Fórum - Téma


Motor_Kuga-DPF


Fórum Kuga Motor_Kuga-DPF

Manuály  |  Inzerce  |  Model Ford Kuga  |  Naše vozidla


1  2

2016-02-13 20:54:01

peter115: Jestli můžu dobře poradit, nedělej to. Díky napojení do toho vstřikovače, může dojít sem tam k výpadkům a regenerace se stejně neudělá a jsi tam kde jsi byl... Prostě do toho nesahej

2016-03-16 11:08:25

Ja som tiež rozmýšľal nad tou ledkou, ale potom som to poriešil cez bluetooth elm diagnostiku. Cez program Torque Pro sledujem, okrem iných údajov, aj zaplnenie filtra v percentách, teploty na vstupe a výstupe DPF filtra, rozdiel tlakov na vstupe a výstupe , zaplnenie filtra v gramoch a tiež spustenie čerpadla vaporizéra v Hz.Keď zaplnenie filtra dosiahne 6,9 gramu, tak viem, že za nejakú dobu nastane spustenie motorčeka vstrekovania paliva do DPF filtra ( nastáva pri 7,0 gramu). Teplota na výstupe filtra stúpne na 610 stupňov. Vypaľovanie trvá asi cca. 5 kilometrov a postupne klesá hodnota zaplnenia v gramoch na 0,9-1,5 g a zaplnenie v percentách po vypálení mám cca. 19 percent. Rozdiel tlakov pri ustálenej jazde po vypálení je cca. 0,4 kPa a pred začiatkom vypaľovania je asi 1,5 kPa. Samozrejme rozdiel tlakov stúpa aj pri záťaži vozidla, napr. pri jazde do kopca a pod. Ale riadiaca jednotka asi sleduje tuto hodnotu dlhši čas a v závislosti od záťaže. Toto je samozrejme u motorov, ktoré majú vstrekovanie nafty počas vypaľovania do DPF filtra a nie do valcov. Tento typ motora máš asi aj ty. Skúsim priložiť aj schému zapojenia , ak sa mi to podarí. Podľa tej schémy by si si prípadne vedel zapojiť aj ledku, najlepšie by asi bolo sa pripojiť na plus pól napájania motorčeka vaporizéra.

2016-05-13 09:18:29

Děkuji za podnětné informace.

103kW, předokolka, najeto 87.000 km. Jízda pravidelně po dálnici při 2.500 ot./min.

Dnes se rozsvítila žlutá kontrolka motoru. V pondělí jdu do servisu, tak jsem zvědav, co se dovím. Z.

2016-05-17 07:49:35

warthog: Tak ako to dopadlo? V čom bol problém?

2016-05-17 19:43:14

ondrej1234: Zjistili zaseknutý EGR ventil v otevřené poloze. Ovšem při uvolnění pak už pracoval normálně. Zřejmě je "načatý" a kdyby se to mělo opakovat tak výměna za cca 12.000,- . Takže opět - uvidíme.

2016-05-17 20:24:27

warthog: Ja som EGR zaslepil podložkou z hliníkového plechu. Odvtedy mi klesla spotreba skoro o 1 l. A zvýšil sa interval regenerácie DPF filtra.

2017-05-20 20:40:02

Cau Ondrej

1. otazka - ako Ti to funguje po case? egr si iba zaslepil alebo si aj softwarovo vypol:

podla mna riadiaca jednotka pocita so vzduchom, ktory ma pritiect z vyfuku.

2. ako si sa tam kurnik dostal, odmontoval si plastove sanie?

3. nemas priblizne rozmery zaslepky, vedel by som si to sam vyrobit.

dik

2017-05-20 21:43:32

kosarstefan: Ahoj. Funguje to uplne perfektne.Softwerovo netreba nic vypinat. Ked si pozriem cez torgue program, tak egr pracuje normalne. To plastove sanie treba odmontovat. Mozem ti poslat postup buduci tyzden.Zaslepku som si urobil podla tesnenia, ked som odmontoval egr.Minuly tyzden som robil cestu zo Ziaru nad Hronom do Viedne a spat s priemernou spotrebou 6,2 l s maximalnou povolenou rychlostou.

2017-05-21 09:05:43

bol by som Ti vdacny.Staci slovne postup. Samozrejme ak mas foto, tak to bude super.

Vystrasil ma test, ktory robili v nemecku po 100 000km.

http://www.autobild.de/ar...r-dauertest-10677761.html

Pozri ako vyzeralo sanie, zuzene otvory o tretinu.

Zatial vdaka.

2017-05-25 11:35:00

ondrej1234: stiahol som si Torque Pro, kupil koncovku elm 327 ale udaje o DPF mi to nenacita(asi to nepodporuje).

aky kabel si pouzil?

2017-05-25 12:01:02

kosarstefan: Ja mam Bluetooth elm , objednanu z ciny. Mas nakonfigurovane extra OBD2 PIDy pre konkretny motor? http://www.talkford.com/c...20-duratorq-inside/page-4

2017-05-25 21:17:10

ondrej1234: fuuha, o tom som ani nevedel.Vyskusam pridat tie pidy, dufam, ze sa mi to podari a ze to pojde. Ak Ta mozem este poprosit o tent navod na zaslepenie egr. dik

2017-05-26 07:48:28

kosarstefan: Cez vikend ten navod pohladam. Posli mi mail na SZ.

2017-08-04 09:00:50

Ahoj, čerstvá zkušenost. Dostal jsem osvědčení o emisích, ale výfuk plný sazí. Dříve jsme jezdili jen krátké tratě, nyní denně 100 km tam a 100km zpět . Zkusil jsem výfuk vyčistit mechanicky , ale po ujetí 100 Km opět saze... koupil jsem aditivum do nafty , nabral VERVA100 plnou (před tankováním jsem přidal aditivum) a jel to projet .. 100 Km po dálnici . Trochu zklamání, saze stále... ale ... po 2 dnech výrazný úbytek a dneska ... čisto, ubrousek jsem z obou výfuků vytahl zcela čistý. Z toho plyne .. kvalitní palivo (Verva nebo u shellky V-Power ) a aditivum , otázka zda po 3000 Km je málo nebo moc často. Mam Kuga rv 2009 , 4x4

2017-08-04 18:05:47

chosseman: Nejspíš se ti plně zprovoznily váznoucí vstřiky. Ale je divné, že tolik sazí propustil DPF filtr. Je tam originál a nebo ošizený polský šmejd, jak ukazovali v televizi ?

2017-08-04 23:01:14

petrdepo: vše originál. Taky mírně klesla spotřeba..uvidíme, dám ještě jednu čistící kůru

2017-08-05 08:08:08

chosseman: ake je to presne aditivum?

2017-08-05 14:41:07

ondrej1234: čau. Prosimtě přes kterej budík sleduješ to DPF v tom torque aplikaci???

Čau. Trochu zkušenosti. Rozsvítila se kontrolka poruchy motoru, pak to skočilo do nouzovyho režimu. U nás ve firmně vyčistily DPF a přes Torque zjištěna porucha snímače diferencalního tlaku DPF. Volal jsem do Ford Rašino-Brno. Měli ho za cca 2300kč. Už je aj vyměněny a vše funguje jak má.

2017-08-07 12:05:57

kosarstefan: aditivum, samou radostí jsem lahvičku vyhodil, ale budu to asi opakovat...tak pak sem hodim fotku. Jinak stale jeste z vyfuku něco setřu, ale už to není černé, ale šedé..tedy na 100% to jeste nebylo. Segra mam diesela taky a ve výfuku nebylo vubec nic.


Odpovědět

1  2