Fórum - Téma


Ford obecně * propálený píst


Fórum Technický koutek Ford obecně * propálený píst



1  2  3

2012-05-21 21:35:21

My jsme tady všichni admini hodní, ale já jsem nejhodnější. Tyhle vaše moudra tady ale nikomu neprospějí a jste na hranici smazání všeho. Založte si novou diskusi Tomenzino vs SLUT. Věřím že bude sledovanost. Myslím to vážně...

2012-05-21 21:39:36

SLUT:

Nene,právě jsem zkusil také všechny věci!Ložiska,čepy,stabil.tyčky ramena všechno na nic.Tak potom co budu pokračovat?

Nejsem blázen!

Jinak ti to tady potvrdili i jiní co a jak s odvzdušněním ne?Jo máš pravdu asi to jde bez motoru ale jak?Proč taky?!

Jinak já odvzdušnuju že nasadím na víčko nádržky nástavec a tlakem s novou kapalinou vytlačuju starou. Právě nastartuju a jen povolim odvzdušňováky a teče to samo.Jestli ty stále šlapeš jako trouba na pedál to je co říct? Co říkáš? A udělám to sám.Jsi AutoMechanik každým coulem

Ty mi tady něco říkej

hof  
2012-05-21 21:41:21

ahoj SLUTe, diskuze je od toho, aby se diskutovalo, jasně, ale prosím tě, zkus to bez urážek a bez používání sprostejch slov, to nejsou prostředky, který by člověku zajistily vítězství v diskuzi, spíš naopak ........ díky za pochopení ...... další tvoje příspěvky, jestli teda se neuvolíš přijmout zásady slušnosti, rovnou smažu, tak to zvaž, dík, F.

2012-05-21 21:48:40

Mi vysvětli, proč při zásahu do brzdový soustavy s ABS chtěj, abys odpojil baterku, dokud nebude system opět uzavřen a odvzdušněn.Těžko budeš startovat motor s odpojenou baterkou.Pouč mě, jakej je rozdíl v tom, když vrčí motor a zapnutym zapalovánim bez nastartovanýho motoru.Co se tam stane tak zásadního, že ti umožní odvzdušnit brzdovej system.To se těšim, co vypotíš.

Jinak já dovdušňuju vzdycky sám.A nepotřebuju mít nastartovanej motor a naraženou natlakovanou bandasku na nádobce brzdový kapaliny.Nepotřebuju k toumu lidi ani žádný takový krávoviny..

2012-05-21 21:57:11

SLUT:

Nebudu se tady s tebou dohadovat!Jestli jsi automechanik všechno víš.Každý má hold jiný metody.

Mám to odvzdušněný způsobem co jsem ti napsal za 5minut.Jen než obejdu auto povolím odvzdušňováky a vyteče špinavá kapalina.

Jestli jsi četl dobře nějaký chytrý knížky,tak skoro u jakékoliv práce na autě píšou odpojit baterku,nebo třeba označit kola aby si je dal spět jak byli.Né vše se dodržuje viď? Něco o tom víš ne?

Takže u odvzdušňování to nedělám a pokud to dělám jak jsem psal motor musí běžet protože zapnutý klíček nestačí.Rozumíš tomu?To je vše k tomuto tématu

2012-05-21 22:03:40

Pánové já vám to rozčísnu.. Tak,že v první řadě. co se týče odvzdušnění brzd,tak bych už nikdy auto nedal k mechanikovi. to i za komoušů zvládnul 15letý kluk pomalu sám. Jinak dnes pomocí různých vychytávek nikoho nepotřebuji. a co se týče zapnutého motoru,tak je to rychlejší,protože mi pomáhá posilovač brzd.

Stačí mi k tomu hadička a zpětný ventil.

2012-05-21 22:11:15

Tomenzino, jen mi to řekni.Neni to dohadování.Konkrétně mi jako blbovi vysvětli rozdíl s odvzdušňovánim s vypnutym motorem a zapnutym motorem.Polopaticky, co se v tom autě děje.Děkuji.Tole mi vysvětli a pokud to bude mít hlavu a patu, změnim mínění o tobě..

2012-05-21 22:20:04

tak já se dobrovolně hlásim do fanklubu tématu Tomezino vs. SLUT Moje hlasy budou ale jasně pro Tomenzina

2012-05-21 22:20:33

SLUT:

Tak v první řadě ti pomáhá posilovač ale zároveň je při nastartovaném motoru modul ABS plně průchozí a nepřetlačuješ se s ventilkama které tam jsou a je otevřený hlavní ventil který se při vypnutém klíčku uzavře.

Bez motoru vše přetlačíš silou ale jde to ztuha a je to zbytečný.

