Fórum - Téma


Fiesta * swap motoru 1,6


Fórum Technický koutek Fiesta * swap motoru 1,6




2014-08-18 20:07:42

ahoj.. tak nějak sem si před rokem na zimu koupil fiestu 1,4 16v... z italie bez koroze v ghia vybavě.. celkem sem si ji oblíbil... ted mi odešel motor (na klice) tak jsem koupil pumu s l1w 1,6 .. a přehodil motory a el. instalaci a ecu no prostě komplet... už mám dopájené co bylo kde třeba už mi chybí jen zadní světla...ale problem je že mi svítí check engine a motor nestaruje (ani necvakne) nemám zapojené lambda sondy ale to by snad na start nemělo mít vliv ne? a co palivová pumpa?je stejná u 1,4 rok 1998 jako u 1,6 2002 ? přeodil sem všechno, ale nejde mi podsvécení palubovky a nestartuje... mrknu ještě jestli sem nezapomněl někde pod palubkou zapojit konektor.... ještě dodělávám abs to by snad taky nemělo mít vliv... co imobilizer? ještě si nechám udělat nový.... nemá případně někdo diagnostiku na forda z okolí FM nebo ostravy .,,díky

2014-08-18 20:24:53

kony5:

Myslim že jsi asi udělal kus práce, ale udělal jsi toho tolik, a tolik jsi toho předělal, že se v tom vyznáš jen ty sám, když na to koukáš.

Ale hodně štěstí

2014-08-18 20:40:48

tomenzino: nepředělal jsem toho hodně... jen natáhl kably k abs... a fiesta je 4dveř tak napajel další dvoje dveře a samozřejmě zadni zapojeni světel je jiné a taky repraky trochu jinak .... ale jinak je to dá se říct čistá serie.... zbastlené to není toto je jen taková sranda ...dělal sem větší šílenosti... to rozjedu ale nechce se mi hledat co kde a jak ....asi ještě mrknu na pal pumpu tam by mohl byt problem už sem se stím setkal u pár vozů že když rj nemá uzavřený obvod pumpy nestartuje... takže je možná jinak napojená pumpa... a nebo další věc imobilizer.... ten ještě omrknu a případně jak sem motor pral vodou dostala se do starteru a ten je spalený.... původně jsem tam chtěl nacpat tu 1,7 ale myslel sem že sem koupil pumu 1,7 pak vyndám motor a ona vtom byla 1,6..... ještě dostane KaN filtr včetně homemade airboxu a výfuk případně kuchnu kat je to přeci jen papirově EURO 2 tak at na emisich nejsou překvapení

2014-08-18 20:44:47

kony5:

Jj to chápu, ale tlak v rampě zjistíš ventilkem na liště, musí tam být. Jinak i imobilizér to být muže také. Zjisti benzin, jiskru a pak jít dál

2014-08-19 08:39:04

kony5: Tlak benzínu také orientačně zjistíš, když po zapnutí zapalování slyšíš dopravní čerpadlo v nádrži, které po dosažení tlaku 2,5-3 bary vypne.

2014-08-19 21:14:05

nepotřebuju znát tlak v rampě... to budu ladit až to pojede.... stačí mi když jde benzin... už mám vyřešeno už točí ...jak zas bude čas tak naplně a start...

2014-08-30 20:39:27

kony5: takže vyměněno všechno... netočil kvuli imu... pak nešlo palivo..kvuli tlačitku převraceni jak sem pak zjistil stačilo jen zmáčknout.... no a ted jezdí jen se mu nechce prudce do otáček - tarokuje.... nesvitila diagnostika najel sem 30km pak se rozblikala když jsem prudce přidal a už svítí budu muset na disu... ale jinak to jede celkem hezky ... přes to jak to tarokuje tak to je o dost lepší

2014-08-30 20:41:01

jinak dostala ladak pruchozí a střed s katem se zatím ponechal... a simota hříbek a nerezove vedení

2014-09-11 09:01:55

trochu se pozměnilo vedeni vzduchu (pozdě mi došlo že motor se v kastli hýbe ) , už je jiný válec a baterka (větší valec a proto menší baterie) ... nějake foto... doladit to konečně . svařit rozpěru ,nasadit lepivý pneu a řádně to pujdu projet...


Odpovědět