Fórum - Téma


Ford obecně * problémy se startováním


Fórum Technický koutek Ford obecně * problémy se startováním



1 ......... 3  4  5  6  7

2015-12-20 11:13:22

domorodec: Já dávám jen Bannerku, nebo Amerického Hagena a nemám u lidí problém aby s ní jezdili 10let. Varta je předražená a už taky není co bejvala... Bannerka je dobrá kvalita za dobrou cenu

2015-12-20 11:49:31

povadi: super a kolik bych mel mir AH? Divam se ze cim vic tim je baterka vetsi. Tak aby mi tam vesla.

2015-12-20 11:50:52

domorodec: Není pravda, že čím větší, tím lepší, když bude o víc větší sic se Ti třeba vejde do kastlíku, ale odpálíš ji tím, že se nestačí dobíjet altíkem a dřív ji odpálíš.

2015-12-20 11:52:42

povadi: takze 55ah?

2015-12-20 11:53:45

domorodec: Co tam máš teď? Osobně bych tam dal třeba tuhle kód v Kelly: BA BAP6205, 62Ah P, s.p. 510A, Power Bull, 241x175x175 Maloobchodní cena s DPH 2 480 Kč

2015-12-20 11:56:21

Bohuzel se mi neposarilo odsroubovat drzak pod kteeym je ident.samolepka. Ale je to ford 300a ale Ah uz nejdou videt.

2015-12-20 12:02:27

povadi: Mystifikace a totální nesmysl.Mnohokrát ověřeno.Začnu starou Avií kde zvládnul altík dobíjet dvě 230Ah baterky,můj Transit

v pohodě dobíjí 100Ah startovací a 180Ah trakční,Ducato 90Ah startovací 230Ah trakční.....Jediné co se musí řešit pokud se jezdí

krátké trasy a třeba se hodně topí nezávislým topením tak je potřeba baterie nabíječkou prostě a jednoduše jednou za čas dobít.Pokud jsou auta denodenně v provozu a nejezdí pár km není potřeba dál cokoliv řešit.

2015-12-20 12:10:23

milan1: Jistě když budu jezdit dálky a nebo hodně, tak se to samozřejmě dobije, v tom se nepřu. Ale je namáhán zbytečně Altík a druhá věc je, že to beru talk, že spousta lidí bydlí v bytovce, nebo ani pořádně neví jak nabíjet baterku, případně čím - myšleno, že né s každou nabíječkou nabiješ každou baterku. Takže tím pádem si to ani nedobijou a odpálí si ji sami. Proto jsem psal co by se mělo dodržet a není to jen můj názor, ale i názor odborníků prodávající akumulátory Na jeden start potřebuješ ujet aspoň cca 15km, aby se baterka dostala do stavu před startem a to nepočítám, že topíš, svítíš, máš zaplé např. vyhřejvání, sedaček, oken zrcátek atd. Což je dost velkej odběr sám o sobě. Takže nepiš, že je to totální nesmysl a zamysli se nad tím co jsi napsal...

2015-12-20 12:24:56

povadi: Co se týká baterie,tak celý život dávám při výměně pokud je to schůdné co největší kapacitu,někdy stačí malá úprava stávajícího kastlíku a neměl jsem jediný problém že by se něco nedobíjelo natož aby odešlo když není proč. Ať si to každý přebere jak chce to jsou moje letité skušenosti podložené praxí. Pokud někdo jezdí málo,jak píšeš a používá některé žrouty proudu tak pochopitelně jednou nenastartuje a to jak u menší baterie tak u větší akorát s tím rozdílem,že u té větší ho to potká o něco déle.

2015-12-20 12:35:39

milan1: Jenže baterie a zvlášť ty dnešní jsou bohužel dělané tak, že jsou na procenta nabití dost náchylné. A dokáže se odpálit baterka třeba za 24hodin když bude prázdná - hluboce vybitá. Ty ji třeba nabiješ, ale už pak nebude držet kapacitu, či zátěž. Proto se nedoporučuje to přehánět o moc s tou kapacitou...

Jak se o baterii starat během provozu?

Podrobnější návod naleznete na stránce Údržba a dobíjení baterií. Ve stručnosti se dá říct, že pokud správně funguje dobíjení vozidla (min. 13,8V a max. 14,3V u 12V baterie), baterie by měla být neustále nabitá a není třeba ji nějak zvlášť ošetřovat. Kontrolu dobíjení je vhodné provést před zimou (v zimě je elektroinstalace nejvíce zatěžovaná, zvláště povinností mít rozsvícená světla). Pokud lze u baterie zkontrolovat hladinu elektrolytu, je dobré tak učinit jednou až dvakrát za rok.

To však neplatí, pokud jezdíme denně do 30km, k tomu 3x nebo 4x startujeme a ještě povinně svítíme. Baterie se nestačí dobíjet, sulfatuje a výrazně se snižuje spolehlivost a životnost. Řešením je alespoň jedenkrát za dva měsíce baterii plně nabít, stačí i přes noc. Obecně platí, čím je baterie více nabitá, tím je spolehlivější a bude mít delší životnost.

Pozor také na odběr stojícího vozidla, kdy jsou elektrické spotřebiče napájeny pouze z baterie. Takovýto odběr by se měl pohybovat v řádu setin ampéry, maximální odběr záleží na kapacitě baterie, neměl by překročit 0,1A (viz. Jak se o baterii starat, pokud není v provozu?). Nejčastěji baterii nadměrně vybíjí špatná instalace autorádia.

2015-12-20 12:49:44

Ahoj, je to určitě baterie. Nejlepší jak radí Faust54. Koupit pořádnou baterku, sice dáš víc ale klid je k nezaplacení...

2015-12-20 13:30:19

Tak to vidím asi na tady tuto- http://eshop.autopalace.c...ombik-daw-1-8/autobaterie

2015-12-20 13:59:36

domorodec: Dik za rady baterka byla hyn to je fakt a tak jsem koupil baterii 55a a startovaci proud 750 bomba ani se nedotknu kliče a jede toale problem byl v žhavicich svičkach byly všechny v haji ted už to je skvěle krasne svatky

2015-12-20 19:54:26

Ahoj, na tvoje auto je vhodná batéria 60-62 Ah (podľa výrobcu), pravá (plusový kontakt na pravej strane). Robím s dielmi na autá a môžem ti odporučiť "značkové" batérie, ako Banner, Varta, Bosch, Exide, ale aj Akuma, Yuasa, Starline a pod. Ja som vymenil na mojom Focuse originálku za Banner.

2015-12-21 07:20:00

felicia: On je problém s tím, jestli je baterie opravdu značková. Ony jsou totiž vyráběné v různých filiálkách po celém světě a tím může být rádoby značková baterie v úplně jiné kvalitě než z domovského závodu výrobce. V řadě případů je proto dobré si ohlídat více informací nejen o skutečném výrobci, ale i o datu výroby (proto, že se baterie dodávají nalité). Recenze na netu také nejsou k zahození protože mohou něco napovědět i o prodejci.

2015-12-21 08:13:29

domorodec: Jestli nevíš kde, tak posílám odkaz. Varta Blue Dynamic


Odpovědět

1 ......... 3  4  5  6  7