Fórum - Téma


Fordem tam, autobusem zpatky?


Fórum Pokec všeobecný Fordem tam, autobusem zpatky?



1 ......... 2  3  4  5  6

2011-02-18 16:27:19

taky něco přidám jen tak pro pobavení.Já když koupil svého prvního forda (mondeo mk2 kombi super!!) tak mi známý co je mechanik řekl že ford je mord a fiat jeho brat největší sranda na tom je že mám auto už skoro rok a byl jsem za tím známým jen dvakrát a to pro olej a žárovku do světla je jedno co kdo říká ikdyby to bylo podle všech nejhorší auto na světě tak já ho prostě chci hodně muziky za málo peněz mějte se.

2011-02-26 15:55:31

čauda.Dávno jsem měl Sierru 3dv 2,0i a asi po půl roce se začlo stávat,že jsem někam odjel a zpět mě táhli.Už jsem něvěděl co s tím a nakonec jsem našel ve svazku pod palubkou vysypaný vypínač proti čorkařům.Jenže o něm jsem neměl ani tucha.Bylo to auto z bazaru.Ted mám mondeo II a nedám na to dopustit,všeobecně na fordy vůbec.Jsou to spolehlivá auta a i díly jsou celkem levný.Ted jsem dělal zadní lemy a vysly mě levněji jak na feldu.Komplet brzy mě po slevách stály 3500 a to na svém autě nešetřím.Rovněž tak i komplet péra s tlumiči monrou nestáli víc jak 10litrů.Spotřeba při normální jízdě okolo 8l benzínu.Tak nevím proč by měly být fordi špatní.Dělám mechoše a fordů jezdí na opravy asi nejmín a když,tak výměny náplní a běžných dílů.Mira S.

2011-06-26 17:18:05

tak sem toho sviho escorta naboural ale po mesici snazeni sem ho dal dokupy dostal novej lak vsechny filtry vstřiky a ted mi zase spokojene slouzi.jeste me cekaj narazniky a pak bude cajk.casem sem dam fotky

2011-07-03 14:05:15

Tak tohle jsem zažila se svým prvním autíčkem,Ford Fiesta.Byla naprosto spolehlivá,až to jednou neustála,přeci jenom,pořád to je stroj,asi dva měsíce mě docela pravidelně tahali domů na laně a nikdo nevěděl,co s ní,protože normal.nastartovala,ale pak třeba v půli cesty chcípla a bylo vymalováno. Chudák se plácala po servisech,další měsíc utekl a nikdo nic nevěděl.Tak jsem se naštvala,odtáhli jsme ji ke kamarádovi,kterej rozumí starším autům a ten mi druhej den volá,že to dělá destička v rozdělovači a bude mě to stát pár korun i s opravou. Což byla úžasná zpráva,když jste v zimě bez auta,nebo vám někde stojí chudák opuštěný a nepojízdný.No a od tý doby jsem do ní nemusela dát ani korunu na opravy,Do ted mě mrzí,že můj bývalý přítel ji nesnášel a musela pryč,nakonec jsem poslala pryč i jeho A ted mám zase fordíka a přítele,kterej je v poho

2011-07-04 17:48:05

co říci na zančku ford ? začal sem escortem 1.8D 92. krásnej kombík, pokud nebylo víc jak - 10. nicméně si za 5let u mě odsloužil svých cca 120tis km a skutečně jsem ho dojezdil. už i mazání problikávalo, brzdy, ložiska vše k.o., ročně mě na opravách stál 10tis ale nikde mě nenechal. prodal sem ho protiúčtem cestou na koncert iron maiden za 40 a vzal primeru. japonec nakonec. no byly to tři roky dolévání nafty a výměny filtrů,85tis.km jinak nic. pak přišla láska na první pohled. u valouška stál tmavě šeedj kombík 2.0tdci s 6kvaltem. 14dní jsem čuměl přes plot a pak ho koupil bez předváděcí jízdy. prostě jako chleba. u prodejce nechápali, ale prostě sem cvok. následoval rok trápení se závadou,ketrou sem popisoval všude možně. už sem ho chtěl prodat. nakonec na to přišli a já měl dalších bezstraostných 5let. kdo nezažil, nepochopí, to auto prostě jelo všude, kopec nekopec, zatáčky...chorvatsko, víkendy po chalupách, prostě krásných 100tis km jsme si s rodinkou pojezdili. pak však po rodinných trampotách vyvstal problém s místem. nerad jsem se loučil s focusem nikdy bych ho neprodal,kdybych nemusel. 1/2 roku na netu hledání Galaxy, nakonec s kamarádem co umí šprechtit odjezd do D a nákup dalšího forda. ten už moc nejezdí, je to převážně víkendovej vůz, nicméně mě taky nidke nenechal. takže at si každej říká co chce, ale já na to nedám dopustit. i když jsem navštěvoval autorizovaný servis, vždy spokojenost. jinak táta měl kdysi oriona v benzínu a taky ho úplně dojezdil, 92 rok, nakonec si koupil fusiona s babkou na důchod. bohužel si ho neužil než rok, tak ho má ségra. ta měla předtim oriona 91 1.8D, furt jim to jezdilo a sestřenka focus 03, další příbuzný si ted koupili taky focuse, sakra neměl by mě někdo dát nějakou provizi ? , fuj to sem se rozepsal

