Fórum - Téma


Ford obecně * ztráta oleje po výměně svíček


Fórum Technický koutek Ford obecně * ztráta oleje po výměně svíček




2012-03-03 20:38:13

Zdarec,vyměnil jsem svíčky u MK2,keranika byla na každé svíčce totálně rozbitá,je možné,že při vytahování se dostalo něco do motoru?Ted mi to totiž žere šíleně olej.

2012-03-04 08:50:40

Jo to samé se mě stalo taky, musel se rozebrat motor a vyměnit kroužky a to jsem měl ještě stěstí, že válce nebyli tak moc poškozené.

2012-03-04 09:00:17

Jo tak z toho jsem měl obavy,myslím,že bude asi lepší vyměnit kompletně motor,nevyjde to levněji?

2012-03-04 09:13:21

co máš za motor? Nechal bych shodit hlavu a uvidí se jak moc je to zlý, zda jsou to jen kroužky, nebo už sou chycený i válce...

2012-03-04 09:23:22

1.8 zetek,ale najezdil jsem na tom už asi 2000km,než mi to docvaklo co by to asi mohlo být,podle mě,to budu už dost zlé,strýta výkonu,škube to zatím sice jen při větčí akceleraci.

2012-03-04 09:30:31

tak jako je opravdu možný, že něco z těch rozbitejch svíček spadlo do motoru a udělalo to tam řádnou neplechu. No a pokud by se mělo jednat o nějaký větší poškození, tak bych to asi viděl rovnou na výměnu motoru za jinej, páč to určitě vyjde levnějc, než ho generálkovat, navíc těhle zeteců by mělo bejt po vrakárnách dost si myslim, takže by neměl bejt problém něco ve slušnym stavu najít...

2012-03-04 09:43:54

neměl bys nějaký odkaz?Jsem z jižní moravy tak by se mi šiklo něco poblíž.

2012-03-04 09:55:48

no nejdřiv bych zjistil jak špatně na tom motor je a pak bych začal postupně obvolávat vrakoviště, myslim, že se určitě někde něco najde. Ostatně taky občas někde na něco narazim ,tak kdyby to bylo to co ty hledáš, tak dám vědět

http://www.firmy.cz/?exte...vrakovi%C5%A1t%C4%9B+ford

2012-03-04 10:17:18

Mě to opravoval kámoš takže mě to na tolik nepřišlo, válce byli trochu odřený, ale ne tak hrozně jen to zabrousil šmirglem a vyměnil kroužky, a pak taky soustruh hlavy a těsnění, teď mi to bere asi 1,5 litru oleje na těch 15000km takže perfektní to není, ale měl jsem strach, že to bude horší.

jo a to škubání jak popisuješ nemusí být kvůli bordelu v motoru, ale jestli se ti rozpadly takhle svíčky tak budeš mít asi špatný kabely a ty mohli po těch 2000km oddělat ty nové svíčky

2012-03-04 10:25:20

Ahoj můžeš mi říct jak se soustruží hlava??? Nechápu jak ji můžeš upnout do soustruhu. Myslel jsi asi její přebroušení, rovinatost dosedacích ploch a tlakovou zkoušku.

2012-03-04 10:25:39

kabely jsem měnil i s těma svíčkama,když jsem ty svíčky jednu po druhé vytáhl,málem jsem se vyvrátil.No něco s tím budu muset udělat.

2012-03-04 11:11:19

jo jasně přebroušení sem myslel

2012-03-04 11:34:30

Ahoj já si myslím že pokud do motoru napadaly úlomky keramiky ze svíček a rozemlelo se to tak to asi kroužky lízlo takže to že to ted žere olej to se ani nedivím. Jinak každej motor trošičku oleje bere zpravidla od výměny do výměny od maxima do minima tj cca 1litr. Nevím jak je to u fordu, u auta co jsem měl před mondeem (Mazda 626 2.5 V6) byla udávaná hodnota která signalizuje že je motor KO 1l/1000km to si ale myslím že je už totální šrot jinak bralo mi to 1.5litru na 10 tis km což bere i to "nový" mondeo na 20tisíc (r.v. 2004 TDCI). To by na uvod stačilo, ted otázka GO motoru nebo sehnat nějákej šlušnej kus?. Ze skušenosti vím že na vrakovišti mají všechny motory najeto málo, ale zkutečnost je jiná takže bych šel spíš do GO pokud za to stojí to auto jako celek, osobně na autě si opravim skoro vše sám ale poškozenej motor byl pro mě vždy signál pro změnu auta jenom jednou jsem měnil motor z vrakoviště a to byla zlá zkušenost. Nakonec to dopadlo že jsem ze dvou udělal jeden ale při čeně 6000 za motor z vrakáče, keterej taky nestál za nic jsem měl radši zvolit generálku a díly by byly nové a veděl bych na čem jsem, ikdyž by to nejspíš stálo o něco víc, ale udělala by se hlava a klika výbrus bloku nový písty a kroužky - stálo by to třeba 15 kolíků a motor by makal dalších 150 tis

2012-03-04 11:46:49

tohle určitě stojí k zamyšlení,nemám přesně změřeno kolik to žere oleje,ale cca při 2000km nádr prázná,začala mi problikávat kontrolka,a to nevím jestli se to nebude horšit,potřebuji se ze severu vrátit na jih,tak snad dojedu.

2012-03-04 11:53:16

No tak to bude tak do litru na 2000km, při minimální hladině oleje v zatáčkách a při brždění problikává kontrolka na to prozor to je takový poslední varování tenkrát u Skody 120 to byl motor v háji

2012-03-04 12:02:07

jo už sháním motor

2012-03-04 12:26:49

Ale ne tím posledním varováním jsem myslel že je potřeba olej dolít motor to nejspíš přežije, dojel bych být tebou domů rozhodil bych to zkouknul jak vážný jsou škody a rozhodl bych se zda generálkovat nebo koupit jiný, ale jak jsem psal z vrakáče kupuješ zajíce v pytly protože do motoru neuvidíš sice ti dají týden na vyzkoušení ale tý práce stím a každopádně než motor z vrakáče spustíš tak do toho naleješ novej olej a filtr což je + pětikilo a po 14ti dnech zjitíš že ten starej jel líp a si zase na začátku - bude GO nebo seženeš jinej lepší kus

2012-03-04 12:32:30

souhlasím,asi půjdu do té GO,ještě to musím prokonzultovat s drahou polovičkou,to víš,šrajtofly má ona,je jsem jen oslíček co se každý měsíc otřepe

2012-03-04 12:38:25

A jééééje to je prekérní situace ale zase snad pochopí že auto je dneska standart bez kterýho se nikdo neobejde sice se do něj musí investovat ale šetři to zdraví asi by si jí nelíbilo chodit nakupovat pěšky a dřít to v rukách, tak hodně štěstí

2012-03-04 13:35:12

to Philoun: v pohodě Jen jsem si zkoušel představit jak upínáte tu hlavu do soustruhu, docela jsem se tu nasmál....


Odpovědět