Fórum - Téma


Ford Eskort 1.4 Benzin


Fórum Technický koutek Ford Eskort 1.4 Benzin




2010-08-23 08:51:53

Zdravím, mám problém, v autě při zmačknutí spojky na podlahu bylo slyšet jakési rachtání plechu, za nějaký čas začalo auto dělat zvuk podobný formuli , na to do toho začalo ještě nějak syčet a ztratil se kompletně výkon, pomalu se rozjíždí a vytahne max okolo 60-70 kdyz nejedu z kopečka teda .Jinak to začlo i strašně žrát benzin, do finále při zpomalení a rozjíždění hodi kontrolku oleje a baterky, klekne a občas tím tak blokne i brzdu.Po opětovném nastartování jede a za čas kontrolky zase vyskočí, jednou se stalo že vyskočily ale hned zase zmizely, také se stalo že i při podřazení bylo slyšet takové vrzání nebo pískání, či jak by se to dalo popsat, neví prosím někdo co s tím je? Olej budu teďka měnit už je docela na čase dát novej ale je mi divné že by to začlo dělat jen tak z ničeho nic kvůli oleji nebo spojce, také mě napadnul špatný benzin, nebo to že jak se nebralo moc benzinu a teď se vzalo víc, jesli tam nespadal nějaký bordel a neucpal trysky, slyšel sem i názor že by to mohla být hlava, rád bych věděl jestli jste s tím už někdo měl taky takové problémy, popř. čím by to mohlo být. Díky moc za odpověď.

2010-08-23 09:03:14

No tak vstřikovací trysky, v tomto motoru je pouze jedna, protože je to jednobodý vstřik. Ale předně než začneš řešit hlavu, zkus třeba se podívat na svíčky (interval výměny pro tento motor každých 20000 km, svíčky mají mít vzdálenost elektrod 1,0 mm), palivový filtr (ten už bude mít své za sebou) a pak bych se taky zaměřil na sání, to známená vzduchový filtr, případně jestli není nějaká podtlaková hadička v háji.

2010-08-23 09:11:11

Heh že by se sešlo tolik věcí naráz? Ale myslím že ty drobnosti jako filtry a pod, půjdou hned, to auto je staré a bůh ví kdy to předchozí majitel měnil, má to sice u všeho psané ale nemůžu tomu asi věřit no, jistota je jistota,motorového oleje je tam dost na to jsem koukal ale asi už bude dost zasranej :) je tam psaná výměna 2007 , s tím že další za rok nebo při 150 000. mám tam najeto nejakých asi dobrých 153 000 :) Už přetahuju no, je možné že to bude tím. Ale zase mě bylo divné to rachtání toho plechu, napadla mě ta špatná spojka no.

2010-08-23 09:20:15

No tak spojka může být špatná, ale to poznáš až ji rozděláš. Jinak olej by si měl dělat každých 10000 km nebo jednou za rok, protože olej oxiduje. Jinak pokud se vrhneš na spojku, pak je tam lamela, přtlačný talíř a ložisko, pokud budeš dávat novou, pak vše přijde vyměnit.

2010-08-23 10:24:11

Jasne no, uvidime co a jak zkusim udelat to co jsi psal, a snad to bude ok, jsem dohodlej s kamaradem ze to da do kupy no, tak snad to bude dobry, dekuju moc, jinak kdyby mel i nekdo jinej s timhle zkusenosti at napise :) budu jenom rad .


Odpovědět