Fórum - Téma


Ford obecně * ztracené klíče, vybitá baterie apod


Fórum Technický koutek Ford obecně * ztracené klíče, vybitá baterie apod



1  2  3

2015-09-17 18:42:32

dr.faust: Pročti si témata na Fóru. Tam je popsán postup nakódování transpondéru v klíči. Také bývá popsán v návodu k použití.

Damián  
Zdeněk
2015-09-17 20:35:31

petrdepo: .......pro svůj případ nic takového tady nenajde, přečti si ještě jednou příspěvek. Aby sis mohl sám nakódovat nový klíč, musíš mít dva klíče s čipem a on nemá žádný

2015-09-18 04:22:47

damián: Podle postupu nakódování (od Albiho) na odkazu http://www.fordclub.eu/fo...select=70529#message70529 (ten platí pro většinu Fordů) stačí jen jeden klíč s čipem, který odemkne spínací skříňku. Tedy nikoliv dva klíče s čipem, jak píšeš ty. Dva klíče s čipem musí být jen pro kopírování klíče ve výrobně autoklíčů. Píše, že má klíč, ale bez čipu (tedy se správným vybroušením), kterým jen otevře auto. Klíč na odemčení auta je (až na výjimky, kdy někdo měnil zámek) stejný, jako do spínací skříňky. Pokud se podle něj vybrousí stejný klíč, ale s čipem, tak se dá nakódovat podle tohoto postupu ve spínací skříňce. Bohužel ten klíč s čipem není levný. Ale i tak je to mnohem levnější, než nová sada zámků.

Damián  
Zdeněk
2015-09-18 07:54:30

petrdepo: Když by to bylo takhle jednoduché, tak proč už dávno nejezdí ? To co je popsáno v příspěvku od albiho je programování dálkového ovládání centrálního zamykání. Pro výrobu náhradního klíče s čipem ve výrobně ti stačí jen jeden klíč, nový překopírují v chytré mašince. Při ztrátě všech klíčů s čipem, což je tento případ, je jediná šance jak naprogramovat nový klíč s čipem jen přes diagnostiku.

2015-09-18 08:16:42

damián: V manuálu na Fiestu je popsán postup kódování nového čipového klíče ve spínací skříňce pomocí červeného "master" klíče, který má zvláštní úpravu, aby se dal vytáhnout v poloze 1 spínací skříňky. Některé servisy dokážou získat originální kód imobilizéru od výrobce a klíč pak nakódovat. Záleží na tom, jak jsou vybavené. Ne všechny tuto službu nabízí. Jinak nepomůže nic jiného, než oprava v servisu Ford. Cenu se ani neodvážím odhadnout.

2015-09-18 09:55:10

petrdepo: Klíč s čipem by byl (nový nekódovaný), ale bohužel podle návodu, na který odkazuješ, to nejde - auto nemá DO, centrál se ovládá klíčem. Někdo nějaký jiný nápad?

2015-09-18 11:16:31

dr.faust: Bez dálkového ovládání to právě jde. Ale jen s červeným "master" klíčem. Ten klíč může být i bez dálkového ovládání. Stačí aby byl vybroušený a měl čip. Proto je signalizace LED diodou imobilizéru v hodinách. Klíče s dálkovým ovládáním s LED diodou kódování signalizují přímo touto diodou v klíči. Takže asi zbývá jenom servis Ford. Ale tam raději místo získání kódu z výrobní databáze raději mění zámky.

Damián  
Zdeněk
2015-09-18 11:36:57

dr.faust: Nepleťte dvě věci dohromady, programování DO a kódování nového klíče s čipem nemá spolu nic společného. Já osobně bych obvolal výrobce autoklíčů, zda jsou schopni přes svoje diagnostické zařízení spárovat nový klíč s imobilizérem, už jsem to tu psal.

2015-09-18 11:42:22

damián: Přesně tak, máš naprostou pravdu

2015-09-18 13:34:37

petrdepo: Asi jsme každý jinde. Kde si mám napískat ten mastr klíč? Signalizace imobilizeru v hodinách u Rangera není.

Servisů apod. bylo obvoláno více, každý tvrdil, že to umí - prostě to jen přivezte. A výsledek - až bude někde šampionát v tahání auta na tyči, máme natrénováno, zatím na to padlo 60 l nafty


Odpovědět

1  2  3