Fórum - Téma


Fiesta * nestartuje


Fórum Technický koutek Fiesta * nestartuje



1  2  3

2013-01-30 15:21:18

vsem dopredu dik za rady dneska jsem chtel po trech dnech nastartovat fiesticku 1.4kat a kdyz jsem otocil klickem ze nastartuju tak to misto toceni motorem silene cvakalo a mrkali kontrolky osvetleni kabiny skusil jsem vymenit starter a porad stejny jen podotknu ze jsem predevcirem skusil na baterce ktera byla v aute zapojena vyskouset motorek zadniho sterace ktery mi vyklouzl z ruky a trochu to zajiskrilo az dnes jsem skousel nastartovat a vysledek je jen to hlasity cvakani a mrkani

2013-01-30 15:27:22

petr12

možná se zeptám blbě,ale měřil jsi baterku a kontroloval pojistky?

2013-01-30 16:43:21

petr12 vybitá baterie

2013-01-30 17:19:54

na 100 pro je vymlacena baterka

2013-01-30 18:35:40

baterka mela 11,65 a jeste jsem ji nabijel zhruba dve hodky ted jsem to skousel a vysledek porad stejny

2013-01-30 18:54:45

petr12

11,65V už je baterka KO.

2013-01-30 18:59:30

zdravíčko, mám problém, nemohu nastartovat, baterie mi pise na multimetru 12,56V a pojistky mam v pohode, starter kdyz jsem zkousel jen pres baterku tak pastorek vysouva, a kdyz namontuji na auto tak zkusim startovat, a toci jako o zivot a je citit benzin ale proste nenastartuji

2013-01-30 19:01:35

Pavel85

to mela pred nabidim pak jsem ji nabijel zhruba 2h pamatuju si ze prd pul rokem jsem mel pretrzenej budici dratek baterie se nedobijela a kdyz uz byla pomalu sucha tak to aspon motor prevalilo a ted proste se nehne a jen cvaka no nic zitra dam hned rano baterku na nabijecku na delsi dobu a ozvuse diky moc za rady

2013-01-30 19:03:37

bikermilenovice

jestli je citit benzin tak jdi po privodu paliva neni nekde spuchrela hadice

2013-01-30 19:11:58

petr12

vem si nějakého pomocníka ať Ti otočí klíčkem a změř při tom baterku a uvidíš jestli je to tím.

2013-01-30 19:18:16

Kdo jste zakládal toto téma zkuste přepsat název z nestaruje na nestartuje . Díky vaman

2013-01-30 20:20:05

:30

bikermilen...

jestli ti motor točí a je cítit benzín,zřejmě ti nejde jiskra

2013-01-30 20:23:52

dik za upozorneni omlouvam se uz jsem to napravil

2013-01-30 20:31:38

petr12 jak píše Pavel85 ,měř baterku při startování nesmí klesnout pod 10V,měřit baterku naprázdno bez zatížení nemá cenu.Dobře nabitá baterie má při konečném nabíjení dosáhnout 16V.

2013-01-30 21:49:08

Jon29

dik za tip rano dam nabit a nez se nabije skusim tam dat jinou na skousku ale stejne mi to je divny kdyz jsem mel driv slabou bat.tak mi motor aspon prevaloval zitra dam vedet

2013-01-30 22:00:01

Jon69,

trochu tě poopravím, Konečné napětí při nabíjení se mění s teplotou elektrolytu baterie. Oficiálně, je-li baterie dobrá, je konečné napětí pro obyčejnou olověnou baterii při 20 stupních Celsia 15.4 V. Pro kalciovou baterii (které dnes začínají být standartem) se připočítává + 0,4 V. Ale při teplotě + 25 stupňů Celsia se odečítá 0,15 V. V létě při 30 stupních Celsia se odečítá už 0,3V. Při teplotě nižší než 20 stupňů je tomu naopak. Proto lepší (dražší) nabíječky mají i teplotní kompenzaci a nebo jsou konstruovány tak, aby při napětí nad cca 14 V nabíjecí proud poměrně strmě snižovaly a tím se snižovalo plynování baterie. Úplnost nabití se projevuje také začátkem zvyšování teploty baterie (o 15-20 stupňů) ,což je projevem toho, že baterie už není schopná pojmout další energii a ta se potom začíná měnit na teplo.

2013-01-30 23:32:53

petrdepo Výrobce udává u 100% nabitého akumulátoru konečné napětí 2,6 až 2,7 V na článek,to platí pro dobrý akumulátor,dále již napětí nestoupá.Nové nabíječky hlavně nabíjí pulzně,vyšším proudem,což omezuje zahřívání a urychlí nabíjení.Proto je v autě nastaveno nabíjecí napětí na 14V,kvuli plynování,ale nikdy se plně nenabije.Jestliže konečné napětí nedosáhne cca 16V není již akumulátor v dobré kondici. Mrkni na část III strana 29 nabíjení http://www.cezeta487.ic.c...Documents/akumulatory.pdf

2013-01-30 23:42:27

Jon69.

to napětí, které uvádíš,je vpořádku, ale většina výrobců právě zapomíná uvést jeho závislost na teplotě. Pokud máš možnost, tak si to ověř prakticky na akumulátoru nabíjeném ve studené garáži a nebo pro změnu ve vytápěné místnosti. Uvidíš mnou popisovaný rozdíl.

2013-01-31 00:16:23

petrdepo

myslím,že naše polemika o půl Voltu kolegovi nepomůže a tolerance většiny používaných měřáků k tomu.

2013-01-31 07:50:46

Jon29, petrdepo

Chlapi dik za odborny rady jedno je ale fakt ze baterie uz ma zasebou naky ten patek mam obycejnou nabijecku obycejnej voltmetr a v garaz nemem vyhrivanou az se manzelka vrati z druhym autem domu tak skusim prhodit baterie a dam vedet hned vyloucime jestli je to baterkou nebo ne


Odpovědět

1  2  3