2011-07-04 18:15:17

No i já slyšel tento názor od svých přátel a hodněkrát. I já musím konstatovat,že i když jsem do svého escortíka už něco nemálo narval,tak mě nikdy zatím nikde nenechal. Veškeré investice co jsem měl byly jen proto,že předchozí majitel jen jezdil. Když jsem ho koupil,tak při servisu asi o tři dny později zjistili,že tam jsou svíčky z favorita. No ,ale můj kamarád (pár lidiček ho už poznalo),věčně říkal tuhle oblíbenou větu-(fordem tam a pěšky zpátky.)

Když jsme ovšem jeli Mohelničák s jeho 2.5l BMW turbo,tak nás v momentě při rychlosti cca 175km/h předjel Escort ,tak na mě křikl. (Tak na to šlápni !!) A já měl pedál na podlaze. No dnes už své BMW nemá. Prostě ho prodal a já jel s ním koupit jiný vůz. Od té doby už tu větu nikdy neřekl a nakonec se rád sveze v mém escortu.

2011-07-04 18:58:22

a víte jak se řiká škodovce se střešnim oknem? Kontejner! Ford je lord pánové

2011-07-04 19:29:29

A víte na co má škodovka, samo že octávie, zadní vyhřívání okna? Aby majitele nezábli v zimě ruce, když tu mrchu tlačí do kopce.

2011-07-06 20:20:59

tak už sem zase dojel nejdřiv mi schorelo radio a dva dny na to uz sem nenastartoval nekde mi vyhořela elektrika mam o vikendu zase co delat

2011-07-06 20:28:31

prodej a kup ST 200

2011-08-01 22:43:42

Neříkam že Ford patři mezi nejlepší auta na světě ale řadí se mezi ty kvalitni a vyspělá auta jen tak dál. Ford EcoBoost 1,6 l patří k technicky nejvyspělejším motorům, jaké se dnes vyrábějí. Kombinuje v sobě vysokotlaké přímé vstřikování paliva, turbodmychadlo s nízkou setrvačností a nezávisle proměnné časování sacích i výfukových ventilů.

Tyto tři technologie dávají motoru EcoBoost výkon a točivý moment mnohem většího agregátu, ale bez jeho velikosti, hmotnosti a spotřeby. Mají ovšem jednu drobnou nevýhodu.

Přeplňování turbodmychadlem nevyhnutelně připraví motor o jeho přirozený zvuk, zejména ve vyšších otáčkách. Sešlápnete-li plynový pedál v automobilu, jehož motor je přeplňován výfukovým turbodmychadlem, „hvízdání“ turba získá navrch nad jinými zvuky.

Konstruktéři ve Fordu vyzráli na tuto komplikaci instalací malého, ale nesmírně účinného zařízení zvaného sympozér zvuku (angl. sound symposer). Jedná se o akustický box, který v sacím traktu „sbírá“ zvuky o žádoucí frekvenci a přenáší je přímo do prostoru pro cestující.

Technik Ralf Heinrichs vysvětluje: „Každý motor má svůj vlastní zvukový projev, který je definován jeho plnicí a výfukovou soustavou. Výfukový systém je zpravidla slyšet v nízkých otáčkách, zatímco ve vyšším rozsahu otáček dává motoru hlas spíše sání.

U přeplňovaných motorů je turbodmychadlo nedílnou součástí plnicí soustavy a maskuje zvuk sání, protože svištivý zvuk roztočeného turbodmychadla je silnější.

Potřebovali jsme znovu vytvořit vzrušující zvuk sání, proto naším ‚sympozérem‘ zachycujeme oscilace motoru v plnicím potrubí a přenášíme je přímo do kabiny, kde se ozývají ve formě žádoucího sportovního zvuku.“

Sympozér měří pouhých 60 x 50 x 40 mm a má čtyři vnitřní komory, dvě na straně motoru a dvě na straně výstupu. Komory jsou odděleny pohyblivou klapkou. Při prudké akceleraci narážejí pulsy generované v plnicím potrubí na klapku a pootáčejí jí, přičemž vznikají zvukové vlny, přenášené do výstupních komor. Tyto pulsy jsou následně vedeny do prostoru pro cestující zvukovodem procházejícím skrz přepážku motorového prostoru.

„Jednoduše řečeno, sympozér zrekonstruuje zvuk motoru,“ dodává Heinrichs. „Nejlepšího efektu dosahuje při oscilační frekvenci v rozsahu 250 až 450 Hz.“

Zařízení má značný potenciál pro modifikace. Upravit lze nejen frekvenční rozsah, ale rovněž intenzitu zvukové zpětné vazby.

