Fórum - Téma


Ford * Chiptuning a odstranění DPF


Fórum Technický koutek Ford * Chiptuning a odstranění DPF



1  2  3

2012-03-16 09:39:52

Pokud někdo chcete nechat chipovat auta, přečtěte si něco na www.dieselpower.cz, je tam celé fórum, kde Vám plno lidí ochotně poradí. Ale počítejte, že chip se většinou pohybuje okolo 5tis a výše. Profi firmy Vám změří výkon auta před úpravou a i po úpravě. Ale většina firem tohle neudělá a chvástá se přidanými desítky koňmi. Já měl kdysi Fábii 1.9TDi 74kw a po chipu měla mít asi 102kw. Nechal jsem si změřit výkon před chipem u jedné firmy a výkon byl bez chipu 83kw Po chipu jsem byl na 104kw. Takže firma garantuje návýšení např. 28kw, ve skutečnosti to bylo 21kw. Takže já osobně bych radši třeba zaplatil o 2tis víc a měl bych nějaké jistoty v kapse.

A nebo to nachipujete levněji a stejně Vás pak červík bude hlodat, kolik to má koní a zda by to nešlo víc a stejně půjdete na motorovou brzdu:))))

Jinak po chipu pozor na dvouhmotu, nedávat tomu takový céres na jedničku:)

Já mám motor zvedlý už od prvních kilometrů z 96kw na 125kw (o1 tdi) a jsem max spokojenej. Spotřeba mezi 5,5-8L. Jezdím jak se mi zachce, převážně okresky, ale kolikrát jedu na pohodu a pak zase jedu, že vše předjíždím, pořád plný plyn atd. Každopádně chip doporučuju. Když to dělají odborníci, tak to opravdu pomůže. Řídící jednotky v autech jsou z výroby nastavené na takový průměr hodnot. Takže nic dobrého ani špatného.

2012-03-16 09:50:54

Souhlas s Losky s jedinou vyjímkou a může to být jen můj názor. V Pražské pobočce profi-chiptuning brzdu nemají nebo mi to neudělali, což mi ale vůbec nevadí, po důkladném prověření jsem usoudil, že tahle firma to dělá dlouho a ví co dělá, což se mi při osobním jednání potvrdilo. Změna výkonu, krouťáku a snížení spotřeby je tak velké, že jestli tam mám o 3 koně míň nebo víc je mi úplně jedno. Motor táhne plynule od volnoběhu do maxima, do výfuku nestřílí, nekouří a jeho projev je kultivovanější a sametovější. Tam kde jsem řadil dřív dvojku, jedu v pohodě trojku atd. Mám zakázkový list s potvrzením prezentovaného nárůstu výkonu a krouťáku, což by se dalo použít pro případnou reklamaci, ale proč bych to dělal když to jede tak úžasně...

2012-03-16 11:23:07

Tak jestli to jede dobře, mělo by to být ok. Tuhle firmu neznám. Držím se jen těch, co brzdu mají. Dieselpower, Tdifun atd.

Jinak já mám Cimbu (chip stojí asi 12tis) a brzdu taky nemají. Naštěstí to tam dával původní majitel. Ale špička v oboru to jistě není. JInak ono so tyhle věci špatně reklamují, protože vždy ti řeknou, je to turbou (už není nové), váhou vzduchu atd atd.

Jinak lidi, powerboxu se vyhněte obloukem Je to jen jakoby řídící jednotka, která oblbne přidaným odporem tu v autě a přidává to více benzínu či nafty, jakokdyby to jelo na sytič. Dobrý powerbox stojí třeba 30tis a více. Na netu je plno fotek toho, jak vypadá levný powerbox uvnitř:))))

2012-03-16 12:08:04

Jede to úžasně. Taky nevím jestli je to špička v oboru, ale četl jsem pozitivní i negativní reference na každou firmu. U téhle se ptali v jakém je auto stavu,kolik má najeto apod., nedělají rádi uhoněné motory mj. právě proto aby mohli garantovat výsledek. Měl jsem trochu nedůvěru, ale pán mne do problematiky zasvětil a aspoň na začátku ukázal o čem to je. A zdál se mi natolik odborník, že jsem mu auto svěřil a nelituju.

2012-03-16 12:18:32

A ještě doplním k IvanGS:

Fiat Croma 1.9JTD s DPF vůbec netáhla. Musely se udržovat otáčky alespoň nad 1500 jinak to chcípalo. Rozjezdy ani nemluvě.. Ale po odstranění táhne krásně od 1000 ot. :) Prostě je to jako kdyby jsi odstranil špunt z výfuku.. :)

2014-01-03 18:30:55

Dobrý den chci se poradit s někým kdo s tím má zkušenost.

Uvažuju o odstranění PDF filtru a následný chip-tuning z 80kW na cca 101kW.

