Fórum - Téma


Ford Escort 1.8 TD 1998


Fórum Technický koutek Ford Escort 1.8 TD 1998




2011-07-02 19:56:26

Všechny vás zdravím a chtěl bych poradit ohledně mého escorta.Než se motor zahřeje což odpovídá 10 minut na volnoběhu,tak docela dost kouří(Bílý kouř) a motor mě připadá,že jde na 3 válce.Když ho studený nastartuju,tak jde slyšet jak motor přidá, rázem ubere a pořád dokola.Člověk by od toho auta pomalu utekl jak to čoudí a i jako tak divně smrdí,prostě to není normální.Mám tam nový motorový olej AGIP 10W40,nový vzduchový a palivový filtr,někdo mě poradil,že to snad dělá solenoid na čerpadle,tak jsem si ho sehnal z funkčního motoru a stejně to nepomohlo,pak ještě mi automechanik vyměnil něaké těsnění na čerpadle a dal mi tam průhledné hadičky zda tam nejde vzduch a je to OK,ještě mi zkontroloval vstřiky a prý jsou v pořádku a je to vše stejně prd platné.Sám automechanik mi řekl,že nechápe co s tím je Navíc když jedu třeba 90 KM/H a dupnu na plyn,že chci někoho předjet,tak se auto ani nehne,je něaký zdechlý nebo co,natož že je to 1.8 TD tak si mylím,že by měl jet o dost líp.Moc dík za každou radu!!

2011-07-05 14:13:07

ten olej 10w40,nevim,nevim,asi bych tam dal aspon 5w40...a co olej?Kolik ti ho to sezere na 100km?Podle me ti vali olej do turba(proto to huli),tim padem je turbo mrtve a ani to nejede...nebo nehreje se ti to moc?Neztraci se ti voda?Jestli neni praskla hlava a nevali voda do valcu...Tlaky ti nekdo meril?

2011-07-05 15:12:48

Nejhorší je,že vůbec netuším jaký olej tam původně byl,nebyla tam cedulka,prostě nic,proč myslíš,že 10w40není zrovna ideální?POkud myslíš,že je naprd,tak bych ho raději teda nechal vyměnit za ten 5w40,to bvy se nedalo nic dělat.Ten olej co tam mám je přesně tento: http://www.nejlepsiceny.c...gip-sint-2000-10w-40.html

Ty myslíš kolik mi to sežere nafty? Neměřil jsem to,ale jel jsem do brna což je od nás 200Km a nazpátek a sežralo mi to naftu okolo 600Kč,pravda je,že auto moc nežere a koukal jsem na olej a od výměny neubylo skoro nic.Připadá mi,že to turbo je opravdu někdy mrtvé,jako kdyby jednou auto jelo v poho a nejednou ubylo na výkonu,když v 90KM/H šlápnu na plyn,že chci předjet,tak auto je mrtvý ani se nehne jako kdyby mělo něaký omezovač nebo co.Co se týče teploty,tak je OK,vůbec se nehřeje a voda se taky neztrácí,tu občas raději kontroluju.Jak se vůbec ta prasklá hlava pozná? že bych na to zkusil kouknout sám,tlaky mi kámoš neměřil,že prý by to bylo slyšet nebo co,že by to poznal,ono popravdě tady ty mechanici u nás stojí za prd a do fordu se mi to zrovna dávat nechce.Koukal na to i děda a říkal,že mu připadá,že než se zahřeje tak jde prostě na 3 válce jako kdyby jeden z válců nespaloval naftu,já už nevím co s tím autem mám dělat.....

