Fórum - Téma


Ford * Chiptuning a odstranění DPF


Fórum Technický koutek Ford * Chiptuning a odstranění DPF



1  2  3

2012-03-11 11:48:33

Čaute,co říkáte na přečipování motoru... a odstranění filtru pevných částic..jsou firmy které to dělají za rozumnou cenu..

2012-03-11 12:42:54

Padre , tímhle by se mohlo začít . S filtrem pevných částic zkušenosti nemám , hodně lidí tomu ale říká kurv.tko . asi vědí proč !www.performancemotorresearch.co.nz

2012-03-11 13:18:38

ten filtr se dá mechanicky odstranit a softvérová uprava.Prvním je fyzické odstranění filtru z vozidla, odmontování a zajištění všech od této chvíle nedůležitých komponentů. Poté následuje softwarová úprava, která spočívá v deaktivaci řídícího procesu autodiagnostiky zanesení filtru v řídící jednotce, vyrušení kontroly přítomnosti aditiv a deaktivaci pravidelné regenerace.

2012-03-11 17:44:46

Mám chiptuning od pátku, najeto 200 km. Zatím nadšení, nečekal jsem takovou změnu. Motor je tišší a kultivovanější už po nastartování. Táhne znatelně víc od spodu, není třeba tolik řadit. Výkon a krouťák podstatně větší, při normálním stylu jízdy podle předpisů šla spotřeba dolů, přesně to zatím nevím, odhaduji o 0,5-1 litr. Zrychlení i ve větších rychlostech znatelně větší, plynový pedál se jen tak lechtá. Výkonové díry nejsou, motor nekouří a nestřílí do výfuku. Ne brzdě to nebylo, takže "slibované" hodnoty 169 koní a 380 Nm neumím posoudit.

2012-03-11 19:09:40

dobré zprávytaky se na to chystám,mám nabídku za 4000,-kolik tě to stálo?je více druhu čipu?

2012-03-11 19:36:06

3780,- u www.profi-chiptuning.cz, byl jsem v pražské pobočce. Jde o softwarovou úpravu řídící jednotky, resp. optimalizaci všech parametrů. Myslím že těch softwarů bude víc a konkrétní firma používá konkrétní software, ale nikdy to není úplně shodné, protože se optimalizují data stažená z řídící jednotky konkrétního auta, rozdíl u dvou shodných aut upravených u stejné firmy ale může být např. 2%, takže firma může relativně přesně prezentovat výkon a krouťák po úpravě. Auto by před úpravou mělo být v bezvadném stavu.

Tohle mi řekli v té firmě, snad jsem to nespletl...

2012-03-11 23:20:56

DPF musi na aute zustat uz jen z duvodu STK, to jestli je funkcni ci ne, uz je nezajima, ale schranka by tam mela zustat... Co se tyce chiptuningu, fajn vec, ale chce to aspon vymenit jehli/spicky vstruku za vice propustne..., uz jen timto se dostaneme na lepsi hodnoty a bez upravy softwaru, ale doladi je taky lepsi...

2012-03-14 20:34:31

Filtr normál vyříznout a místo něj dát trubku... neřešit.. na STK to nikdo nikdy neřešil.

2012-03-15 18:07:43

tak to je dobré vědět v kolik km jsi to dělal?dělalo ti to už nějaké problémy..?

2012-03-15 18:44:54

take premyslim ze bych sel tady do tohoto ....

http://www.profi-chiptuni...focus/4362-focus-18-tdci/

ale trosku mam z toho obavy se mi to spise nejak pak pokazi uplne motor ... a tak vubec o tom nic nevim ...

2012-03-15 20:12:17

kubacer , taky existuje Powerbox , výsledky se zdají až neuvěřitelné . Ať si každý vybere sám . Například tady : www.miocar.cz A Zlínskou firmu , na kterou jsi dal odkaz trochu znám , a pokud jsem dobře informován , tak tam dělají chiptuning zodpovědně .

2012-03-15 20:18:44

Power boxy nebrat.. je to jen odpor, který zblbne řídící jednotku.. opravdu to trochu zvýší výkon ale na úkor toho, že se může někdy objevit chyba ŘJ a nebo snížení výdrže motoru...

2012-03-15 20:30:31

Nicocz a co tohle , cena je ovšem několikanásobně vyšší . www.performancemotorresearch.co.nz

2012-03-15 20:48:24

Jo.. takový, co jsou opravdu drahý.. (ale taky, který jsou ověřený) jsou dobrý... ale těch je málo a nevyplatí se to... Lepší je, si zajet k nějakému tunerovi a nechat si to poladit...

2012-03-15 20:58:43

Kubacer - u profi-chiptuning jsem byl minulý týden, najeto 400 km a zatím spokojenost. Snažil jsem se o tom získat max. informací, pokud dodržíš podmínky, o kterých píšou všechny chiptuningové firmy, jsem přesvědčen že motoru nic nehrozí.

2012-03-15 21:04:01

jake podminky ? ja prave o tom nevim vubec nic...

2012-03-15 21:52:54

Chce to si o tom něco přečíst a pak si v klidu srounat myšlenky.Rozhodně bych nedal načipovat auto se kterým mě bude jezdit nějakej janek.Ale pokud je to provedeno zodpovědně tak v tom vidím přínos a plus.

2012-03-15 22:23:10

Já právě se snažím o tom zjistit co nejvíc abych věděl zda do toho jít nebo ne. Proto hledám a zjišťují nejdřív tady

2012-03-15 22:40:01

Mě se vcelku zamlouvalo to Kladno co jsem o nich přečetl.

2012-03-16 08:48:03

Když zadáš v google "chiptuning názory", "chiptuning zkušenosti" apod, dočteš se všechno, já tím strávil dost hodin. Píšu o tom na ford-focus.cz ale ve stručnosti je třeba:

  • dodržovat výměny olejů, chladící kapaliny, ideálně s olejem měnit vzduch.filtr atd. Auto prostě udržovat v dobrém stavu, pokud se jezdí hodně sportovně, olej měnit max. po 15000km
  • po nastartování 1-2 min zahřát, po zastavení po rychlé jízdě 1-2min volnoběh a ochladit turbo

Spotřeba (rozuměj když tak jezdíš před úpravou a stejně tak po ůpravě):

  • rychlá sportovní jízda - může stoupnout
  • normální jízda podle předpisů - minus 0,5-0,9 l/100km
  • jízda na spotřebu - minus 0,7-1,2 l/100km

Životnost auta:

  • turbo má vyšší plnící tlak, ale je na to v pohodě konstruováno a při dodržení uvedených podmínek nic nehrozí
  • další věci motor - nic nehrozí, jsou lidi co ají chiptuning 200 tisíc km
  • spojka atd. - nic nehrozí, když budeš s neupraveným autem jezdit jako prase, je to horší než když po úpravě jezdíš normálně a občas za to zatáhneš. Ty díly jsou dimenzovány s velkou rezervou a po úpravě jim nehrozí porucha víc než před.

O chování auta píšu výš, bez přehánění bomba!


Odpovědět

1  2  3