Uvítám každý příspěvek ať kladný nebo záporný. Díky

2007 C-Max 1,6TDCi 80kW najeto 220tis.km

 petrdepo  
2014-01-04 10:55:19

cullmann: Odstranění DPF filtru ti udělají při tom chiptuningu (musí se ošetřit v softwaru řídicí jednotky). Také ti změří, jestli se bez něj vejdeš do emisní normy. Dělají to firmy a je lepší to nechat udělat přímo firmou kvůli záruce (abys to případně mohl u nich také reklamovat). Při výběru firmy je třeba, aby měla válcovou zkušebnu. Na té se potom dá motor seriózně vyzkoušet a hlavně změřit v celém rozsahu otáček. Ostatní firmy jsou s kvalitou s otazníkem. Také si na netu najdi recenze. Ne všechny firmy jsou kvalitní. Některé doporučené jsou zmíněné i tady na Fóru.

2014-01-04 12:00:00

petrdepo: ahoj našel jsem tu samou jakou tu zmiňují již jiní profi-chiptuning akorád to mám blíž do Brna( http://www.fap-dpf-filtry.cz/kontakt/ ) Psali o nich i v Časopisech, tak snad to bude dobrá firma. Pokud máte ještě někdo s touto firmou nějaké zkušenosti, tak mi napište, budu jen rád.

Díky

2014-01-04 16:02:09

cullmann:

Proč si neuděláš chip s tím filtrem? Nechal jsem si to udělat taky tak s DPF filtrem a v pohodě.

Jen u toho chipu, musíš na filtr upozornit. Vše je v pořádku

2014-01-04 17:19:01

tomenzino: no to právě chci. ale ptám se jestli to něco neudělá tomu motoru,

Já měl všechno dost nadupaný benzínoví motory, tak jsem to neptřeboval, ale tohle je žalostnej výkon. Šlápnu a 3-5 sec. se nic neděje a teprve potom to začne trochu reagovat. A to do toho leju jen samé dobré hamání. ( tankuju Schell V-Power Nitro+ a od Benziny Vervu) na nic jinýho nejezdím rozdíl tam je ale jen v max. otáčkách ve výkonu ten rozdíl není moc znát.

2014-01-04 19:00:12

cullmann:

Tak jestli to chceš nech si to udělat. Není problém. Já to mám, a žádný problém. Už nějakých 70tis km.

Musí to umět, aby ti neudělali dýmovnici. Pak to bude chodit

2014-01-05 15:23:28

tomenzino: díky za odpověď. Asi do toho půjdu a nechám si udělat i foto reportáž z průběhu předělávky. Pak to sem dyštak šoupnu.

2014-01-05 17:19:15

cullmann:

Bylo by to zajímavý, ale jestli ti to udělají?

 petrdepo  
2014-01-06 15:44:20

Zpráva pro všechny.

Včera (5.1.2014) v televizi sdělovali, že od ledna 2014 při STK budou kontrolovat, zda z vozidla nebyl odmontován DPF filtr a v případě, že ano, nebude vozidlu schválena technická prohlídka.

2014-01-06 16:05:27

petrdepo: Fakt jo?, tak to na to prdím dokud nebudu mít jistotu, že to nedělaj. To to radši jen čipnu a DPF až dyštak dýl abych měl jistotu, že projdu. I když mám technickou až příští rok.

2014-01-06 16:47:24

petrdepo: Myslím že pokud projdu emisema a nechám v autě obal od filtru a vložím do něj rouru tak na to nikdo nemůže přijít... Takže bych byl docela v klidu....

Navic dneska není problém si kabel a soft koupit, sám ho mám, stálo mě to pár korun. U kvalitní formy ti jistě dají origo i upravený soft na CD - a když ne tak si ho z auta prostě vytáhneš a když pojedeš na stk tak tam nahodíš origo a nebude problém, nebo si nechat udělat 2 upravený - jeden pro emise a jeden na ježdění...

 petrdepo  
2014-01-06 18:43:30

whitedevil: To je také řešení. Ale chtělo by to mít někoho, kdo by dokázal se svojí výbavou změřit ty emise pro kontrolu ještě před STK.

2014-01-08 13:04:49

Tak jsem to dnes nechal v Brně čipnout a ujel jsem jen 40km a vysypalo se turbo.. Totálně neprofesionální. Na internetu píšou, že po úpravě to dovršují zkouškou výkonu a přitom žádnou neudělaj.Prý se to nevstahuje na zboží v AKCI.

2014-01-08 14:02:13

Cullmann: Tak to ti nezávidim... Ale turbo neodejde 40 km po čipu.. muselo bejt načatý.. .. Já bych bez brzdy do chipu nešel...

A seš si jistej že to je turbo?

2014-01-08 14:54:42

whitedevil: Je tam vůle jako kráva a je zadřený


Odpovědět

1  2  3