2011-07-05 20:59:10

takhle,naftaky moc nedelam,ale kdyz uz,tak tam leju 5w40,samozrejme ze nejlepsi je tam nalejt,to co tam bylo...Jde o starty za studena,nadmernej hluk motoru a tak,asi to tam muzes nechat...Ale k tomu dymu a behu na tri valce,kdyz das klicek do polohy zhaveni,tak ten solenoid musi 1-2s cvrlikat,to ti funguje?Jinak praskla hlava-tlakujou se nadmerne hadice od vody(chlazeni),to tak ze je ani nezmacknes,jsou jak beton...nebo se ti na vicku od oleje,dela takova bila pena...bezelo by to porad jakoby na 3valce,unikala by voda,nebo olej...tohle ale nejspis nebude tvuj problem...mrkni na ten solenoidcku od oleje,dela takova bila pena...bezelo by to porad jakoby na 3valce,unikala by voda,nebo olej...tohle ale nejspis nebude tvuj problem...mrkni na ten solenoid

2011-07-06 17:01:30

Jenže to co tam bylo za olej to už nikdo neví,to je právě to.Ten solenoid cvrliká Takže by měl bejt OK.Ta bílá pěna se tam nide neběvuje,takže by to asi mělo být v pořádku a voda a ani olej taky neuniká.Tamten solenoid co tam byl původně,tak právě přestal cvrlikat,ale i když cvrlikal,tak to stejně blblo,tak sem si sehnal jinej z funkčního motoru,ten cvrliká,ale stejně to auto něak kravne.Já sem někde četl,že by měl kouřit tak maximálně 3 minuty,ale i tet v teplém počasí kouří na volnoběhu kolem 10 minut což není v pořádku,ale jakmile se zahřeje tak se motor uklidní,jde slyšet,že jde normál na 4 válce a přestane kouřit,ale dneska sem zkoušel trochu přišlápnout 4ku,že tam hodím 5ku a něak se mu nechtělo,tedy skoro vůbec,já samozřejmě od escorta nečekám něaký odpal,ale aby to bylo mrtvý,tak určitě není v pořádku.....

2011-07-08 11:36:16

Ještě jsem ofotil čerpadlo Lukas a označil jsem tam něaký ventil nebo co to je ?Jde vidět,že od něj vede hadička do vstřiku,třeba to má na to taky vliv,ale nikde sem nenašel co to je.

2011-07-08 12:22:31

vypadá to na přepad nafty

2011-07-08 12:36:46

To je přepad nafty ale v tom přičina neni

2011-07-08 18:36:38

Tak to mi tedy poradte v čem by příčina mohla být.Já i nechápu,že když prostě šlápnu na plyn,tak je auto totál mrtvý,není možný nikoho předjet.Tam někde prostě bude problém,který na toto všechno má vliv,ale tet zjistit jaký,jedině to nechat píchnout na PC,třeba by tam něco zjistily,ale kdyby to aspon nebylo tak drahý

2011-07-08 23:31:21

Vykašli se na PC. Tím u Escorta nic nezjistíš. Tohle je mechanický problém. Jako první věc bych zkontroloval motor. To znaméná: změřit tlaky a popř. i nastavení rozvodů. Pak zjistit, jestli to turbo opravdu dává tlak tak jak má. Ten bílý kouř není rozhodně od oleje, ale od nespálené nafty a jestli to po nastartování běží na 3 válce, tak to ani žádným selenoidem nebude.

2011-07-09 09:12:53

Tak mi poradil marekjesen a zřejmě to bude Turbokolektorem,budto ta membrána co je uvnitř a nebo popraskaná hadička.Kouknu na to a snad to bude tím,protože jinak už fakt nevím.

2011-07-22 09:42:23

zdravim lidicky . mam takovy problem porad se mi strihaji srouby na drzaku alternatoru ktery je pripevneny k motoru uz jsem s toho nestastny a nechal jsem to delat dvakrat a pokazde to vydrzelo tak 1000 km prosim poradte a nebo kdo by ho koupil uz me s timto autem dochazi trpelivost.diky moc za odpovedi. krtek

2012-07-15 19:11:00

žhaviče ? :) to same nám dělá na našem escortakovi

2012-11-25 19:17:39

Do fordů patří 5W30 ford specifikace

2012-11-26 19:45:47

zdravím všechny diskutující na stránkách Fordclubu.eu ......., odpovídáte-li v diskuzi na nějaký příspěvek, nezapomeňte před odpověď napsat, komu odpověď adresujete ....... věřte tomu, že se tím diskuze ohromně zpřehlední ...... díky za pochopení


Odpovědět