Fórum - Téma


Ford Mondeo 2.2 TDCI 136kW Titanium X Tomenzino


Fórum O vozech našich členů Ford Mondeo 2.2 TDCI 136kW Titanium X Tomenzino


Diskuze o vozidlu

2006 Mondeo MK III 2.2 VIN: WFOXX--------

19 fotek  |  1 videí  |  1 servisních knížek  |  151 diskuzí  |  5.00 l/100 km

Výkon motoru 136 kW (185 PS) při 3590 ot./min. Točivý moment: 461 Nm (340 ft/lb) při 1710 ot./min. Maximální rychlost 230 km/h. Zrychlení 9.0 s ~ 0-100 km/h. Hmotnost 1 485 kg. Palivo diesel. 6-rychlostní Manuální převodovka. Motor 2 198 ccm (134 cui), 4-válec, Řadový, 16-ventil, D2.2 TDCI Duratorq.

Mondeo Titanium X 2.2 TDCI 136kW 461Nm Hodně slušný mazel.Tedy s luxusním výkonemZamilujete si ho hned při sešlápnutí plynového pedálu


1  2  3

2013-01-03 22:39:46

Blikající kontrolka žhavení, simuluje spoustu závad najednou a spoustu závad dohromady.Ve směs je to jen o EGR ventilu o vstřikách a o čerpadle.

Jasná věc je jen jedna. Pro normálního čecha u nás, je jen jedno řešení a na to jsem přišel dnes po velice přínosném rozhovoru v servisu(značkovém).Pokud chcete jezdit normálně bez pravidelné návštěvy servisů, kupujte jen benzínové motory.Protože to co ušetříte na pohoných hmotách jednou za čas vrazíte do oprav. I když pořád ušetříte, jsou to peníze které musíte dát najednou a okamžitě.Teď už to vím a proto vám to píšu. Diesly nemají rádi krátké vzdálenosti, takže pokud nejezdite v jednom tažení aspoň 30-40km nekupujte ho.Věřte tomu nebo ne je to tak. Není na to potřeba ani moc matematiky.Takže mnoho zdaru a kilometrů

Já budu asi jezdit stale s diesly

2013-01-03 23:03:58

Tomenzino: Teda nikdy bych nevěřil, že tohle napíšeš

2013-01-03 23:05:10

To jsou věci v Novém roce.

2013-01-03 23:14:31

Tomenzino

No teda . Docela mě zajímá proč jsi změnil názor. Já se nafty bál. Ovšem ta moje nedůvěra vznikla díky našemu klubu, páč než jsem jel koupit mondeo v benzínu, tak jsem tu projel fůru témat co se týče naftových motorů.

2013-01-03 23:18:44

Uznávám, a přiznávám, že to co jsem napsal je pravda. Trochu jsem se položil do svého motoru a píšu, že další motor pokud bude Ford bude asi benzín.Asi? Asi?

Pokud bude někdo chtít více informací může mě kontaktovat. Jen trochu povzbuzení.Ford tam kam jezdím(značkový a už známý), už také nabízí čerpadlo Delphi pro Českou Republiku.Přizpůsobeno pro naší naftu.(špatnou)Vstřiky ještě nemají.Což je strašný celkově Týká se to vlastně všech od Mondea až po Transity. Nevím co dodat?

2014-08-12 21:57:19

Tak bych vám rád sdělil, že těmito letními dny jsem dovršil 100 000km s mým Monďasem, které jsem najel já, když ze začátku jak jsem již stinil, trochu malé problémy byly,

ale stale bez zásahu do motoru. Kromě výměny EGR ventilu, vlastně nic Celkem tedy najeto 196 000km.

Timto výročím 100 000km prozrazuji svuj vlastni recept na spokojenou a myslim bezstarostnou jizdu. Odzkoušené to mám asi 80 000km.

Takže VIF při každém tankování, STP cca každých 5 000km, TSF 1-2 odměrky z VIFu na celou nádrž. Toť vše.

