Fórum - Téma


Ford obecně * vstřiky-závady a řešení


Fórum Technický koutek Ford obecně * vstřiky-závady a řešení




2015-03-22 21:14:20

Chlapi, mám dotaz Po dvou výměnách přepadových hadiček máme opět problém. Mezi hadičkama a samotnýma vstřikama se prý uvolnilo nějaké plastové T a díky tomu to špatně těsní. Takže celej motor od nafty a smrad jak blázen. Máte někdo s tím zkušenost a jaká je dostupnost ND??? díky za případnou odpověď.

2009 Mondeo Mk IV 2.0 103 kW

2015-09-19 09:11:30

MK3 2.2tdci vstriky nejdou repasovat? .. Ahoj lidi,

mam dotaz. Moje vozidlo (210tis km) zacalo mit o neco nizsi vykon, obcas trochu cukat na studeny volnobeh ale nijak mi nekouri.

V servisu pan napojil na diagnostiku, dal tomu pokourit a diagnostika mu ukazala rozhozene regulacni mnozstvi paliva, takze podle nej jasne vstriky.

Ptam se kolik to bude stat a on, ze repase umi udelat 3,5tisice za jeden. Doposud jsem videl nejlevnejsi repas 4200, tak rikam OK - udelejte vsechny, coz je 14tisic.

Druhy den mi ale vola, ze pry uz nejdou zrepasovat, ze pry jsou "upalene trysky" ..!? takze mne to bude pry stat 27tisic.

Bere mne na hul ?

Diky

Lukas, Praha

2015-09-21 07:28:06

zahrada83: Jestli tě bere na hůl bys zjistil, kdyby ses podíval na ceny na autokelly.cz. Při repasi by mohlo stačit vyměnit trysky vstřiků, ale na e-shopu se jen těžko seženou a tak lidi často mění celé vstřiky (což znamená značný cenový nárůst). Musel bys najít servis, který se specializuje na opravy vstřikovacích zařízení. Možná Delphi Diesel Servis, Malešické naměstí 1, Praha 10

2015-09-21 07:59:58

petrdepo: Petře nejen pro Tvé info,nemáš pravdu. Kolik bude stát oprava vstřiků nelze pořádně nikdy říct, když nechce mechoš zákazníkovi lhát. Já to dělám tak, že říkám radši počítejte s cenou za všechny vstřiky jako za nové. Z důvodu toho, že když bude pryč mechanicky lze to opravit. Nejde opravit hloubková koroze a když bude pryč cívka, takže tam se pak vždy musí dávat novej vstřik a to nelze správně zjistit bez toho aby vstřiky vyndal a dal je na stolici. Diagnostika nebo přepadová zkouška jsou jen orientační a nelze je brát jako 100%. Vždy se mají dělat všechny vstřiky NÉ jen jeden nebo dva jinak se závada začne po čase vracet a odejdou i ty udělané vstřiky. Další věc je , že mašin na TDCi vstřiky je jen pár v republice. I když je dělají třeba na Boscháckejch mačinách a přiřadí jim kódy, tak bohužel ani Bosch s nima neumí až tak dobře komunikovat a není vstřik udělanej na 100%, ale třeba jen na 85-90%.

2015-09-21 08:26:46

povadi: Samozřejmě, to záleží na tom, v jakém jsou stavu. Ten je ovlivněný řadou věcí (používáním aditiv, kvalitou nafty, opotřebením vstřikovacího čerpadla, počtem motohodin a podobně). Mechanici, aby se chránili, často dají odhadovanou cenu do zakázky ještě před zjištěním skutečného stavu. Ale z druhé strany má zákazník alespoň jistotu, že pokud je v pořádku vstřikovací čerpadlo (nelezou z něj piliny) a stará se aby tankoval kvalitní palivo a dával aditiva, tak mu vstřiky dlouho vydrží.


Odpovědět