Fórum - Téma


Ford rady-otázky na různé problémy


Fórum Pokec všeobecný Ford rady-otázky na různé problémy



1 ......... 5  6  7  8  9 ......... 30

2016-03-04 21:24:56

Ahoj pasuje do galaxy I motor 1.9 tdi 81 kw i jiná převodovka nebo musím mít jen z tohoto modelu díky

2016-03-06 20:04:09

Ahoj, motor mi žere zhruba 2l oleje na 10.000 km, což si myslím, že na V6 je docela fajn. Tachometrově mám najeto přes 200.000, ale kdo ví, kolik to má reálně. Uvažuji o proplachu motoru pomocí TEC-2000 engine flush. Jaké s tím máte zkušenosti? Co jsem se díval na složení, tak neobsahuje chlór, takže nedegraduje nový olej, měl by autu zvýšit kompresní tlaky a vyčistit zapečené pístní kroužky. Na nějakém honda foru jsem se dočetl, že to snad doporučuje sám ford před výměnou rozsypaného turba... Mondeo 2004

2016-03-14 21:23:33

Lidičky mám takovou otázku čím by to tak mohlo bejt že nejde nastartovat Fordík mondeo 2.0 tdci rok 2007 motor komonrej

Lidičky potřeboval bych pomoci

2016-03-15 05:01:40

krystof000: 2l na 10 000 km?Na moj vkus hodne.Ja dolievam od výmeny do výmeny max 0,5l.

2016-03-15 07:53:06

kamarad: Trochu málo informací. Studený, teplý, jak jsou na tom žhavicí svíčky,jak je na tom baterie atd. Bez řady dalších informací by asi dala odpověď jen forďácká diagnostika.

2016-03-15 08:09:36

ivanf: Fakt? A jak jsi na tom se spotřebou benzínu? Já jezdím za 11,5, ale nevím jaký máš ty styl jízdy, já s tím jezdím svižně. Snažím se to držet nad 2tis ot. a při akceleraci to točím běžně po 5 tis ot :)

2016-03-15 16:09:03

krystof000: spotreba je od 9 do 11 l ale ja to mám v automate.

2016-03-16 19:45:32

ahoj všem.poraďte jesti víte.instaluje kdosi kolem Prahy do interiéru luminiscenční svítící dráty-iterior ambitient lights?

2016-03-23 21:02:08

Ahoj, pořád se s tím peru, co mám v autě za sadu, když mám Mondeo Kombi III 2.0 TDCi r.v. 2004, šestikvalt MMT6. Všude mě to ukazuje, že podle auta je to Spojková sada RepSet DMF LUK LK 600004700, ale že je to jen na pětikvalt MTX75. Řešil jste to někdo, co jste tam kdo dával?

2016-03-24 07:05:38

pajny: Zdravím, já jsem spojku měnil (nechával měnit) minulý týden, ale díly jsem si sháněl sám. Bohužel 4 dílnou spojkovou sadu (dvouhmota, přítlačák, lamela, ložisko) se pro 6-kvalt nedá sehnat. Prodává se pouze 3 dílná sada (přítlačák, lamela, ložisko) a zvlášť si musíš koupit dvouhmotu a ještě k tomu šrouby (na dvouhmotu), protože se při výměně dávaj nový.

Seznam dílů:

(LK415016810) Dvouhmotový setrvačník DMF LUK

(LK411012010) Sada šroubů pro setrvačník LUK

(LK624313634) 3 dílná spojková sada LUK RepSet Pro

Ve 3 dílný sadě by mělo být ložisko s označením (LK510012510), mě to před odesláním někdo vyměnil a přišlo mi jiný, ale vyřešil jsem to reklamací. Raději si na to dej pozor. Pokud bys chtěl, můžu ti poslat fotku toho ložiska co tam má být.

Celá sada mě v e-shopu IMdily stála 12.051,- v autokelly by to vyšlo kolem 24.000,-

PS: předpokládám že máš 96kW (130k).

2016-03-24 08:00:41

taskounek: Děkuju, tak tak nějak jsem si to myslel no. :( Jestli můžeš, tak pošli na mail. Pajny@seznam.cz

2016-03-27 22:03:25

Dobrý den,

jakou zadní kamerku jste si nechal namontovat a jaká je s ní spokojenost?

Díky, T. Focus I

2016-03-28 20:31:30

U Fiesty z 1998 jsem podle manuálu zjistil, že mám měrku oleje z motoru 1,25 a ne z 1,3 jak by měla být. Když jsem teď měnil olej a filtr, dolil přesně 3,25L oleje zjistil jsem,že na měrce je o 10mm výš než je maximum. I když připustím, že trocha oleje v motoru vždy zůstane, zdá se mi to docela dost. Proto jsem odchytil na jednom parkovišti stejnou fiestu, také rok 1998 a chtěl jsem si svou měrku otestovat podle té správné a k mému překvapení měl stejnou měrku jako já. Ví někdo jak to s těmi měrkami tedy je? Určitě to zkusím porovnat ještě u dalšího auta, ale jestli s tím má někdo zkušenost? Na toto téma jsem psal už do poradny, ale tam nejde vložit obrázek. Snad se mi to tady povede. Z poradny se to záhadně ztratilo a tady se to zase stále načítá do všeobecný pokec místo zadaného technického koutku. Zkouším tedy naposledy.

