Fórum - Téma


Ford obecně * problémy se startováním


Fórum Technický koutek Ford obecně * problémy se startováním



1  2  3  4  5 ......... 7

2007-12-16 17:05:15

Mám Mondeo 2,0TDCi, r.v. 2003. Pří pokusu o start se rozblikají kontrolky a slyším místo startu zvuky jako z kulometu. Prosím poraďte. Děkuji

2007-12-16 20:30:38

Je to jen slabá baterie. Stačí ji dobít a pokud je už starší než 3 roky, možná bude lepší ji vyměnit. To cvakání jak z kulometu, jsou jen odskakující relátka, protože veškerý zbylý proud odebírá startér.

2007-12-16 21:09:40

díky

2007-12-29 22:45:23

Mam Focuse 1.8 TDCI,r.v.2002. Špatne studene starty,dlouho kasle a pak naskoci.jak benzinak na naftu. a kontrolka na žhaveni asi po 2 vterinach zhasne.prosim poradte.Děkuji

2008-01-01 20:36:11

Pokud není v čudu některá žhavicí svíčka, tak může být taky špatné některé čidlo teploty. Další možnost je nízký tlak paliva, nebo malé tlaky ve válcích.

Doporučuji: 1. Proměřit žhavicí svíčky.

2. Vyměnit palivový filtr (pokud nebyl již vyměněn)

3. Načíst diagnostikou chyby v motoru.

2008-01-05 17:37:20

tak to byly žhavici svicky.ted to startuje dobre.jen na pocitaci jin to ukazalo nakou zavadu kolem strkovaci jednotky.vymazli chyby a uvidise co to priste ukaze.jinak dik za rady

2008-01-12 00:20:11

Mam mondeo 2.0 Tddi. Studenej start je v pohodě ale další starty už jsou horší a horší,musím při startování déle držet klíček,pak to naskočí i když ty zvuky nejsou zrovna zdravý jako by tam prokluzoval nějaký řemen protože to píská. Něco mi tam už přehrávali , pak to chvilku bylo v pořádku ale už se to zase vrací.Bohužel autu v tomto směru vůbec nerozumím.Dík za jakoukoliv radu. MAREK

2008-01-12 16:55:13

To že ti tam něco přehrávali znamená,že sis to nechal čipovat? To se taky může hroutit software v jednotce.

Ten pískající řemen bych nechal opravit, nebo alespoň zjistit, jestli to není rozvodový řemen.Potom by mohla nastat nejhorší možná varianta - potkaný motor.

Zkus si všimnout při tom startování za tepla, jestli se z výfuku nějak zakouří když už to chytne. Je to divný, diesel kterej chytí studenej a ohřatej už nechce, má nějakej zásadní problém.

2008-01-12 18:33:29

Ahoj, problém - Zkus si všimnout při tom startování za tepla, jestli se z výfuku nějak zakouří když už to chytne. Je to divný, diesel kterej chytí studenej a ohřatej už nechce, má nějakej zásadní problém.

Diesel který nechce chytnout ohřátý má určitě vyběhané čerpadlo.

Zato studený chytne normálně. Zdenek

2008-01-12 19:17:54

Čipovaný to není,ale software je přehraný.Od přehrání to tak měsíc krásně startovalo dokonce to startovaní bylo i rychlejší,živější.Ale včera bohužel se to opět vrátilo,prostě prvních pár startů je v pohodě a pak musím ten klíček o pár vteřin déle podržet.Lehce bílej kouř jde po chvilce od nastartování z výfuku ale to je asi normální.

2008-01-12 22:28:35

Bíle kouřit by to nemělo vůbec. Maximálně může jít v tomhle počasí z výfuku jen pára. Jestli si to zakouří bíle, tak je to problém. Nech zkontrolovat vstřiky a čerpadlo a taky načíst chyby v motoru.

2008-04-21 23:13:46

ahoj.prosím o pomoc.Mám Forda Sierru 2.0 karburace.pokaždé když nastartuju tak auto jde na 3 ale nečoudí.a nerozchodí se.svíčky jsou nové..a když pohnu z rozdělovačem tak auto motor jde na 4 ale čoudí a špatně se startuje..předevčírem se mi povedlo že auto šlo na 4 válce a nečoudilo,ale po 45 Km opět šlo na 3..Prosím o pomoc..Olej nežere ani benzín..

2008-04-22 12:57:22

Ahoj,kolik to má nalítáno ?

2008-04-22 13:28:23

nalitano ma 80 tisic

2008-04-22 14:40:41

Chtělo by to změřit tlaky ve válcích. Je možné, že některé ventily nedrží a proto nejde na všechny válce. Zdenek

2008-04-22 17:12:42

tohle už je druhý motor co vtom mám..a ten předtím dělal to samé.spíše si myslím že to dělá něco jiného.ale co?gdyž ho nechám tak 3 dny v klidu ta naskočí na všechny 4 ale zase opět nevydrži..a karburace je stejá co byla i na předchozím motoru..nemuže to být něco s karburací nebo z elektrikou?Prosím o pomoc

2008-04-22 20:33:57

Ahoj, nerozumím co máš pořád s tou karburací. Co to jako myslíš je ?? Zdenek

2008-04-22 20:55:36

první motor co tam byl 18..ten šel prič a sehnaj jsem 2.0 DOHC i karburaci jsem sundal z 18 a dal jsme jí na 2.0

2008-04-23 23:37:35

Zdenku prosím tě tak jsi měl pravdu,nechal jsem si změřit kompres válců,a jeden válec nemá žádnej kompres.tak to rozdělám a budu měnit pístní kroužky.ale prosím tě musím kupavat nové těsnění pod hlavu?nebo tam mužu vrátit to starý?

2008-04-24 10:50:20

Ahoj,každopádně si dej nové těsnění, předejdeš především nekontrolovatelným únikům jak oleje, chladicí kapaliny a samozřejmě i tlaku ve válcích. Těsnění je na jedno použití. Nezapomeň na pstup při utahováni hlavy válců, pokud si nebudeš jst, pošlu postup a samozřejmě i utahovací momenty. Přeji mnoho ujetých kilometrů. Zdenek


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 7