Fórum - Téma


Ford rady-otázky na různé problémy


Fórum Pokec všeobecný Ford rady-otázky na různé problémy



1 ......... 14  15  16  17  18 ......... 29

2016-08-08 13:33:21

Chtěla jsem jen doplnit, co jsem tu psala 10.7.

Potkávačky byly nefunkční kvůli uškvařenému kabelu pod volantem, za pojistkovou skříňkou - kdyby se to někomu také stalo - stačilo aby to kamarád "přepájel". Teď už normálně fungují.

Klimatizace pořád nefunguje, nevím čím by to mohlo být, vyměnili jsme relé, zkontrolovali pojistky, ale nezabralo to. Zítra to snad půjde na diagnostiku, ale nevím, jestli z toho něco poznají. Nechci za opravu dávat tisíce, když klimu skoro nepoužívám, jen mi prostě vadí, že to nefunguje :/

Kontrolka motoru "svítí" půl roku, ale tím stylem, že týden svítí, 2 týdny je zhaslá, diagnostika našla to čidlo teploty hlavy válců, které jsem nikde v čr k prodeji nenašla, objednám si ho z ciziny, ale bylo mi řečeno, že to není akutní, kór když to neustále samo zhasíná, může to být jen kontakt prý. Nebo máte jiný názor? Já tomu naprosto nerozumím, tak dám na zkušenější ;)

To je vše ;) Všem Vám děkuju za rady udělené i budoucí ;)

Klimatizaci mám tedy manuální, že? :)

2016-08-08 17:27:04

lhassa: Pode toho, co uvádíš, vychází spotřeba v intervalu od 8,9 do 11,6 l/100 km (nádrž má 58 litrů). Což je jednak velký rozptyl, takže by to chtělo změřit přesně. Druhak, jako kombinovaná spotřeba u uvedeného motoru je to strašně moc. Jak už psal kolega, mělo by se to pohybovat někde kolem osmi litrů na sto. Buď jezdíš na krev, nebo je s motorem něco špatně!

2016-08-08 19:30:39

Dobry den, prosim o radu, ak natankujem plnu nadrz nafty vzdy po jazde zbadam stekance od plniaceho veka nadrze smerom do zadu po narazniku, vzdy tankujem len po prve cvaknutie takze by nemala byt preplnena, neviete cim to moze byt? Dakujem ..... Mondeo 2011

2016-08-08 20:22:28

lhassa: pokud se mohu vložit do diskuze, tak vám s radostí sdělím své zkušenosti s provozem aut na LPG. Názory některých uživatelů se mi zdají řekněme velmi úsměvné a tak mi to nedá zase po čase vložit příspěvek.

S vozy na LPG jezdím již řadu let, kromě dieselových aut a benzínových jsem měl osobně na LPG: Š.120, Favorita, Escorta 1.8i, Mondeo MKII 1.8i, Mondeo 2.0i r.v.2001, Mondeo 2.0i r.v.2002.

Osobně to dělám vždy tak, že si koupím auto s co nejméně najetými km, nejléme "das" DE (Německo) a nechám si to předělat u svého "dvorního" mechanika, co se tím živí asi 20 let. Kupovat zde v ČR od někoho auto, co je na LPG se rovná sebevraždě pokud o tom něco málo nevíte, případně nemáte po ruce mechanika plynaře, kterému můžete věřit. Pořekadlo: plyn do kamen, nafta do náklaďáku, benzín do osobáku tak na tohle nejde ani reagovat to řeč prvňáčků, co neví, co jednotlivé pojmy znamenají, jak říká klasik: "zkušenost je drahá škola, ale hlupáci do ní nechodí"...

1. možná jsem přehlédl, kolik km má tvoje Mondeo najeto a v rychlosti nevím kolik km za měsíc najedeš. Obecně, úspora je značná a nemohou se ji rovnat ani vozidla s nejmenší spotřebou nafty typu koncernu vw apod.

