Fórum - Téma


Fiesta * Motor


Fórum Technický koutek Fiesta * Motor




2012-12-13 20:38:33

Rád bych se informoval jaký je problém nebo co je potřeba k předělání z 1.1 37 Kw na 1.3 44 KW. Chtěl bych se zeptat jestli se to vůbec vyplatí. Díky za rady a informace

2012-12-14 07:54:22

Pacholda,

podle mne, pokud nemáš už k dispozici jiný motor, je lepší prodat a koupit celou Fiestu IV. Ojetých na internetu najdeš dostatek a asi to vyjde i s cenovým rozdílem (prodej-koupě)na stejno a bez práce a starostí s přepsáním v techničáku na dopravce. A pokud bude mít už Euro III tak i bez emisní přirážky při převodu,

Ale jinak si přečti Technický koutek na Fóru. Tam lidi doporučují spíš verzi 1.4 Zetec, 55 kW. Navíc čím větší obsah (a tím i výkon), tím se při stejném stylu jízdy motor víc šetří, protože se mu "nemusí šlapat na krk". Přitom spotřeba je srovnatelná a nebo i nižší oproti karburátorovému motoru. A dnes se, pokud si vyhledáš na internetu, ani výše pojištění moc neliší..

2012-12-14 19:38:45

má to cenu? nevim je pravda že 1.1 je docela mrtvola ale 1.3 44 neni o moc lepší ja bych na to hodil bobek.

2012-12-14 20:01:43

Tak já děkuji za info a uvidím ale nechce se mi prodávat mam jí kompletně vyvařenou a na jaře jí chci dát do laku tak se mi neche jí prodávat proto přemýšlím o jiném motoru ale eště jednou děkuji za info a za váš názor

2012-12-15 10:35:35

no jako když se chce tak tam jde narvat cokoliv, nejlepší by byla 1.6 8v 66 co dávali také do fiest, nebo 1,6 xr2i 81 kw nebo 1.6 turbo 96 kw ten druhej by byl tak optimál,ten 3 se schání hodně blbě. kdýž už pořádně tak pořádně

2012-12-15 14:47:11

to je pravda ale jsem chudý student a pojištění na 1.6 bych neutáhl takže bych to viděl na tu 1.4 Zetec pokud jí seženu

2012-12-15 20:24:55

Pacholda

ja mam ve ve fieste 1.4 55kw a jsem nad miru spokojenej akorad si mislim ze prestavba na jinou kubaturu bude narocna jak vyrizovani prepisu v TP tak asi se bude muset upravit elektrika jinak ja jeden motor 1.4.55 kw mam navic ten jsem dostal k autu kdyz jsem to pred lety kupoval.

2012-12-16 21:41:06

No myslím si taky že to bude náročné ale co se nějak zvládne když bych se do toho pouštěl. A byl by si ochtný ho prodat a za kolik??

2012-12-17 05:25:13

Pacholda

vsechno se da jen chtit stim prodejem ja nevím moc se mi ho prodavat nechce ja ho teda nepotrebuju jde o to ze ho nemam odskousenej a nerad bych aby si mi pak nadaval jinak bych ho za 2 nechal ale jak rikam vubec nevím v jakým je stavu

2012-12-17 21:00:02

no tak určitě bych ti nenadával když jsi mě informoval o tom že nevíš jak na tom je to bych ti určitě nenadával a eště bych si to promyslel a kdyžtak byjsme se nějak domluvili

2012-12-17 21:18:36

Pacholda

ok.necham to na tobe jak se rozhodnes

2012-12-17 21:47:07

Fajn tak já se ve středu půjdu informovat na úřad co vše je a není potřeba a kolik to bude stát atd. pak bych se ti ozval

2012-12-18 09:50:26

Pacholda

poptej se uvidis vzhledem k tomu ze se dnes uz cisla motoru neevidujou tak te zapis do technickeho prukazu vyjde za kolek tusim asi 50kc ale nechci kecet znamej takhle patil pred rokem

2012-12-18 18:07:36

petr12,

s tím zápisem motoru do velkého TP nemáš úplnou pravdu. Sice číslo motoru už ve velkém TP nemáš, ale musí tam být uvedený typ motoru a výkon/otáčky. A smí to být pouze typ motoru schválený výrobcem pro dané vozidlo. Pokud výrobce uváděl více typů, je to bez problému jen pokud je to některý ze seznamu.

2012-12-19 08:09:23

petrdepo

ja vim ty informace nemam presny jen co mi znamej rikal a bylo to uz pred rokem vzhledm k tomu ze fiesty lll 89-95 meli vice motoru ruzne kubatury tak by to nemel byt problem samozrejme je lepsi si to vse overit na uradech to je jasny spolihat na to ze jedna pani povidala neni dobry ja jen tim chtel rict ze kldyz to vyjde tak to moc nestoji ta zmena v technicaku

2012-12-19 18:43:43

petr12,

to ještě není všechno. Uvědom si, že je k různým motorům bývá také různá převodovka, co se týče převodových poměrů a ( to ale nevím jistě ) nemusí být k určitému typu motoru připojitelná. Motory s různým výkonem mohou mít jinak dimenzovanou spojku podle výkonu, nehledě na to, že k určitému motoru může být i rozdílná řídicí jednotka motoru. Nebo-li tohle všechno si budeš muset před případnou změnou motoru ověřit.

2012-12-19 18:58:55

nevim nevim já bych to vůbec nepřepisoval, radši bych si podplatil nebo sehnal známého na technické, měl jsem takhle papíry z escorta 1.3 a ještě k tomu karbec a rok 1989 a jezdil jsem na to se s eskortikem 1.8 16v z roku 1993 dobrý je že ti zůstane stejná pojistka, já nevim tý práce a toho schánění a běhání kolem toho, převodovka bude ok ale ostatní bude právě kapánek jiný, ta 1.4 má sice 55 kw ale taky to neni žádný žihadlo, a myslim že s tím budou dělat taky nějaký cavyky aby to bylo ofiko. nech si prachy na to dání do laku.

2012-12-19 19:57:59

no nakonec na to kašlu jelikož chtěj hrozných věcí navíc a to se už nevyplatí a je jasný že to není jen motor ale i převodovka a celá elektrika ale oni chtěj dalších ix věcí takže si radši pořídím jiný auto až mi tenhle motor umře uplně


Odpovědět