Fórum - Téma


Ford rady-otázky na různé problémy


Fórum Pokec všeobecný Ford rady-otázky na různé problémy



1 ......... 17  18  19  20  21 ......... 28

2016-08-17 10:03:34

petrdepo: Dík za odkaz. Prohlížím technické listy těch lepidel a popravdě moc nevím, které vybrat. ?:(

A pak mám ještě jeden problém. Potřeboval bych to koupit dneska (v Praze) nebo nejpozději zítra dopoledne po cestě Praha >>> Pelhřimov.

Neporadil by někdo slušný krám v Praze?

Doplněno 2016-08-17 10:57:08 .... tohle bych byl schopný koupit ještě dnes: http://www.bison-lepidla....-24-ml-8710439039640.html

V technivcal sheet to má uvedenou odolnost -60 až 100°C. Pevnost by měla být 180 kg/cm2 což mi vychází na 17,5 N/mm2.

Co vy na to? To by mohlo jít ne?

2016-08-17 14:16:52

Já jsem koupil dvousložkové lepidlo v železářství na kovy atd. a v tahu 320kg/cm. podle mě by bylo lepší to snejtovat :)

2016-08-17 14:29:38

mirass: to jsem měl v ruce také, ale bylo jen do -20°C. V zimě jezdím na hory s rakví a občas je tam i míň. Tak jsem vzal toto.

Ale to nýtováním je dobrý nápad. Zkusím to slepit a když to nebude držet, tak to snýtuju.

2016-08-17 17:25:26

koudak: Před lepením to doporučuji zdrsnit jemným smirkem.

2016-08-17 17:30:37

petrdepo:

Googlil jsem jak připravit povrch duralu na lepení. Psali: 1. očistit povrch, 2. odmastit (je otázka čím),3. namočit do hydroxidu sodného (20% roztok) 4. dobře omít vodou 5. odmastit 6. lepit.

To je tedy opruz...

2016-08-17 18:52:03

koudak:

Najlepsi na odmastnenie je isopropylalkohol-odparuje sa bezo zbytku. Osobne by som ale kupil druhy hagus.. V pripade aut ako je Mondeo, kde to ma kazde, je to v podstate odpad a tomu by mala zodpovedat aj cena.. Obcas nejake auto u mna podstupi tzv. "karboterapiu" co je liecenie karbobruskou :) a viem co vyhadzujem...

2016-08-17 20:00:16

Ahoj potřeboval bych poradit nedojíždí mě stěrače u Focus r.v 2002,když je zapnu a následně vypnu tak nedojedou do spodní polohy a zůstanou v poloze tam kde jsem vypnul vypinač,ještě jsem nic takového neřešil tak nevím kde hledat závadu díky za vašem za radu

2016-08-17 23:46:02

Zdravím,poradíte mi s demontáží výztuhy,která je rozepřena mezi sloupky A-jak povolit u krajů,závit tam je a nejde mi povolit.Děkuji za radu .... Focus 2010

2016-08-18 07:50:48

zdenekford: Ahoj, pravděpodobně se jedná o kombíka. Měl jsem ten samej problém a závadu jsem našel v kabeláži co vedou mezi karoserií a pátými dveřmi. Jak se otvírá a zavírá kufr tak ty kabely se překroutí... Chyba bude pravděpodobně tam.

2016-08-18 08:09:24

zdenekford: becikpavel má pravdu, ale také jsem se setkal s tím, že byl vadný (vypálený) kontakt dojezdu v motorku stěrače. To se dá zjistit, pokud zkoušečkou zkontroluješ, zda při zapnutém zapalování jde trvalé napájecí napětí na kontakt motorku pro dojezd do parkovací polohy).

2016-08-18 08:46:16

Nechci být špatným prorokem,ale nedávno jsem měnil celý motorek. Byly vypálené dojezdové plošky. Nebo spíš uhnilé...

2016-08-18 10:35:00

zdenekford: Jestli jsi z Prahy tak se klidně stav, pomohu ti to zprovoznit.

2016-08-18 12:56:20

ahoj,bude to určite prelomený kabel v prechodke. ja som to tiež riešil,a prelomený nebol len jeden

,ale už to ide ok .

2016-08-18 15:55:36

majkobe:

Pise v mnoznom cisle.. O jednom stieraci na zadnych dverach by pravdepodobne pisal v jednotnom... :)

2016-08-18 18:43:33

ďuri1: Ano,píše v množném čísle, ale ve vztahu k počtu kablíků, nikoliv va vztahu k počtu stěračů. I kdyby se to týkalo předních stěračů (jako že ne), tak i ty pohání jen jeden motor, spřaženy jsou pomocí táhel.

2016-08-18 19:00:24

jedná se o přední stěrače a spíš bych vsadil na relé ale nevím kde ho hledat

2016-08-18 23:16:36

petrdepo:

Pise doslova "nedojíždí mě stěrače"... Co stym maju kable? Okrem toho aj keby tam bolo len pol motora, tak stierace (stěrače) su az ta cast ktora stiera, takze mnozne cislo=predne.. Moze byt? :)

Zdenekford: skus najprv zmerat na konektore napetie, az potom hladaj rele

2016-08-19 08:38:00

ďuri1: Je to jednoduché. Kdyby ses podíval na schéma zapojení motorku stěrače (pokud ho nemáš, tak si ho můžeš stáhnout), tak bys zjistil, že pro dojezd stěrače do parkovací polohy je samostatný přívod (kablík), který je připojen trvale při zapnutém zapalování. Proto má motorek 3 přívodní kablíky. 1. kostra, 2.normální běh (+12V), 3. doběh (+12V) spínaný kontaktem v motorku, který se rozpíná v parkovací poloze.

2016-08-19 09:08:30

Zdravím všechny přítomné.

Nedávno jsem se stal majitelem ojetého Fordu Focus II 1.8 TDCi, r.v. 2005, má najeto 174000 km, ale reálných (kupováno v ČR, kolimetry zkontrolovány).

Po dvou týdnech používání jsem si všiml některých věcí, které mne trochu znervozňují.

1. Někdy na volnoběh kolísají otáčky, cca o 100 ot/min, ať je motor studený nebo teplý, ale není to vždy, jen někdy. Je jedno, jestli mám zapnutou klimu nebo rádio, prostě to někdy kolísá. Četl jsem, že to můžou být špatné vstřikovače, případně těsnění pod vstřikovači, nicméně auto táhne pěkně, žádné cukání, kouř z výfuku, všechno se zdá být v pořádku.

2. Při jízdě (hlavně odpoledne z práce) mi kolísá ručička teploty chladící kapaliny, kolísá mezi čárkami označujícími 75 a 90°C, nemám zatím ohlídáno, jestli to dělá při zátěži motoru, když třeba jedu do kopce, nebo zda mi nemizí chladící kapaliny z nádržky. U tohoto jsem četl, že může být špatné těsnění pod hlavou nebo prasklá hlava, případně vadný termostat.

3. Když zapnu klimu, tak se mi z přístrojovky ozývá takové lupání, jen na pár vteřin, pak už se nic neozývá, nevíte, čím to může být?

Jinak je auto relativně v dobrém stavu, jen tyhle věci mne trochu trápí, nerad bych, aby se z toho auta stala černá díra na peníze...

Budu rád za všechny rady a tipy, děkuji.

2016-08-19 16:10:06

petrdepo:

Ale ved ano. Preto som pisal aby si premeral najprv napetie na konektore, nez zacne menit relatka a podobne...


Odpovědět

1 ......... 17  18  19  20  21 ......... 28