Fórum - Téma


Filtry+Kuga-filtr pevných částic


Fórum Kuga Filtry+Kuga-filtr pevných částic

Informace o modelu: Ford Kuga


1  2

2010-04-04 20:56:02

Ahoj Roman, má někdo u kugy zkušenosti s filtrem pevných částic?

2010-04-05 08:20:32

Pokud myslíš zda se mě už rozsvítila kontrolka,tak ne,ale jezdím 200km denně,100 tam a 100 zpět v jednom kuse,takže myslím nebude žádný problém.U Tebe se něco ukázalo?

2010-04-05 16:55:52

Já jezdím tak 25 tam a 25 spátky. Auto se mi odstavilo na 18000 a v servisu říkaly "" zanešený filtr pevných částic , vyčistiliho. No a po 3000 km nanovo, opět auto v servisu, a tĎ po 180km, opět svítí pořítač- obecná závada motoru , ale podle servisky by na filtr něla být hláška jiná. A tak to tipuji na to, že šlo do kopru něco jiného.

Z kterého roku máš Kugu, co ostřikovače na čelní sklo? dělal s tím něco? no a taky ti drnčí a skřípe přístrojovka a ostatní plasty?

2010-04-06 15:15:02

Kugu jsem kupoval před vánocema 21.12.2009,podle VIN vyrobená 11.12.2009.Zatím vše O.K.

Nic nedrnčí,nebouchá,co myslíš s ostřikovačema???Mě fungujou normálně.

Jo vlastně jsem na něco přišel,už po pár dnech jsem našel na laku rez,jen na dveřích,ale kolem dokola,nechal jsem to rozleštit,navoskovat,je to sice lepší,ale sem tam ho opět najdu,takže při vhodné situaci jedu do Forda,at dělají co dokážou.

2010-04-06 19:00:55

Já mám auto vyrobené v dubnu 2009, trysky na střikovačích v to dobu dávaly se štěrbynou a teď s dvěma dírama. Proud vody při rychlosti nad 60km se pomalu nedostal ani nad těla stěračů a tak na okno nic nedopadalo. Tak jsem si koupil dvě nové trysky s tím , že je doma upravím a zjistil jsem že už je po novu vyrábí s dírama. Mán lak jak se zdá dobrý a nebo to není vydět , šel jsem do modrý Kugy- pokud je umitá je to krasavice.

2010-04-06 21:03:01

Zajímavé.Nepřipadá ti zvláštní,že se nedají odklopit stěrače???Já sem chtěl bílou barvu,když je to komlet bílé,vypadá to luxusně.

2010-04-10 18:53:54

První porucha po 15 měsících provozu.

Po 25 600 km se mi po nastartování rozvítilo ENGINE MAILFUNCTION, v servisu diagnostikovali závadu na snímači na filtru pevných částic. Dostal jsem auto zpět, sice jezdilo pouze do 2800 otáček, ale jezdilo. Po třech dnech kdy dorazil snímač do servisu mi jej vyměnili ( cca za 2 hod.) a auto je OK.

Vše šlo na záruku, tak stačila kopie servisní knížky a podpis.

2011-01-31 16:25:31

mam problem auto mi vypisuje ENGINE MALFUNKCION UZ PIATY RAZ mal som to v servise a nevedia najst chybu robi mi to ked nastartujem a po chvili vipise chybu motora robi mi to pri minusovych teplotach katastrofa auta ma 23000 km nevedia si dat radi na slovensku poradte uz mam nervy neviem im to vysvetlit ze to moze byt ten filter pevnych castic chyba bude asi taka ze stoji 1000eur seru na mna

2011-09-09 10:33:40

bohužel už mám :(, najeto 39 tis. 2 měsíce po záruce týden po servisní prohlídce, porucha spínače na DPF filtru, který přestal fungovat zrovna na dovolené v Chorvatsku, dojel jsem domů tj. 1000 km v nouzovém režimu, zadělal jsem filtr totálně, takže kromě nového spínače mi ještě v servisu několikrát proplachovali filtr cena 12500,- nevím zda je adekvátní cena-nebylo to u Forda, pže tam by se mi na proplachování vy... a dali nový, který stojí určitě několikanásobně víc. Jinak koukal jsem, že už se dají sehnat repasované DPF filtry za cca 6 tis. Kč. Jsem z toho trochu špatný moje první nově kupovaný vůz a ihned po záruce problémy, autorizovaný servis Ford v Chorvatsku mi sdělil, že má plno at se dostavim tak za 7 dni tak jsem jel do nějakého specializovaného na Fordy tam mi sdělili, ať si 20 min počkám napíchli to na PC, že udělají revitalizaci, jenže nechali si zaplatit diagnostiku a řekli, že neví co se s tím je, takže domů po dálnici místama 70 km/h hrůůůza :(

