mých kamarádů "Fordem na výlet, vlakem zpátky" bych doplnil - Na výlet jsem ani nevyjel.

Právě jsem se vrátil z akce " Odtáhněme nepojízdný křáp - Ford Galaxy do servisu. Akce se nedobrovolně účastnilo několik mých rodinných příslušníků a známých.

První fáze proběhla za světla. Pokusil jsem se dnes, vlastně včera, odtáhnout Galaxy Focusem. Jenže, Galaxy je velmi těžké auto. Vyjeli jsme až do poloviny 5 km kopce, než jsme odvařili spojku Focus, to bude tak za 6000,- Kč.

Tem, uprostřed kopce na frekventované cestě v lese, se někteří mí rodinní příslušníci s nadšením fotili, že je to dobrodružství uvařit chladič a odvařit spojku na Focusu.

Na úzké cestě jsem vytočil auto bez motoru a bez elektriky a vrátil se pod kopec, do výchozího bodu na benzinku. Než přijel další dobrodruh s Mondeeem, přišla tma. Přijel, zkusili jsme i baterku přemostit jinou baterkou, potmě, k ničemu. Akorát jsem zrušil kod na rádio. Nevadí, stejně se impuls již nedal poslouchat.

Servisák mi po telefonu vysvětlil, že Mondeo je na elektriku. Pokud baterka nestíhá, nejprve odpojuje servo. To je ten případ, kdy se auto opakovaně pokoušelo zabít moji manželku. Prostě jedete z kopce a najednou nejde zatočit. Nevíte proč. Diagnostika ani dobíjení nic nesignalizuje. Pak již nenastartujete a pak se vše zakoduje a to doma nespravíte nikdy.

Cesta lesem, asi 40 km, potmě, bez elektriky, bez světel, za Mondeem, byla taky dobrodružná. Naštěstí je dnes v noci téměř úplněk, něco jsem viděl, na zadek auta jsme náplastí přilepili světlo z kola. Mondeo taky dostávalo záhul. V 1. kopci, potmě z výfuku Mondea sršely nádherné tuny jisker.

Mne se Galaxy taky již dříve pokoušelo zabít. Třeba jsem předjížděl soupravu v kopci, šlápnul na plyn, a elektronická jednotka ubrala výkon !

Známému to dělal Focus, vyměnil žhaviče a jednotka ho přestala v nečekávaných chvílích brzdit. Řeknu Vám, Hořel jsem ve Š 120, čelně boural Renaultem R 5 do Š 1203, Renaultem 11 jsem vletěl do stromu - bratránek usnul za volantem, u Nissana Suny jsem zase usnul v autě já, s plným autem chlapů ve 180 km/h na dálnici,, Mondeem kance, ale velkého srazil, srn a zajíců nepočítaně, třeba UNEM, Ale z toho Galaxy mám strach. Ten jde tvrdě po mě. Vlastně i po vás, pokud vás nedejbože potkám.

A diagnostika ? Nanic. Jednou jsem Galaxy, co nechtělo startovat dotáhnul na laně do nejdražšího servisu v kraji, tam nahodili diagnostiku, a po dnu práce za 700,- Kč mi řekli - ono to chce nastartovat, ale ono to nenastartuje.

A to byl celý jejich servis.

Diagnostika FORD Galaxy je na nic. Potřeboval bych tam velký Voltmetr, jak jsme měli v Renaultu 25. Ten bude pro mne životně důležitý.

Čipy ve VW ? To je stranda aféra. Teď zpátky mne brali policajti, když jsem jim to povídal, dnešní storry, řekli kup Japonce.

Tak nevím, ale jde o život. O můj život.

petrdepo: No, vypadá to že Galaxy je jako domeček z Karet. Jenže, úplně všechny karty jsou dole, prostě se to sesype.

Základním problémem Galaxy je elektrika. Uvidíme zítra. Dnes již mi to stačilo. Zítra vyjíždím přes celou republiku, ve 2 00 v noci, Galaxy umřelo, jedeme Nissanem . X Trail.

Robusní auto, nesype se jako domek z karet. Není dražší, než Galaxy, zato spolehlivě jezdí.

2015-09-29 07:38:45

login8: Máš pravdu s tou elektronikou. Bohužel řada komponentů je navržena na hranici spolehlivosti. Asi je to tak, že jak ubíhají desítky let, tak se spolehlivost více a více zhoršuje. Dokud se do aut nedávala žádná elektronika, tak bylo vše na takové úrovni spolehlivosti, že některá jezdí dodnes bez závad a problémy mají spíše mechanické. Dnes se dělají auta kvůli ekologům a špatným řidičům nabitá elektronikou. Ale tak fórovou (bez rezervy v odlnosti), že jsou tak na 5 let a pak je to na postupnou obnovu elektronických dílů za nové.

