Fórum - Téma


Ford Transit doporučení motoru


Fórum Technický koutek Ford Transit doporučení motoru




2011-07-01 12:14:31

prosím o radu

vybíram Tranzita na stavbu rodinného domu ale i na klasicke jezdeni misto osobaku

vykon který bych si představoval je mezi 60 - 74 kW

chtěl bych už ten novější model, který začína cca 2002

nevím jeky je rozdíl mezi TDDi vs TDCi

  • spotřeba
  • poruchovost
  • spolehlivost
  • atd

dekuji za vaše rady a zkušenosti

2011-07-01 18:23:18

Komonrajlu tj.TDCi ,Bronxu a Libni,dalece se vyhni.Jsem nepřítel komonrajlů,počítej tak 150000km a je třeba dělat čerpadlo a vstřikovače,natankuješ nějaký sajrajt a je to též v pr......a nestojí to pakatel.Proto preferuju klasický 4trubky ,klasický turbodiesel v tomto případě TDDi.Je tady toho napsanýho o tomto dost,rozhodnout se musíš sám.

2011-07-01 21:14:01

A mohl by jste doporucit objem a výkon

tak aby byla prijatelna spotreba paliva

Děkuji

2011-07-02 12:14:13

Bych volil TDDi a v tomto máš na výběr přední i zadní náhon.Motor bych volil vždy ten nejsilnější.Já mám se předkem 100 koníků tj.u tohoto modelu nejsilnější motor r.v. 2001 a mimo boje s korozí-to soudruzi od fordu značně podcenili- žádný závažnější problém.Dá se říci,že jsem spokojen.

2011-07-02 12:47:54

Takze mate 2,5 a kolik kW ??

jakou mate spotrebu ??

chtel bych na stavbu a to nejtezsí uz tam mam, takze ted uz jen nejake pytle atd

2011-07-02 12:52:53

Nevi jestli jit do Transita nabo nebo HDi (boxer, jumper, ducato)

ta koroze u fordu me desi.

2011-07-02 15:03:25

2001 2litr TDDi 74kw nebo-li 100koníků přední náhon.

2011-07-02 18:03:12

a spotreba ?

2011-07-02 18:55:07

Spotřeba je velice subjektivní věc,záleží jakou máš nohu,jestli jedeš rekreačním tempem nebo spěcháš,naloženej,přeloženej,přívěs,krátké trasy,dálky.Já dost tahám a když se podívám na záznamy tak se to pohybuje od 7 až 9,8 litru.

2011-07-03 12:45:17

Já bych se držel Transita, mám s ním nejlepší zkušenosti od roku 1995 do 2008. První najeto 0 - 570tis. km, pak šel do světa a stále jezdí, další 2002 - do teď, najeto 345tis. km.

U prvního výměna zadních listových per (permanentně přetížen - po výměně za silnější byl bez problému), jinak žádná větší oprava. U druhého výměna dvouhmotnostní spojky za jednohmotu, cca 250tis. km, teď stojí, odešlo čerpadlo při 345tis.km.

Nepočítám běžnou údržbu (pakny, bubny, destičky, kotouče, řemeny, rozvody, oleje, filtry, sem tam přední sklo, jedna výměna zámků - neměl jsem centrál = chyba), spotřeba u prvního vždy kolem 8 - 10L, motor 2,5 bez turba, u druhého 2,4 TDDI, 66kw, spotřeba 10L prázdný, nebo plný.

U konkurenčních (jestli to lze považovat za konkurenci ) vozů jsem slyšel o škvírách ve dveřích s fukem, o prasklém skle po přejetí železničního přejezdu (u nového vozu), o laku, který se za rok oloupe na základ a o poddimenzovaných částech motoru.

Velkým vodítkem je i Česká pošta, která má fordí vozový park a při obnově sahá opět po Transitu.

Ale asi každý bude hájit svého koně


Odpovědět