Pokud chcete vědět více, neni problem mi napsat

Mnoho šťastných kilometrů

2014-08-12 23:43:07

tomenzino: Tome Mondeo jemoje první diesel auto a asi už benzin nebudu nikdy chtít,kdybych si náhodou kupoval ještě na dtarý kolena něco jiného. Tak jak píšeš když dáš motoru to co je potřeba tak není problém. Tankuju jen a pouze naftu Schell, nebo Vervu a pravidelně dávám aditivum, a Fordí olej. Studenej motor nehoním, počkám až se ohřeje a nevypínám pozastavení hned, pěkně chvíli počkám až se teochu zchladí turbo a tak dál. Já jsem naněm už najel 80 tis. a zatím jsem neměl problém. Je to držák, ale není to závodníček. Tak se opatruj a jen tak dál. Ahoj Petr Matasmondeo 1.

 petrdepo  
2014-08-13 07:54:59

tomenzino: Plně s tebou souhlasím. Diesely jsou dobré jen na delší jízdy poměrně stálým výkonem. Jsou nevhodné na jízdy po městě a tam kde se rychle a často střídá zatížení, otáčky a časté střídání teplot motoru a příslušenství. Zkrátka to motoru nesvědčí. Jako následek krátkých jízd se potom projeví problémy se vstřikovací soustavou. Kolísající kvalita nafty to jen podporuje. Na tu jsou forďácké motory choulostivé. Bohužel se s její kvalitou v současné době nic nemění, protože naše české rafinerie nevyrábí kvalitnější naftu pro běžný silniční provoz. Na to ukazují i testy kvality u pump. Po téhle stránce jsou na tom lépe benzínové motory. Jsou jednodušší a odolnější na změny teplot a méně citlivé na kvalitu benzínu. Sice mají trochu větší spotřebu, ale větší jednorázové náklady na opravy a repase se u nich většinou neobjevují. Také je důležité to co píše Matasmondeo, že po jízdě je třeba nechat motor "dochladit". To i z toho důvodu, že se zabrání přehřátí oleje od rozpálených částí motoru a turba když po stopnutí motoru přestane cirkulovat..

2014-08-19 15:45:49

http://www.fordclub.eu/us...select_img=19587#img19587

Tak jsem přemýšlel co koupit noveho na Monďase, když máme těch 100tis kilometrů spolu, a koupil jsem mu koženého motýlka

2014-08-19 16:26:25

tomenzino: si děláš pr*el, takhle ho kazit, tos mu měl koupit radši ST nárazník Okamžitě dolu

2014-08-19 16:42:38

dr.riviera:

Kdo jsi? Kde ses tu vzal? to he zajímavý, celou dobu nic, a jen sem dám fotku, už jsi tu

2014-08-19 16:59:37

tomenzino: nic ve zlym ale to je to nejhorsi co muzu na aute snad videt

2014-08-19 17:01:45

burix:

To je dobře, až přijedeš na sraz, můžeme to probrat

Ale ty to tam nemáš, jsem koukal, tak je vše v pořádku mě se to libí, jde o zvyk

2014-08-19 17:06:58

tomenzino: nemám a nedal bych si to tam ani za zlatý prase

2014-08-19 17:16:28

burix: promiň,ale já bych si zas nekoupil takovou šumku co máš ty a ještě v áčku za takový hříšmý prachy. Přijeď konečně někde na sraz ukázat svoji káru.

Kacko  
Michal
2014-08-19 17:33:36

tomenzino: no toto nemyslis vazne proc jej tak kurv...... jinac co uz no

2014-08-19 17:50:12

Tanga na kapotě ? To jsem zvědav , až to uvidím naživo , proč to není přes celou kapotu

2014-08-19 18:04:45

vaman:

Taky máš trenky do pasu, a nemáš je přes hlavu

2014-08-19 18:05:50

kacko:

To tam není přivařený, to se dá i sundat

2014-08-19 18:06:38

Uf, to jsem si s vami dal teda

Ale ocenuji, že jste uprimní åci jsou fajn


Odpovědět

1  2  3