Fórum - Téma


Ford Puma - auto pro holky?


Fórum O článcích Ford Puma - auto pro holky?



Diskuze o článku

Ford Puma - auto pro holky?

"Tohle auto je dobrý tak pro holku", tak s touto větou se setká skoro každý majitel, či majitelka Pumy a pronese jí člověk většinou neznalý. Auto sice rozměry evokuje dámskou "nákupní tašku", ale ať už muži, či ženy si jí vybírají spíše pro její sportvní charakter a opravdu věkerá legrace končí po usednutí za volant této nenápadné šelmy a otočením klíčku v zapalování... Úvod - konkurence Opelu? ...


1  2  3

2013-06-29 12:09:00

zitik: To já si to špatně vyložil. Omlouvám se.

Jinak teda o ten zážitek s Dochtorem já jsem nepřišel.

2013-06-29 12:27:14

hupino:

stejně jsem už teď připravená se někde s Tomenzinem na letišti potkat a to mi pak může koukat na zadek....

2013-06-29 12:53:45

zitik:

tak to pozor. Ze Zitušky se stala bojovnice

tak jo zamávám ti štěračem

2013-06-29 14:46:07

tomenzino:

jak chceš

2013-06-29 20:48:37

zitik:

Tak chci no

2013-06-29 20:49:01

dr.riviera: Velmi hezký a zajímavý článek, jen je v něm několik, zejména technických, překlepů.

Lépe by bylo, motor 1.4, byl v roce 2001 nahrazen, motorem 1.6, shodným s motorem z Fiesty S, o výkonu 103PS(76Kw).

Max. kroutící moment pro 1.7, byl udáván 157Nm ve 4500ot/min.

Puma ST160/RC, měla 155PS a prodávala se jen s pravostranným řízením.

Možná jsem také něco přehlédl, ale alespoň základní korekce

2013-06-29 21:01:26

ford666: dík, za korekce

s tím výkonem u 1,6 jsem se opravdu přehlídnul, tak to napravim, to samý u krouťáku, to je překlep, kterýho jsem si nevšimnul, 157 Nm je samozřejmě správná hodnota.

S tim ST je to možný, já jsem se zase dočetl, že měla plnejch 160 koní, o řízení jsem nic nepsal...

Ještě že Tě tu jako korektora máme

2013-06-30 09:12:10

dr.riviera: Ještě doplním. Krouticí moment u motoru 1.6i Zetec-S je 146 Nm při 4000 ot/min, maximální počet ot/min je 6000. Maximální přeběhové otáčky jsou 6250 ot/min.

2013-06-30 09:57:59

petrdepo: to je hezký, že mi to takhle doplňuješ ale článek je primárně o 1,7 VCT, se kterym mám osobní zkušenost, takže jsem se více rozepsal právě o něm

2013-06-30 10:32:00

dr.riviera: Prvotní téma bylo nazvané "Ford Puma - auto pro holky". Protože se vyráběly i s motorem 1.6i Zetec, tak jsem to doplnil i o tuhle verzi. To nebylo myšleno jako nějaké opravování, ale opravdu jen o doplnění.

2013-06-30 10:40:11

petrdepo: však já to taky tak beru v článku jsem ale pak napsal, že se blíže podíváme na verzi 1.7 VCT

2013-09-10 08:15:54

No, hlavne tam chybi, ze je to jedinej Ford z te doby co ma casovani ventilu a hlavne, ze motor je konstrukci Yamahy a z Forda je tam akorad blok motoru a technici Fordu vubec nemeli nic spolecneho s ladenim motoru, to obstarala Yamaha, taky proto bez problemu funguje 1.7 snad v kazde pumce..., jinak technic Fordu maj prave nasvedomi 1.4 a 1.6, ale 1.7 nikoliv...

Jinak ST160 mela 155koni a byla to lehce upravena 1.7VCT...

Ohledne brzd, tak tato chyba ze zacatku vyroby byla opravena kolem zacatku roku 2000, kdyz se nastehova brzdova soustava z Focuse 1 (1.6)... a ty uz nevadnou...

2014-04-16 21:54:35

Tohle sem dát musím..

2014-04-16 22:35:00

hupino: podle RZ to není Zita...

2014-04-17 05:34:53

hupino: že by létající Švéd ? Ale ten měl - pokud je mi známo - Sabba

2014-04-17 08:30:17

vaman: mám podezření na Harry Pottera, kdysi začínal létat s Angliou

2014-04-17 08:49:07

hupino: co je toto jako za "novinku" se přece ví, že Pumy nejezdí, ale lítají. Rakety to tak mají.

2014-04-17 10:15:05

Já myslel že vás zaujme ta pointa. Je to vystřiženej záběr z filmu Rychle a zběsile 1. V nejméně vhodnou chvíli jela kolem turistka z Hané..

2014-04-17 12:00:14

hupino: ...se tam motali, zdržovali....


Odpovědět

1  2  3