2016-03-29 08:46:02

viki21: Pochybuji, že by někdo měnil originální měrku za neoriginální (vyjma snad kvůli havárii nebo podobně), takže nevěřím tomu, že by měrka byla neoriginální. To, že je v motoru o něco více oleje je možné třeba i tím, že po výměně filtru nebyl ještě naplněný. Proto ověř hladinu oleje až po nastartování a stopnutí motoru, kdy se naplní všechny mazací části okruhu. Přelití o cca 1cm by ještě nemělo způsobit nějakou škodu. Motorů 1,3 jsou dva druhy - Endura-E a Duratec. Nevím, jestli mají rozdílnou náplň oleje.

2016-03-29 09:19:20

petrdepo: Dík, ale přece mne to neuspokojilo. Ten olej se měřil pochopitelně až po nastartování a po té co zhasla kontrolka mazání. To znamená, že byla všechna mazací místa naplněna a bylo natlakováno. Také jsem s tím najel už i více jak 50km. Co ten obrázek z manuálu, kde je pro motor 1,3 úplně jiná měrka a není tam nic o druhu motoru.Množství oleje je v manuálu uvedeno 3,25L když se mění i filtr a 2,75L když jde o výměnu bez filtru. Jinak, jak zjistím jaký druh motoru mám. V techničáku je v kolonce motor výrobce FORD WERKE AG.KÖLN SRN, typ 1,3 HC-EFI J4C. Neznačí to E právě enduro.

2016-03-29 09:36:15

viki21: Z odkazu: http://www.fordclub.eu/manual_download.php?id=270 si stáhni servisní manuál a tam máš popsány rozdíly.

2016-03-29 11:06:40

petrdepo: Nevím jestli už nejsem otravný, ale ten servisní manuál mám. Tam odpovídá to J4C ( výkon 44KW/5000 ot.) mému vozu a mělo by to tedy být enduro. No a v uživatelské příručce, ze které je ten obrázek měrek, bych měl mít tu prostřední a já mám tu první co je tam namalována pro motor 1,25 a1,4 Zetec - SE. Zbytečně by je tam přece nezobrazovali. Navíc v tom servisním manuálu není nic o motoru duratec. Je tam jen rozdíl mezi motorem s označením J4C a JJA a sice ve výkonu kde má JJA 37KW při 4500ot. Ono to snad opravdu není tak důležité, ale mně jde o to, že chci pochopit PROČ si odporuje uživatelská příručka se skutečností.

2016-04-04 22:43:27

Ahoj,

mám problém s nadměrným sjížděním vnitřních stran předních pneumatik.

1. Před 3 roky bouračka na levé pření kolo > výměna tlumičů, levé poloosy, lévé řídící tyčky > Geometrie (oprava v no name servisu)

2. Po roce jsme objevil, sjíždění pravé přední pneu na vnitřku > geometrie (ford servfis)

3. Pak se mi zdálo vše ok. Po roce výměna přeních pržin (jedna praskla) a horních uložení. nedělala se geo , prý nebyla nutná.

4. po roce jsem zjistil jsížnění pravé přední pneu na vnitřku > geometrie

5. po roce sjíždění obou předních pneu na vnitřku.

Bavil jsem se o tom s dvěma servismany. Jeden říkal, že to může být vymačkanýma silenblokama n přední náravě. Druhý, že je to blbost a že to může být jen problémeme m v těhlici, nebo tlumiči.

Jsem z toho už hotový. Nasadil jsem fungl nové letní pneu a nehci je zase nechat sjet na vnitřku. Neporadil by mi někdo, kde hledat případný problém? Jen ještě podotknu, že bouračka byla na levé kolo a prpoblémy byly zpočátku s pra ou stranou. Teď už s oběma.

Mondeo MkIII

2016-04-05 05:44:35

koudak: ahoj.myslím,že měl pravdu ten první servisman. Opravdu to vypadá na utržené silenbloky na předních ramenech.

2016-04-05 06:14:30

koudak:

....pokud by byli utržené nebo nějakým způsobem poškozené silenbloky, patrně by jsi to viděl na první pohled, nebo by ti ramena plavali či bouchali, nebo chytit za ramena paisrem je pak vidět také.

Pokud půjdeš na laserovou geometrii, musí být vidět problém.


Odpovědět

1 ......... 5  6  7  8  9 ......... 30