„Původně jsme tuto technologii vyvinuli pro Focus ST z roku 2005,“ vysvětluje Heinrichs. „Objevila se také v modelech Focus RS a Focus RS 500. Tyto vozy však mají velmi silnou zvukovou zpětnou vazbu neboli takzvané zvukové okno, což je dáno agresivním naladěním sympozéru. V novém Focusu s motorem EcoBoost 1,6 l je naladěn mnohem jemněji, ale zvuk je i tak daleko výraznější než v současném modelu.“

Obrovskou výhodou sympozéru je skutečnost, že nemá negativní dopad na kultivovanost. Naopak, ve většině provozních situací zůstává motor velmi tichý.

„Naší filozofií vždy bylo, že vůz má zní kultivovaně v nízkých a středních otáčkách, ale silně a sportovně v otáčkách vysokých,“ říká Heinrichs. „Zvuk motoru by nikdy neměl být na obtíž. Náš sympozér se projevuje jen při plném zatížení, takže ani na dálnici není hluk motoru nadměrný. Sympozér lze přitom naladit tak, aby vydával jakýkoli zvuk. Naše konkrétní naladění je ovšem pečlivě střeženým tajemstvím!“

Fakta o motoru EcoBoost 1,6 l

  • Motor EcoBoost 1,6 l v novém Fordu Focus je osazen vysokotlakým přímým vstřikováním paliva, které dávkuje benzín do každého válce v malých, precizně odměřených dávkách pod tlakem až 200 barů – „kapka“ je zpravidla menší než 0,02 mm, což představuje pouhou pětinu tloušťky lidského vlasu!
  • -Turbodmychadlo s nízkou setrvačností se při plném zatížení otáčí rychlostí přes 200 000 ot./min., přičemž se výfukové plyny ohřívají na teplotu více než 900 stupňů Celsia!
  • -Agregát EcoBoost 1,6 l se vyrábí v motorárně Bridgend Engine Plant v britském Walesu a kromě Focusu je k dispozici rovněž pro C-MAX, Grand C-MAX a nové Mondeo.
  • -Speciálně naladěná verze motoru EcoBoost 1,6 l bude pohánět také Fiestu WRC, nový soutěžní speciál značky Ford pro mistrovství světa v automobilových soutěžích. Toť vše co jsem chtěl říct.

2011-08-01 22:56:44

Ivan169 moc hezky ses rozepsal. Co Ford přestal dávat do aut šestiválce už nikdy a nikdy nebude co býval.

2011-08-02 07:46:37

Mě zateklo po svazku kabelů a relé co je za aku mi po zastavení nebo prudkém brždění odpojovolalo elektriku,ale komplet. Po odjištění kapoty zase naskočila tak jsem šel po místech kde je kapota nejblíže elektrice a našel. Měl jsem ten svazek od minule skříplý baterkou. Tenkrát byla zima a tma. Já ráno kvaltoval do práce tak jsem si toho nevšiml...Ted po serii kratasů ji musím asi dobít znovu. Ale řj už nehlásí nic tak jezdíme jako normálně.

2011-09-03 16:24:10

Nevím jestli jsem se tématicky tak docela trefila, ale prča to je a tak to sem musím dát.

Kopírováno z chatu:

16:01:49 Tomenzino: nesnasimfordy:tak to je dobře.Hlavně že ho máš i když ho nesnášíš

15:58:44 nesnasimfordy: Tomenzino: super mám to, ale na tom že nesnáším Fordy se nic nemění. Díky

15:55:15 nesnasimfordy: jdu se kouknout

15:54:48 Tomenzino: nesnasimfordy:měl by být dole blíž k nárazníku taková černá plastová nádoba s maticí 36

15:54:14 nesnasimfordy: nahoře

15:54:01 nesnasimfordy: jj ale kde, našel jsem jenom nějakou odstředivku

15:53:27 Tomenzino: nesnasimfordy:tak to máš jen vložku do filtru je to tak?

15:52:28 nesnasimfordy: 2,4

15:52:23 Tomenzino: 2:2?

15:51:49 nesnasimfordy: r.v.08 TDCi

15:51:13 Tomenzino: nesnasimfordy:co je to za motor?Olej filtr je dole nebo ze strany

15:50:01 nesnasimfordy: Tomenzino: to je to nahoře?

15:49:10 Tomenzino: nesnasimfordy:se snad nedá přehlédnout?

15:48:13 nesnasimfordy: nemužu najit olejovej filtr

15:47:14 Tomenzino: chosealik:jsi tu?

15:46:20 nesnasimfordy: zdravim má tu nekdo Transita 4x4

2011-09-03 23:13:40

2011-09-04 18:35:55

No to je ale dobrej blb.

2011-09-04 20:39:17

Tak zasmál jsem se i já ... jako naprostej analfabet jsem i já pochopil Tomenzinův popis

2011-09-04 21:06:37

obdivuju Tomenzinovu trpělivost nic na moje nervy

2012-01-16 19:12:43

o bože tak už mi zase stoji autičko na dilne když nejde o elektriku ani o problemy s motorem ani o upadlou zadni napravu to už je vše vyřešeno tak se mi vys.re převodovka ale uz se tomu musim smat aspon se nenudím

2012-01-27 14:54:24

njn presne tak fordem tam autobusem zpatky to sediproste na pi..


Odpovědět

1 ......... 2  3  4  5  6