2015-08-24 13:30:07

davidkuga: mám KUGU 4x4 2,0TDci z r. 2012. najeto 75 000. Před cca 3 týdny kontrolka chyba motoru. Po restartu zmizla. Pak ještě několikrát. Až do včerejška bez zuávad. Včera po cca 10 km jízdy červená "porucha motoru". Po restartu zmizla a po 15 km znova. Po třetím restartu již zůstala na displeji žlutá chyba motoru. Dojel jsem raději s vytáčením do 2000 ot. Pojedu s tím do servisu. Nevím, zda je to DPF, nebo jestli to má někde doplňování náplně DeNOX? V servisu mi na dotaz sdělili, že se to pozná až po zvednutí na zvedáku. Jezdím převážně po okreskách při spotřebě cca 6,1 l/100. Je to špatně? měl bych ho více vytáčet?

2016-01-26 14:23:47

krucekz: Ahoj mám presne ten istý problém ako popisuješ. Čo ti zistili na prehliadke? A máš to už v poriadku? Ďakujem za odpoveď Braňo

Ja mám tiež KUGU 4x4 2,0TDci z r.v. 2012. najazdených 76 000 km. Pred cca 3 týdny kontrolka chyba motoru. Po restartu zmizla. Pak ještě několikrát. Až do včerejška bez zuávad. Včera po cca 10 km jízdy červená "porucha motoru". Po restartu zmizla a po 15 km znova. Po třetím restartu již zůstala na displeji žlutá chyba motoru. Presne ako u Krucekz preto som to ani neprepisoval. Nevie niekto poradiť čo to môže byť ak ste sa s tým stretli?

2016-01-26 18:08:57

brano: Na to odpoví diagnostika. Možných příčin může být víc.

2016-02-02 10:45:35

mám tiež KUGU 2011, pred 2týždnamy oranžová kontrolka , bol som v servise FORD zapísané poruchy snímač diferenciálneho tlaku, zanesený DPF. Predpokladaná cena opravy od 400 eur snímač , alebo nový filter 1000eur.

Chcem si spravit signalizáciu spustenia regenerácie DPF aby sa mohla dokončit. Máte to niekto spravené?

Pozeral som za katalizátorom je trubka kadial pridáva naftu na regeneraciu a sú tam dve čidlá. Z jedného napojit LED a signalizovat .

2016-02-02 11:15:20

peter115: čidla za katalyzátorem nejsou spínač, ale vysílají řídicí jednotce plynule měnitelnou hodnotu podle měření a ta teprve rozhoduje při jaké hranici hranici hodnoty se spustí regenerace.

2016-02-02 11:55:56

peter115:

To co chceš udělat je stejně k ničemu. I kdyby jsi věděl že regenerace probíhá, tak nastane situace kdy za jízdy budeš muset zastavit nebo hodně zpomalit a přerušíš ciklus. Takže zbytečný.

Kdyby chtěli, a šlo by to, určitě tam ta kontrolka je.

2016-02-02 11:56:21

petrdepo: myslel som čo je na tenkej trubičke čo privádza naftu do výfukového potrubia , podobá sa to žhavič- ide k tomu hrubší červený drôt

ide skôr o to že prichádzam niekam kde odstavím auto , ale ke uvidím že prebieha regenerácia ta sa ešte pár km preveziem

na niektorých autách to bolo

2016-02-02 15:16:41

peter115: Jistě, ale tam ta kontrolka byla roužnutá ŘJ, né DPF-kem Jinak častá příčina je právě vadné čidlo tlaku, je potřeba zjistit zda vstupní, či výstupní. Aby se zbytečně nekupovalo něco za nesmyslné peníze.

2016-02-02 17:31:19

povadi: viete mi poradit ako zistit to problemové čidlo? Pozeral som to na diagnostike a porucha prerušovany signal diferencialneho tlaku.

Tú kontrolku by som si aj tak rád urobil kôli tomu že ked prebieha regenerácia aby som ju neprerušil.

2016-02-03 07:27:41

peter115: zjistit to lze diagnostiku když se koukne do akčních členů. Tu kontrolu nedodělás.

2016-02-13 20:35:25

povadi: Dakujem za rady, dnes vymenený snímač diferenciálneho tlaku, vymazané závady a budeme testovat

ohladom tej kontrolky teoreticky / nemám el.schému / za katalizátorom vstupuje do výfukového potrubia trubka

prívod paliva a na nej je umiestnené niečo ako žhavič , z toho bapojit led / ked zapne napätie prebieha regenerácia /


Odpovědět

1  2