Fórum - Téma


Filtry_Mondeo III-olejový,palivový,kabinový


Fórum Mondeo MK III Filtry_Mondeo III-olejový,palivový,kabinový

Informace o modelu: Ford Mondeo MK III



2007-12-09 18:55:36

Ahoj.Možná je to hloupá otázka,ale kde má MK III kabinový filtr?Nemůžu ho zaboha najít.Předem díky za rady.

2007-12-09 19:00:38

Stačí sundat stěrače, plast pod oknem a uvidíš kabinový filtr.

2007-12-09 19:05:59

Ok, díky.Myslel jsem si,že je někde za schránkou u spolujezdce..

2012-06-15 18:36:07

Ahoj. mam stejny problem ale mam novějši model je to rok 2008. Předem děkuji za odpověď.

2012-06-17 18:00:17

Zdravím kabinový filtr je u řidiče musíš sundat plynový pedal ten má 3 matky a pak v pravo povolíš 2 šrubky a tam se schovává

2012-07-28 18:31:17

Koupil jsem kabinový filtr od Meyle, vyndal ten starý a ono ejhle.

Ten původní ( asi origo ) je zasazen v plastovém rámečku.

A Meyle má jen zesílené strany.

Mám si koupit jiný filtr nebo je tam nějaká finta ?

Diky Vláďa

2015-02-22 17:42:19

Zdravim, filtr vim kde je, ale ten plast nad nim neni pekne u celniho skla, ale odstavava a po zamacknuti dovnitr vyskakuje zpatky nad listu na celnim skle a pak to za jizdy drnci. Neresil jste nekdo stejny problem

2016-11-01 15:50:56

Ahoj pánové.Mam prosbu o radu.Mam mondeo tddi 66kw a chtěl jsem objednat palivovej filtr.Ve fordu mi nabídli origo za 1300,-.Něco jsem tady přečetl o tom,tak jsem chtěl vzít DELPHI DF HDF924 jenže někde píšou,žeje na 66kw,jinde zase,že není a navíc popisek-je určen pro připojení snímače vody?Tak si nejsem jistej.Poradí někdo prosím

2016-11-01 16:56:20

pipin1991: Jsou dva druhy. TDDi má vstřikování Bosch a filtr s tím širokým otvorem pro vratku. TDCI jsou Delphi a filtr s těma třema úzkými vstupy. Teda na TDDI se Delphi nedělá a originál by měl být Bosch. Pokud by jsi chtěl dávat Delphi kvůli jemnější fitraci, tak bys musel předělat palivové vedení.

2016-11-01 19:58:40

fredd46: Díky za infoBosch nemá tak jemnou filtraci?To me štve teda.

2016-11-01 20:15:28

pipin1991: No co já vím, tak standard je 5 µm a Delphi kvůli problémům které s TDCI byly udělal jako jedno z opatření 2 µm. Proto se taky doporučuje dávat originál, nebo Delphi, aby bylo zaručené že má tyhle parametry. U TDDI by to neměl být zas až takový problém, protože to není tak choulostivý systém. Každopádně to není zas takový problém předělat. Stačí si koupit vratku, která je jiná. Přívod by měl být stejný. Nebo můžeš použít normální palivový hadice a dát tam T spojku a možná redukci. Rádi dávají na každou stranu jiný rozměr, aby to nebylo tak jednoduchý .-).

2016-11-01 20:21:05

fredd46: Jo jo,ještě to zkouknu jak nad tim vyzrat.Precejenom tim nic nezkazím.

2016-11-01 20:46:08

pipin1991: JJ, na závadu to určitě nebude. Taky to mám předělané. Oni ty novější filtry jsou také většinou levnější ve stejné značce. A Delphi už šel taky s cenou dost dolů s verzí DEL HDF924E. To E na konci je nějaká ekonomická verze, která by se měla měnit častěji, ale zatím jsem se nikde nedozvěděl po kolik km. Nicméně kdo nechce mít problémy, tak stejně mění dřív než po předepsaných 60 000 km. Já osobně měním každou druhou až třetí výměnu oleje, takže po 20 000 - 30 000 km.

2016-11-01 21:06:18

fredd46: No ted zrovna koukám na autokelly,a tam jsou od delphi hned tri.Vypada to,ze ty s tou širokou vracečkou by měli byt do 8/2001. Možná půjde delphi i bez uprav. Uvidim, vyzjistim. Kazdopadne ti dekuju za informace.

2016-11-01 21:42:40

pipin1991: No otázka je jestli ten HDF535 má taky 2 µm jako HDF924 a co má vlastně HDF924E. Já myslím, že ten HDF535 na TDDI to mít nebude, protože to není věc výrobce, ale konkrétního tipu filtru. Proto věřím, že i jiní kvalitní výrobci jako třeba Mann, Knecht, Bosch atd. mají u novějšího tipu také 2 µm, ale cena je + - stejná, tak proč nevzít Delphi .-)


Odpovědět