Fórum - Téma


Ford TRUCK F 1999 - 6.8 V10 - modular


Fórum O vozech našich členů Ford TRUCK F 1999 - 6.8 V10 - modular


Diskuze o vozidlu

1999 F-Series 6.8 V10

1 fotek  |  6 diskuzí

Výkon motoru 250 kW (340 PS) při 5500 ot./min. Točivý moment: 590 Nm (435 ft/lb) při 2100 ot./min. Palivo benzín. 4-rychlostní Automatická převodovka. Motor 6 760 ccm (413 cui), 10-válec, Vidlicový, 20-ventil, V10 6.4 .

F-250 Super Duty V10



2009-09-20 01:33:38

V10 a 16 ventil mi nejako nejde dokopy...

2009-09-21 22:57:37

Abych pravdu řekl mě taky ne.

2009-09-21 23:28:07

nevim ted to pise 40-valve kdyz to necham na menu. je to 413 SOHC ale to v menu neni

tento motor proste neni v nabidce, stejne jako tohle auto neni v nabidce

2009-09-22 00:21:18

diky Vildo ted jsem to jeste upravil manuelne ten motor a pise to Model 6.8 413, ale Engine 6.4 tak nevim

no nic, detail, ale dik za upozorneni

2009-09-22 20:39:51

OHC versus DOHC

Základní koncept rozvodu OHC je jeden vačkový hřídel na hlavu valců (u vidlicových motorů jsou hlavy dvě a tedy i dvě vačkové hřídele). Ventily, které jsou minimálně dva na jeden válec jsou umístěny v řadě, nad kterou se umístí vačkový hřídel. Rozvod s jedním vačkovým hřídelem se také označuje SOHC (Single Over Head Camshaft).

V případě jiného umístění ventilů je možné použít vložená vahadla nebo umístit ventily do dvou řad a použít dvě vačkové hřídele. V případě většího počtu ventilů na jeden válec (3, 4, 5) je použití druhého vačkového hřídele nevyhnutelné. Takovéto řešení se potom označuje DOHC (Double Over Head Camshaft) t.j. dva vačkové hřídele v hlavě válce.

Toť na vysvětlenou....

2009-09-22 21:50:29

je to ta hridel, a 3 ventily na valec jsou SOHC (jedna hridel)


Odpovědět