Fórum - Téma


Fusion * Porucha servo řízení


Fórum Technický koutek Fusion * Porucha servo řízení



1  2

2013-05-30 23:23:04

login8:

Záleží, co v altíku odejde.Pokud uhlíky neboli regulátor, kontrolka svítí.Pokud nějaká dioda, altík trochu dobíjí ale málo.Proto kontrolka zhasne.Ale tak je to i u jiných altíků. Nejen u Fordů

Ale dobíjení, patří do jiného tématu.

2013-05-30 23:27:34

tomenzino: Jo, jezdím autobusem. Ale kochám se krajinou.

S tou poruchovostí, nevím, Měl jsem Š 120, Renault 5, Renault 11, Nissan Sunny, Mondeo, Focus, Galaxy...

Nissan byl držák. Japonec až na konec. Mondeo snášelo mnoho kilometrů, odhaduji tak, že najelo 650 000 km. u Focuse cítím, jak trpí dlouhými jízdami. Galaxy na dlohé jízdy je super, ale složitý stroj jak hodinky. Dodnes znám tak 15 % finkcí volantu a palubky. Potřebuji jezdit,, přežít, dojet, ne si hrát.

Švárův Ford Transit byl dobrej. Plně naložený auto + vozík plný studničních skruží, 500 km štreka, jen 8,5 l nafty / 100 km. Nebyl by sharan odolnější, než vymachrované Galaxy ?

2013-05-30 23:30:56

login8:

Každé auto má něco.Dřívější modely hold byli odolnější.

2013-05-30 23:35:15

tomenzino: No nevím. Další auto asu bude VW, nebo nějakej elektromobil. Fordy již nejsou, co bývaly.

Aktuálně mám 2 a jezdím autobusem. 3 hodiny cesta z práce....

2013-05-30 23:39:56

tomenzino: U Fordu mne strašně se..e jejich přístup. Oškubat zákazníka. Autodiagnostika - rozsvítí se mi kontrolka, přijedu do servisu, říkám, co to je ? Vypadá to na olej.

Oni mi řeknou, dáte nám 700,- Kč, necháte nám to půl dne na dílně a my vám řekneme, co ta kontrolka znamená.

Nedám, sednu a jedu třeba 500 km. Na druhým konci republiky mi to známý řerkne za pár korun.

Když máte autodiagnostiku kotelny, topenáři "opravují kotle zdarmo a po telefonu". O tom to je, zvýšit zákazníkovi komfort, snížit náklady. Kdo to udělá opařně, přijde o zákazníka.

2013-05-31 10:15:48

login8: Kamarád prodával Octávku, holý diesel, 2001, před 3 lety, 360 000 km všechno drželo, nic se nesypalo, jezdí v pohodě u jeho souseda doteď.

Škodovky a jiná německá auta asi nebudou špatné.

2013-06-01 09:46:22

Já to znám jinak Fordem tam a vlakem zpátky jo a mimochodem mám stejní problém se servem jako jcernohorska při otáčení na místě to drká do volantu a z motorového prostoru to přerušovaně píská při jízdě ok nebo když párkrát protočim volant L,P na doraz tak to na chvilku přestane. Potřebuji radu jak vyčistit ten redukční ventil

2013-06-01 10:12:48

Poslední kvalitní Škodovácké auto je právě zmínená jedničková oktávka 1.9TDI. Od dvojkové už se ty auta jebou mám známí na Škodováckém vrakovišti . A Audi,Volkswagen pokud máte ročně cca 100.000kč na udržbu tak prý super mašina. At si říka kdo chce co chce v těch autech jsou namontované Hi-Tec kurvítka..

2013-06-01 11:14:59

tomenzino: Děkuji za Vaši radu. Zřejmě máte pravdu !

firma dělající repase hřebenového řízení, ani nedokázala říci, co tam je špatného, oni to ani nijak nekontrolují, Ostraváci. Můj servisman si udělal přípravek na měření a zjistil, že hřeben je OK, čerpadlo OK, tedy to bude v tom ventilu, jak jste říkal.

Ještě jednou děkuji.

PS proč repase dělají firmy, co tomu nerozumí ?

Hledejte malé kvalitní servisy, bez reklamy.

macikk: Východní Morava, mohu poradit dobrej servis. Je to trochu z ruku, ale umí. Zase má super ceny.

login8: I v liberci je velmi dobrý servis neznačkový Ford, za pár kaček.

U značkového Forda otevřete dveře a vysolíte hned 700,- Kč. Autodiagnostika. Neznačkový to napojí, a řekne vám to za 60,- Kč.

tomenzino: Možná to patří jinam, Focus 1,8 TDCI nafta, při nízkých otáčkách klepe motor jako traktor.

Co to může být, 2 hmotnostní setrvačník ?

Jinak výkon, tah motoru, vše super... asi 2003. rv.

2013-06-07 17:52:46

tomenzino: zdravím, dá se opravit přepouštěcí ventil ? Dá se koupit ? na jednu tlačí větší tlak, na druhou menší. Nejde to seřídit. Tedy, občas , nečekaně, problémek zatočit.

Není to klasické kurvítko ? Záměr, aby se to kazilo.

To by taky, s takovým výrobkem, mohlo znamenat :

"Fordem na výlet, v rakvi zpátky".

2013-06-07 17:54:47

macikk: Ptal jsem se ho dnes, byla to dvojková Octávka, jezdí pořád v pohodě.

Raději bych měl 2 Focuse, než 1 Focus a 1 Galaxy.

Příliš složité auto. Galaxy. Staré hydraulické řízení bylo nezkazitelné.

2013-06-16 20:32:16

macikk: Focus opět překvapil. Změna hesla

Fordem na školení, odtahovkou z dálnice zpátky.

V týdnu, nebylo ani moc teplo, uvařil se. Nezadřel se, ale umřel motor. Jsem nevěděl, že to bude citlivější, než Škoda 120. Zvednutí auta v servisu na zvedáku, tedy 10 minut, 1200,- Kč.

2013-09-15 20:14:25

zdravím,, chtěl bych se zeptat,,, dá se nějak skontrolovat servo??? nevím jistě jestli je špatný,, ale občas mě při zatačení na místě jak kdyby skačou kola a kope to do volantu,, a jinak na nerovnostech jako jsou silnice z kostek lítá volant ze strany na stranu a to je pořád..

nebo dá se to servo uplně odpojit a chvili stím jezdit aby se poznalo jestli je to tíM,??

Díky za odpovědi..

2013-09-15 20:49:12

login8: Už bych nechtěl 5 Focuse. Právě jsem na Focusu vyměnil vstřikovací čerpadlo. Jiná diskuze.

A další výměny na obzoru: čepy, 2 hmotnostní spojka, ta je za 15 000,- Kč. Galaxy se servo řízení "fakt opravilo samo"

Ono si to samo sedlo. Ty korekce dělá řídící jednotka sama. Focus se na 350 000 km rozsype celý, Galaxy by 500 000 km mohlo vydržet. Zítra mám dělat tak v Galaxy 1200 km.

Jede dnes D 1 ?

2013-09-15 20:49:43

login8: 2 Focuse. Ne 5 Focusů.

2013-09-15 20:51:43

hart: Záleží vodkaď ste. Na Moravě bych dobrej servis Galaxy poradil. A velmi, velmi cenově příznivej. A umí. Vo to de.

2013-09-15 21:19:50

login8: Kdyžtak mám modeo,, a jsem z Brna..

2013-09-16 23:56:12

hart: Z Brna je to 150 km. To bude asi moc ?


Odpovědět

1  2