Fórum - Téma


Ford rady-otázky na různé problémy


Fórum Pokec všeobecný Ford rady-otázky na různé problémy



1 ......... 18  19  20  21  22 ......... 63

2016-08-18 23:16:36

petrdepo:

Pise doslova "nedojíždí mě stěrače"... Co stym maju kable? Okrem toho aj keby tam bolo len pol motora, tak stierace (stěrače) su az ta cast ktora stiera, takze mnozne cislo=predne.. Moze byt? :)

Zdenekford: skus najprv zmerat na konektore napetie, az potom hladaj rele

2016-08-19 08:38:00

ďuri1: Je to jednoduché. Kdyby ses podíval na schéma zapojení motorku stěrače (pokud ho nemáš, tak si ho můžeš stáhnout), tak bys zjistil, že pro dojezd stěrače do parkovací polohy je samostatný přívod (kablík), který je připojen trvale při zapnutém zapalování. Proto má motorek 3 přívodní kablíky. 1. kostra, 2.normální běh (+12V), 3. doběh (+12V) spínaný kontaktem v motorku, který se rozpíná v parkovací poloze.

2016-08-19 09:08:30

Zdravím všechny přítomné.

Nedávno jsem se stal majitelem ojetého Fordu Focus II 1.8 TDCi, r.v. 2005, má najeto 174000 km, ale reálných (kupováno v ČR, kolimetry zkontrolovány).

Po dvou týdnech používání jsem si všiml některých věcí, které mne trochu znervozňují.

1. Někdy na volnoběh kolísají otáčky, cca o 100 ot/min, ať je motor studený nebo teplý, ale není to vždy, jen někdy. Je jedno, jestli mám zapnutou klimu nebo rádio, prostě to někdy kolísá. Četl jsem, že to můžou být špatné vstřikovače, případně těsnění pod vstřikovači, nicméně auto táhne pěkně, žádné cukání, kouř z výfuku, všechno se zdá být v pořádku.

2. Při jízdě (hlavně odpoledne z práce) mi kolísá ručička teploty chladící kapaliny, kolísá mezi čárkami označujícími 75 a 90°C, nemám zatím ohlídáno, jestli to dělá při zátěži motoru, když třeba jedu do kopce, nebo zda mi nemizí chladící kapaliny z nádržky. U tohoto jsem četl, že může být špatné těsnění pod hlavou nebo prasklá hlava, případně vadný termostat.

3. Když zapnu klimu, tak se mi z přístrojovky ozývá takové lupání, jen na pár vteřin, pak už se nic neozývá, nevíte, čím to může být?

Jinak je auto relativně v dobrém stavu, jen tyhle věci mne trochu trápí, nerad bych, aby se z toho auta stala černá díra na peníze...

Budu rád za všechny rady a tipy, děkuji.

2016-08-19 16:10:06

petrdepo:

Ale ved ano. Preto som pisal aby si premeral najprv napetie na konektore, nez zacne menit relatka a podobne...

2016-08-20 17:07:51

petrdepo: To nevim jak?jsem v tom trochu hňupto jsi musim koupit zkoušečku,tu s tim displejem a nastavovani parametru?

2016-08-20 17:59:15

Staci kusok dratu a ziarovka.. Multimeter nie je vzdy to najlepsie.

2016-08-22 16:49:48

Dobrý den, jelikož jsem nikde nenašel odpovědi na své otázky položím ji sem. Čeká mě výměna zadního dílu výfuku na Mondeo MK2 Kombi. Po rychlém shlédnutí před barákem mi není jasné jak celý díl dostat ven skrz zadní nápravu. Je nutné něco ze zadní nápravy demontovat? Nebo to jde nějak protáhnout. Předem děkuji za jakoukoliv radu.

2016-08-22 22:52:58

pilalmc: Nevím to jistě, ale někdo mi říkal, že stačí auto zvednout (jako při výměně kol), aby se náprava svěsila a sundat kolo.

2016-08-23 20:02:54

pilalmc: já to dělal tak, že jsem měl auto jen na nájezdech - nacouval jsem na ně,(měl jsem MK II kombi) a zadní díl jsem normálně protáhl, resp. potrubí zadního dílu, prostorem mezi nápravou a podlahou, prostor tam je, je to tak řešeno už od výroby, jen jakmile budeš zadní díl - tedy jeho potrubí napojovat na potrubí středního dílu, musíš jej dobře vycentrovat, aby bylo potrubí přesně v horizontálním středu (v polovině prostoru), aby jsi zamezil případnému svěšení a tím pádem pak klepání potrubí buď o nápravu či podlahu.

při vytahování i montáži zpět musíš otáčet tlumičem zadního dílu a při tom ho dávat dolů a postupně to z pod té nápravy vytáhneš, je to něco jako ježek v kleci

