Fórum - Téma


Fiesta * váha vzduchu


Fórum Technický koutek Fiesta * váha vzduchu




2014-07-23 22:35:58

Zdravím, už zase otravuju ale chtěl jsem si vyčistit váhu vzduchu. Dost jsem o tom tu i jinde četl atd atd. Ale mám menší problém :D nemůžu jí najít. Bud jsem úplně blbej nebo tam neni, ta první možnost je pravděpodobná. Fiesta III, r.v. 95 J6B motor, 1.3 KAT, 44kW. Přikládám fotky, první je co jsem našel jako náhradu v elitu a všude možně po internetu ale nic ani zdaleka podobnýho tam nemůžu najít a hledal jsem to i v microcatu ale tam jsem taky našel prd. Na posledním obrázku jsem našel něco co kouká do přívodu vzduchu, uprostřed toho čidla jsou nějaký drátky ale podle microcatu jeto čidlo teploty přívodního vzduchu.

2014-07-23 22:42:08

c0rrupt.cz: Ty tam žádnou váhu nemáš. Proč jsi ji chtěl čistit?

2014-07-23 22:47:04

Protože mi občas trošku zlobí otáčky a posledně co jsem jel po dálnici tak na 5ku do kopce to dost málo táhlo, přes 3500 ot to prostě strácí trošku výkon. Všude jsem četl různé rady a nejvíc na váhu vzduchu. Fajn, nejsem tak blbej :D díky. Když to auto nechám být tak do druhého dne dobrý ale když třeba odpojím baterku a něco na autě dělám, tak pak hodně točí i po zahřátí, pak to třeba na chvíli přesnate pak zas cejtim, že přidává víc než já. Ale druhej den to většinou bývá v pohodě, pokud natankuju něco jako shell nitro v tom je tušim aditivum taky se auto sklidní. Nějakej duch tam někde je.

2014-07-23 22:49:41

mimochodem proč mi elit nabízí 4 druhy váhy vzduchu, když tam žádnou nemám a mám tam navolenej můj model auta :)

2014-07-23 22:55:10

c0rrupt.cz: ználeží na více věcech. Na roku, měsíci výroby, případně od do čísla kasle a typu motoru. Je to běžná věc, že musíš o tom trochu něco vědět abys věděl jak a co pohledat.

2014-07-23 23:18:21

A k tomu ostatnímu nějaké rady? Svíčky měněné, všechny válce jedou, nic zvláštního jinak nepozoruju.

2014-07-24 05:40:49

c0rrupt.cz: Podle fotek usuzuji,že máš filtr klasický hrnec nad klapkou. Tak že udělěj kontrolu toho přívodového krčku co nasává vzduch do filtru. Bývá tam taková klapka,která při studeném motoru se otevře a nabírá vzduch teplejší od motoru. Po zahřátí by se měla zavřít. Pokud ti zůstává vyset,tak to nasává příliž teplý vzduch a při vyšších otáčkách se auto dusí. Je tam víc aspektů,které moužou tohle dělat.

2014-07-25 08:37:34

Hoši, hoši....

2014-07-25 09:11:00

Já bych to videl na tohle čidlo, bude kontrolovat vzdch u Filtr..., starší řešení ještě a nemá to váhu, ale čidlo nasavané hmotnosti - něco jako MAP senzor...


Odpovědět