2. máš dvojí phm při delších cestách, ano v motoru jsou díky spalování LPG mnohlem větší teploty a tak se může stát po ujetí 100 tkm až 150tkm, že se ti pomalu podpálí ventily a budeš muset udělat generálku hlavy, což tě vyjde i s mntáží okolo 6-8tis Kč, ale za ty km, co ujedeš ušetříš spoustu korunek a upřimně tolik neduhů, co mají naftová vozidla, zde nemá smysl ani popisovat. Měl jsem několik naftových aut a nikdy jsem nemusel do nich vkládat velké investice, možná právě proto, že jsem si je osobně dovezl z DE a nekoupil je u místních podvodníků (možná v ČR existují solidní prodejsci, ale já je za ty roky nenašel).

3. Veškeré problémy s předělanými vozy na LPG pocházejí převážně v poruše benzínového systému, případně naprostou neznalostí mechaniků s vozy přestavěnými na LPG, už jsem psal o tom dříve kolik zdejších prodejců chodí k mechanikům, když přitáhnou "šrot" ze zahraničí, který má po smrti systém LPG případně dotáhnou šrot, jehož systém LPG se zde v ČR ani třeba nemontuje a chudák nový majitel si z toho jde pak hodit mašli..

4. pokud seznáš, že se ti přestavba skutečně vyplatí (tvůj motor není na tzv. černé listině, žádné přimazávání řešit nemusíš) a i tak je to nadnáklad asi 1.500,-Kč, mohu ti doporučit zkušeného borce, co předělává auta mě, pokud jsi z OV, já jsem z NJ, není problema..., případně mi můžeš napsat e-mail, zde se vše nevejde a taky se vždy najde nějaký chytrák, co napíše proč ne a co měl s autem za problémy apod, ale z mých dlouholetých zkušeností mohu říci: "neexistují špatná auta, ale jen špatní řidiči a mechanici," konec monologu, všem, co jsem se jich dotkl na jejich egu nebo citech se omlouvám...

2016-08-08 20:39:52

veritas: možná máš ucpanou,nebo skříplou odvětrávačku...přepadovku.

2016-08-08 20:41:45

A prosim ta, kde to je a ako to vycistim?

2016-08-08 20:53:52

veritas: nemám mondeo tak ti přesně neporadím,zkus googlit,přeji hodně zdaru a napiš jestli to bylo ono,měj se fajn.

2016-08-08 21:56:32

karel: cuss budu rad za veškeré rady a mám rad rozsáhlejší recenze a zkušenosti uzivatelu jak spokojenych tak nespokojených. Spotřebu mám jak kdy ted lechtam plyn a mám 7.5 na PC samozřejmě PC vynulovane. Jinak jezdim hodně do otáček a mám tam 5-7k protože specham

2016-08-08 22:11:40

karel: nevím ale asi se mi neposlal cely text co jsem ti psal můžeme to probrat na fb nebo na emailu jak budeš chtít budu rad za radu a kontakt na provereneho mechanika

2016-08-09 05:32:12

ketvin: klimatizaci máš digitální

2016-08-09 07:56:46

lhassa: zdravím tě, odpoledne se ti ozvu, teď mám frmol.....

2016-08-09 09:04:28

veritas: Odvzdušnění mívá vyústění pod nalévací zátkou. Je-li neprůchodné, tak po natankování palivo, které bylo v podzemní nádrži chladné v nádrži auta ohřátím nabyde na objemu a začne se tlačit zpět do plnicího hrdla. Když sáhneš do plnicího hrdla, tak bys ho měl prstem nahmatat. Někdy se dá (při skoro prázdné nádrži) profouknout tlakovým vzduchem. V servisu by to měli umět.

2016-08-09 12:08:17

zdravim mam dotaz co uděla s motorem palivo e 10 u mondea mk2 1.8 benzin.na internetu jsem četl že to uškodi motoru.co si o tom myslite vy?

2016-08-09 13:19:57

Ja mam treba s E85 dlouhodobe jen dobre zkusenosti, takze neverim ze E10 necemu skodi. Pouze jsem zakop o info ze to vadi karburatoru - koroze diky vazani vody (ameriky 60/70 leta). Jeste to vadi gume, v 2T motoru do pily jsem v karburatoru znicil membranu (snad regulace tlaku paliva nebo co to tam dela), ale to byl cisty E85 a nova membrana se chlubila ze snese 20% lihu.