Na mém mondeu jsem to dělal dvakrát za dobu, co jsem ho měl, tak přeji hodně štěstí

2016-08-25 22:12:09

jirkakacer: Zkoušečku si kupovat nemusíš. Ta se dá vyrobit z jedné žárovky na 3,5 Voltu a jedné ploché baterie (obojí obsahuje běžná plochá svítilna). Pokud je kostra v pořádku, tak po připojení jednoho drátu na vnější plášť odpojeného konektoru anténního kabelu (odpojeného proto, aby kabel neměl jinou kostru) a druhého drátu na jakoukoliv jinoou kostru auta, musí žárovka svítit. Pokud ne, tak je třeba očistit ukostření antény pod její paticí pod střechou. Jinak samotný kabel chytá rušivé signály z palubní sítě.

2016-08-26 10:47:24

petrdepo: Diky moc.

Byl jsem u auto elektr.a ten mi řekl že mi to ruši alternator,že mam prý citlive radio.

Tak buď mám poslouchat flešku,a nebo pořád ladit

2016-08-26 12:36:34

jirkakacer: No, prodávají se odrušovací členy právě pro odrušení rádia od alternátoru.

2016-08-26 12:56:49

jirkakacer: To je hloupost. Máš originální rádio? Je divné, že by si autoelektrikář nevěděl rady s odrušením. Především bych zkusil ověřit to ukostření, jak Ti radil PetrDepo. Když by tam nebyl problém, zkusil bych nějakou speciálku, kde montují autorádia.

2016-08-26 15:31:29

becikpavel: becikpavel: tak to zkusim najit na intern.a koupit.uvidim

Dik

2016-08-26 16:19:43

jirkakacer: Proč bys to kupoval. Základy elektriky se učí ve fyzice na základní škole, tak si to můžeš ze žárovičky a ploché baterie vyrobit sám. Tou se to jen prosvítí mezi dvěma body.

2016-08-26 19:01:27

petrdepo: Tak to jsem asi zrovna chyběl

2016-08-27 15:32:21

Zdravím všechny,

mám na vás dotaz. Mám problém se svým autem, pokusím se to popsat. Prvně mám občas problém ze startem auta, někdy chytne bez plynu krásně a někdy až třeba na desatý otočení startéru, ale pokud přidám trochu plynu chytne hned. Na tento problém nemá vliv teplota motoru.

A další problém mám s pomalu klesajícími otáčkami, např. když vyřadím klesajíhodně pomalu až k volnoběhu, který je při jízde z kopce zvýšený na něco kolem 1000 otáček. Dělá mi to problémy i při řazení, kdy při zmačknutí spojky a vyřazení jakoby otáčky trochu vyskočí a pak pomalu klesají. Beru jakoukoli radu. Mě napadlo, že by to mohli být možná svíčky, zanešená škrtící klapka nebo nějaký čidlo. Jinak po připojení OBD2 se žádná závada neobjevuje. Díky za rady Mondeo 2004 1.8 benzin

2016-08-27 17:30:05

christianvv: Některé věci ovlivňuje váha vzduhu (třeba teplé starty), některé teplotní čidlo, některé klapka volnoběhu. Bez forďácké diagnostiky se to obtížně hledá. Při pohybu vozidla se běžně zvyšují otáčky o cca 100/min. Když se zvedne kolo a nastartuje motor, tak po roztočení zvednutého kola to Fordy dělají. Když se auto zastaví tak zase otáčky o těch cca 100ot/min klesnou.

jirkakacer: Tak si nastuduj třeba tenhle článek: http://www.abicko.cz/clan.../zarovkova-zkousecka.html. Jsou dva druhy. Buď kontroluje 12 Voltů (to stačí žárovka a dva dráty a nebo druhá, která má přidanou baterii a tou se kontroluje spojení dvou bodů elektrického obvodu. Opravdu se školním základům elektriky nevyhýbej. Jinak platíš za každou blbost a ještě můžeš přijít k úrazu elektrickým proudem při opravách v domácnosti.

2016-08-28 07:52:41

Zdravim. Muj problem je nasledujici. Pri akceleraci a dosazeni onech 2200ot/min se mi ozve takovy kovove chraplavy zvuk a po prekroceni techto otacek uz se nic neozve.Na volne stojicim vozu se neozve, jen pri jizde. Jedine co me napada jsou spatne nastavene rozvody. Na diagnostice jsem jeste nebyl. Budu rad za kazdou radu.Jinak motor je 1.6 16v Zetec . Predem dekuji.

2016-08-28 08:31:58

jendas89: Protože se zvuk projevuje jen při zatížení (když je motor v tahu), tak to spíš bude jiný mechanický problém. Rozvody mají stejný režim nezávisle na tom, jestli je motor zatížen.


Odpovědět

1 ......... 18  19  20  21  22 ......... 63