2015-09-29 07:57:14

login8: Myslím že to zveličuješ Jestli někdo udělá spojku když jede tak to bude asi problém mezi volantem a sedačkou o kolik je auto těžší s tím si musí auto poradit A Ford je to takový jakýho sis koupil.. To prostě tak je.

2015-09-29 08:07:51

tomenzino: Nezveličuji. Pokud táhnu auto, nestíhám sedět v obou autech. Ve Focusu seděla ženská. Ona by volantem taženého Galaxy neotočila.

2015-09-29 10:16:09

login8:

No tak neříkej že za to můžou Fordi. Každé auto utáhne min 2T a to Galaxy nemá

Nech auto někomu kdo tomu rozumí. Ale musíš řádně vysvětlit co vlastně chceš a co tomu je

2015-09-29 17:57:50

tomenzino: Mraky lidí řeší na netu zablokovaný immobilizer Ford. Naříkají na špatnou kontrolu baterky na Fordech. Řeší to takto - dodělej doma: http://www.ebay.com/itm/3...ed-7-30V-DC-/390598892709

login8: odblokování často úspěšně řeší odpojením a dobitím baterky. Úspěšnost 40 - 60%.

Za pár hodin jedu na štreku, ne Galaxíkem.....

tomenzino:

Ano Tormezíno, já jsem úplně hloupý, na svém autě nedokážu ani zavřít okno, , a zvláště po ránu bývám negramotný. Jo, řidičák jsem vyhrál v loterii.

2015-09-29 18:20:54

login8:

Jestli jsi nebo nejsi hloupý nevím to nechám na posouzení někoho jiného. Jen asi už po třetí, po tobě já nebo jiný správce spojuje přízpěvky . Psal jsem ti že pokud chceš něco změnit či doplnit do svého přízpěvku, klikni na tlačítko "T" a edituj!

Ale od prvního přízpěvku si jen stěžuješ, a ještě jsi nic neudělal. Někdy je to těžký ale prostě si musíme poradit.

Když to všechno víš, neměl sis ho kupovat teď jen hudruješ.

Kde jsi vyhrál řidičák je tvá věc.

2015-09-29 21:26:34

tomenzino: Zadejte si do Googlu Immobilizér Ford, případně odblokovat a budete číst spousty příběhů jásajících lidí, kteří mají radost, jak jim Ford zpestřil život. Přijelo na ryby auto plné chlapů, Galaxy odváželi na podvalníku, nedokázali odblokovat ani elektrickou ruční brzdu, a podobně. Švára přijel S maxem do Francie, natankoval a již nikdy neodjel. Elektrická ruční brzda. Tu naštěstí nemám.

Chtěl jsem svůj příběh nabídnout jednomu portálu, nemá to smysl, takových jsou stovky. Tam asi vzniklo pořekadlo "Fordem na výlet, vlakem zpátky". Dobrou noc.

2015-09-29 21:37:38

login8: Nezlob se na mě, ale to pořekadlo dost dávno neplatí Takovou zkušenost mám právě z lidma co ke mě jezdí a mají koncernové paštiky. Já bych Vagové auto nechtěl ani zadarmo. Jedině Forda a za tím si stojím Ze zkušeností musím říct, že za spoustou závad si můžou lidi sami. A to tím, že nedělají servis jak mají, nebo je servis ,,okrádá montáží nekvalitních dílů. Co si budem říkat, dneska spousta lidí slyší na cenu né na kvalitu a pak se divý, že jim to za chvilku zase padne a stojí je to ve finále o hodně víc času a peněz, než když by se to udělalo rovnou a pořádně.

Damián  
Zdeněk
2015-09-29 21:44:34

Galaxy = Das Auto , tím je řečeno vše

2015-09-29 22:11:44

damián: No to jsi mě předběhl. Je to tak..

hof  
2015-09-29 22:45:13

kdyby Ford Galaxy měl získat označení Das Auto, tak by musel pocházet z dílny Volkswagenu, což nepochází, trojčata Galaxy, Sharan a Alhambra se vyráběla, nebo vyrábějí v Portugalsku na základě dohody mezi Fordem a Volkswagenem, kdy každá automobilka vložila do společnýho projektu jeden model ( VW vlastně dva, protože Alhambra je v podstatě Sharan )

2015-09-30 17:19:19

Ahoj

měl jsem závadu při startech: otevřu, sednu ,palubka se rožne ale nastartovat nešlo. Jednou ano a pak ne .

Vše bylo klíčem zbláznil se čip. stačilo vzít náhradní klíč a vše bylo OK.

Vadný klíč sem nechal přečipovat asi za 500.

Třeba ti to pomůže.


Odpovědět

1  2  3