Obecne u aut se vstrikovanim neni moc veci kterym by etanol mel vadit.

2016-08-09 18:36:51

little_boy: udajně to uškodi palivovemu čerpadlua nezaleži jestli je to karburator nebo vstřikovani.tady je na to odkaz http://globe24.cz/domov/1...-e10-vam-muze-znicit-auto

2016-08-09 18:59:31

jarema: to nemuzu potvrdit, ja jsem na E85 ujel 100000km a cerpadlo melo celkem 160000km a zadnej problem nebyl. A E85 by melo byt horsi nez E10, ne? :) Btw pumpa co ted mam ve fordu je kompatibilni se 100% etanolem / metanolem, takze se to kdyztak da v pohode resit...

2016-08-09 19:25:00

little_boy: nevim jestli e 10 je lepši než e85 ja s tim nemam zkušenosti.slyšel jsem od znameho v němce že v německu už e10 prodavaj dlouho a skoro nikdo to nekupuje a ten kdo to koupil dlouho nejezdil takže vic tam berou natural 95

2016-08-09 19:57:51

lhassa: Jednou píšeš, že ujedeš na nádrž 600 km v průměru, pak zase najednou máš spotřebu 7,5 ? Tak buď si z nás děláš srandu a nebo neumíš počítat.

Mimochodem, nevěřím, že nějaká firma dnes dokáže udělat kvalitní přestavbu za 22 tisíc. Dále je třeba připočítat náklady na každoroční revize a výměnu nádrže, tuším po pěti letech. Pořád ještě jsi nenapsal, kolik máš najeto. Ale, kdo chce kam...

Sám jsem kdysi měl Felicii na LPG, takže o tom něco vím. Ovšem, to bylo skoro nové auto, motor byl 1,3 MPI, vysloveně vhodný k přestavbě, a dělal to machr. Takže tak.

jarema: E10 je pro motor bez rizika, což se o E85 říct nedá ani náhodou. Nakonec, článek jsi asi četl: http://www.fordclub.eu/cl...spolecnosti-pokracuje-138

Oblbování lidí a tyhle diskuse se pořád vracejí jako bumerang...

2016-08-09 20:01:53

Dottore: proc by to nebylo reálné? Ja mam mondeo LPG, prestavba stala 22 000 Kc a nepoznam jestli to jede na plyn nebo benzin. Mam 56 litru nadrz a spotrebu 10 pri hulvat stylu, kdyz jedu prahu dle predpisu dostanu se lehce nad 8. Tech 600 dojezd pokud mu to bere 7,5 je v pohode realny. Felicii v 1,4 MPI sem ale nikdy nevidel a ten motor se nedelal. Pouze 1,3 ci 1,6

2016-08-09 20:15:16

extremehany: musím ti kolego přitakat, přestavby se pohybují okolo 22-24 tis., podle kraje a "přestavbáře". Jinak nádrž neboli bečka se mění co 10 let ne co 5!!, ne, že by nevydržela, ale je na to předpis, jinak ta nádrž na LPG je pevnější než na benál nebo naftu při nehodě chytráci Při nárazu se jen prohne a plyn vysyčí ventilem ven na rozdíl od nádrží na phm, které se v drtivé většině nárazem roztrhnou, palivo vyteče a auto okamžitě chytne...

to není žádná hrozná investice a revize každý rok vyjdou okolo 100,-Kč, protože na tom systému není pomalu, co kontrolovat Pokud LPG nesmrdí a to jde sakra poznat jen se zevrubně zkontroluje systém, případně se napíchne ŘJ a pokud za tohle chce někdo více než 100,-Kč nebo 200,-Kč tak je u mě sprostý zloděj

Miluju příspěvky, "měl jsem kdysi auto na LPG...", Já měl kdysi zápal plic a nejsem doktor... vážně mě bere, když k takovému tématu píší lidi, kteří o tom vědí kulové....


Odpovědět

1 ......... 14  15  16  17  18 ......... 29