2012-05-21 22:27:07

no tahle diskuse je pro zasmání

Ale je to jasný. 90% mechaniků dnes opravuje auta stylem koupím nový díl a je mi jedno co. Vždyť zákazník to zaplatí a práci natáhnu co nejvíc ať vydělám.

Proto zlatý šikovný ruce a opravdoví přátelé a né vydřiduši.

2012-05-21 22:27:50

Ty ale nejsi blbec, co šlape na pedál, tak jak ti pomáhá posilovač? Ventilky v ABS se otevřou při zapnutí zapalování.Proč musí vrčet motor, když na to nešlapeš.A kdybys šlapal, to je taková dřina, když je otevřenej odvzdušňovák?Nepotřebuješ sílu, tu potřebuješ při brždění.Protlačit kapalinu otevřenym odvdušňovákem, noo, na to potřevuješ obě nohy, zapřít se o volant a hlavně, pomoct si posilovačem, haha, ty budeš asi hodně urostlej..

2012-05-21 22:37:20

SLUT

na to abych to protlačoval konstantně tlakem kapaliny je lepší nastartovaný motor.Klíček nestačí.Možná pak velkým tlakem ale jak píšu je to zbytečný

2012-05-21 22:42:25

Vrčící motor tlačí tu kapalinu ke kolům?Dobrá teorie.Zbytečný je, aby jsi se nadále topil ve smyšlenejch souvislostech.Za chvíli přijdeš s tim, že lepší je k tomu ještě rozsvítit světla a pustit stěrače.To má asi tak stejnou souvislost jako startovat motor..

2012-05-21 22:49:07

Hele podívej se? Když brzdíš a je ve funkci ABS co se stane? Uzavře se ti hlavní ventilek aby systém měl stálý tlak bez toho jak ty tlačíš na pedál.To je proto aby mohl systém fungovat přesně.Takže máš pedál jako beton.

To je ten ventil který ty přetlačuješ a když mě běží motor je otevřený.Jinak při zapnutém klíčku není otevřený.Rozumíš už tomu?

To není 120tka kterou jsi možná dělal

2012-05-21 23:12:07

ABS a tedy zavření ventilu, je při brždění v činosti pouze při prokluzu kola.Ty odvzdušňuješ za jízdy ve smyku?Každopádně jestli je ABS v činnosti nebo ne, na to nemá vliv, jestli je motor v chodu nebo ne.Taky dobrá teorie.Co tam máš dál?

2012-05-21 23:19:58

SLUT:

Ty vůbec nevíš co tady píšu.Jsi úplně mimo mísu.

Dělej si to jak chceš.

2012-05-21 23:31:13

To ty máš tu mísu teda asi na hlavě.ABS začíná vstupovat do hry jen při zablokování kola/kol.Pak ti ventil zavře tvou snahu, pustí se čerpadlo a dělá si to všechno sám, tedy pokud stále stojíš na brzdě.Pokud jí uvolníš, nebo zmenčíš brzdnou sílu, a přestane se blokovat kolo, ABS přestane asistovat a je to zas jen na tobě.Furt nevim, jakou roli v tom hraje nastartovanej motor.Když pustíš auto z kopce, nebo budeš na laně s vypnutym motorem, ABS funguje uplně stejně.Jediný, co nemáš k dispozici je posilovač.Musíš tedy ovládat větší silou.Vše ostatní je připraveno eliminovat případný smyk při brždění..

2012-05-21 23:46:31

SLUT

právě ten ventil je bez motoru uzavřený.A ty ho při odvzdušňování přetlačuješ.Tomu nerozumíš nebo co?

2012-05-22 00:02:46

Motor má na brzdy jedinej vliv a to je posilovač.A ten fakt nepotřebuješ, když je otevřenej odvzdušňovák.Nicméně, ty nešlapeš, takže posilovač v činnosti ty vůbec nevyužiješ.Vše ostatní je stejný, ať motor běží nebo ne.Usmyslel jsis teorii o nutnosti spuštěnýho motoru, která je pouhým výplodem tvé fantazie.Asi jsi o tom někde něco četl, ale asi né dost pozorně, nebo jsi to jinak pochopil.Nastartovanej motor při odvdušnění brzd nemá na celej úkon jinej vliv, než menší ovládací síla pedálu brzdy.Při dovzdušnění neptřebuješ kdoví jakej tlak v soustavě.Potřebuješ jen protočit objem kapaliny, dostat vzduch ven.A to je schopný i malý dítě ušlápnout bez pomoci posilovače.Běžící motor ti nikde v brzdách neotevře žádnej ventil.Agregát ABS je v pohotovostnim režimu už jen při zapnutí zapalování..

2012-05-22 00:31:31

Nemáš pravdu.a tím končím tady touhle diskusí a hlavně s tebou.Díky za komentáře


Odpovědět

1  2  3