Fórum - Téma


Ford obecně * ztracené klíče, vybitá baterie apod


Fórum Technický koutek Ford obecně * ztracené klíče, vybitá baterie apod



1  2  3

2014-03-15 16:38:04

zdravim jak otevřít auto, mozná mam zabouchlé klíče v kufru ta druhá varianta že jsem je ztratil a rezervní bohužel neni :( nejspis sem zamknul i na dvojitej zámek?

suffy  
Martin Šufajzl
2014-03-15 19:56:26

kowmen: kdysi jsem to v Brně řešil, právě u MKII ... přijel chlapík z odtahovky s takovým nafukovacím polštářkem, který vložil do dveří, nafoukl a vzniklou mezírkou pomocí drátu zatáhl za kličku a tím auto odemkl ...

2014-03-15 20:03:02

suffy:

Ano to se dělá, ale nejde to, pokud je to zamknuté na dvojí zámek. Páčkou nejde potom odemknout. Což je problém.

2014-03-15 20:29:50

kowmen: zrovna dneska jsem na svém Mondíku MK1 což je stejný jak MK2 kuchal zámek zadních dveří , nešlo to otevřít vůbec , ani zvenčí ani zevnitř takže to mám rozebraný a bohužel musím napsat , že to nepůjde ani vyháčkovat přes sklo po sundání gumové lišty u skla , lanko vede v bowdenu a zámek a jeho mechanizmus je celý poctivě zaplastovaný takže se na něj nedá dostat . Ty ale čekáš odpověď , jak to půjde . Zítra se na to lépe podívám a popř nafotím , abys viděl v reálu , jak to tam vypadá ,

2014-03-15 20:31:50

vaman: Neháčkuje se to okolo skla, ale odehnutím dveří a pak se vezme svařovací drát od autogenu, upraví se a tím se zatáhne za kliku a odemkne. Když bude, jak už tu bylo napsáno zamčeno na dvakrát, tak je problém, to nepůjde.

2014-03-15 20:32:58

povadi:

To snad stačí napsat jednou, nebo nečtěte co se tu píše?

2014-03-15 20:38:15

tomenzino: Tak četl jsem to, jen jsem to psal jako reakci k tomu pokusu okolo skla. Taky když bys to četl celé co jsem napsal, tak tam bylo jak už bylo napsáno přede mnou...

2014-03-15 20:56:42

povadi:

Ano, já to právě četl, a proto píšu, že to stačí jednou napsat

2014-03-15 22:06:31

jestli jsou klíče v kufru tak by možná stálo za úvahu vymlátit okno u zadních dveří jestli je to takovej problém se tam dostet ne?no co už...

2014-03-15 22:14:12

kowmen:

Ja osobně bych zkusil nechat udělat klíč u Fordu podle Winu, stoji 2500kč. Pár dni nejezdit, ale záruka.

suffy  
Martin Šufajzl
2014-03-15 23:28:22

tomenzino: myslím, že řidičovo dveře by kličkou otevřely i dvojité zamknutí ... nebo nee ? (fakt je, že já neměl dvojitě zamknuto)

2014-03-15 23:32:44

suffy:

Pokud je zamknuto dvojitý zámek, nejde to ani u řidiče. Nemělo by to význam, protože by ti rozbyli okno, a otevreli si dveře.

Zkus se zamknout v autě na dvojitý zamek, a zkus to.

2014-03-15 23:36:53

suffy Opravdu to nejde . Jak píše Tom, dvojité zamknutí znemožní otevření všech dveří i zevnitř . Jinak by ta funkce byla nanic ne ?

kowmen: Je to mrzutá "nehoda" z které se ponaučíš. Náhradní klíč stojí kolem sta korun

2014-03-16 08:13:27

tomenzino: Na Youtube bylo od několika zámečníků natočeno na video, jak se odemykají zámky Fordů (a s jakým přípravkem). Odkazy jsem viděl na Fóru, ale tak před cca 1 rokem. Asi by bylo dobré se zeptat v nějaké dobré dílně na výrobu klíčů nebo i v servisu Ford, kde by mohli mít informaci o tom, kdo by mohl pomoci.

2014-03-16 09:27:09

čau kluci včera večer telefon autoškolák od nás ze čtvrti, že nasel moje klíčky na louce kudy sem si zkracoval cestu na kole...no na ceste od auta cca2 km dost štestí že je našel známej takže mužeme thred zamknout a fakt přes dvojitej to nejde přece

2014-03-16 09:48:30

kowmen: Super to máš veliký štěstí

2014-03-16 12:09:53

vaman: no to sakra týpek má u mě basu takže zejtra hned nový klič

2014-03-16 13:29:43

kowmen:

No tak takovå klika, se stává max.2x za život

Nech si udělat klíč. Pokud si seženeš tu planžetu Klíče, stoji to 200kč. Ale je to jen na odemykání, nikam nemůžeš jet. Ve Fordu komplet klíč 2500kč.

2014-03-16 14:12:36

kowmen:

Tak potom si na netu kup klíč, za pár kaček, a nech vybrousit. Já za to dal 200kč(broušení)

2014-03-17 07:33:43

kowmen: Se vhodností barev v amatérských podmínkách je problém. Alkyton je barva na rez (některé druhy jsou i žáruvzdorné) a není to barva originálně na karoserie. Nevím, jakou přilnavost má na tmely. Řada barev, aby byly trvanlivé, se musí vypalovat (a nebo schnout při zvýšené teplotě aby řádně vytvrdly) a nebo jsou dvousložkové. Z mého bývalého zaměstnání vím, že jedna z nejodolnějších je třeba PUR. Ta nám na lokomotivách držela desítky let za každého počasí. Tu používá i výrobce. Ale nemají se na ni používat saponáty ve zvýšené koncentraci. Také je drahá. Různé nitrokombinační barvy také vyzrávají při zvýšené teplotě. Chce to hledat informace o vlastnostech barev a pak podle toho teprve vybírat mezi kvalitou, trvanlivostí a také cenou. Hodně pomohou informace od autolakýrníka.


Odpovědět

1  2  3