Fórum - Téma


Escort * identifikace vozu a motoru


Fórum Technický koutek Escort * identifikace vozu a motoru




2013-06-20 00:50:38

Zdravím.

Dnes sem koupil eskortíka hatchbeck 1.8 benzín. Je to rok 97. Vstrík efi,motor zetec. Dle všech dostupných informací je to motor 85KW.Ovšem na motoru sání je 77KW????????? V papírech taky. Ovšem 77KW je jednostřik,toto je vícebodové,Ročník ve kterém je to vyrobeno se již 77KW nevyráběly.Sakra co to vlastně mám?????

2013-06-20 06:40:26

král: Mělo by se jednat o tenhle motor:

Kód výrobce: 1.8i DOHC (1.8)

Rok výroby:

Palivo: benzín

Příprava paliva: Vícebodové vstřikování (MPFI)

Přeplňování:

Rozvody: DOHC

Zdvihový objem [ccm]: 1796

Počet válců / Uspořádání: 4 / Řadový

Počet ventilů: 16

Kompresní poměr: 10 : 1

Výkon motoru [kW] / RPM: 77 (105 PS) @ 5300

Točivý moment [Nm] / RPM: 152 @ 4200 (~ 112 ft/lb)

Vrtání x zdvih [mm]: 80.6 x 88

2013-06-20 15:34:50

král: o žádném jednovstřiku nic nevím...

Motor 1.8i 16V, byl do Escortu montován od poloviny roku 1992, nejprve s výkonem 105PS a pro XR3i 130PS(někdy bylo označeno XR3i i s výkonem 105PS s kratší převodovkou, s tužším podvozkem a speciální výbavou pro verzi)

Od roku 1995, po faceliftu, přibyla varianta 115PS a 130PS skončila. Většina Escortů měla od té doby 115PS, ale 105PS se vyrábělo až do roku 1998 a v Německu, díky nižší sazbě pojištění a nižší pořizovací ceně, se stále prodávali.

2013-06-20 22:15:48

Díky. Máte recht. Už sem to zjistil taky. Holt by to bylo moc kdyby měl člověk tolik štěstí v životě,že by měl vždy co chce. Na výku vaček je sice zetec ,ale asi do techničáku nepíšou blbosti. Je to dovoz z němec. Tam se nehraje na obsah,ale na výkon co se týká pojištění. Pravda.Ovšem nezoufat cestou přestavby a chtíče touženého výkonu sháním proto motor z kombíku 85KW. Nebo by stačily jen vačky a jednotka??????eeeee??

Zvýšení výkonu Vašeho motoru je dáno konstrukcí. Toť pravda.Teoretické varianty na ,výfuk .sání ,lamdá ,jsou liché v tom,že se vlastně nic nezmění,jen se dostanete do harakteristyk otáček ,buď výš a nebo níš. ___jedná se o to kdo jak potřebujete pružnost ve stylu jízdy.Někdo to točí max ,někdo klídek s okamžitou reakcí.Graf výkonu a kroutícího momentu je dan! A Teť laborace::::::::::vskoušeno odbržděno.Jedná se o motory 1.8 DOHC,ZETEC: Takže vezmu tu nejmíň výkonnost.77kw Vrt 80.6 /88mm. Masakr je použít hlavu z 1.6.Vše pasuje.Nebo jelikož jsou vačky na morze,nastavit motor do horní úvratě a říct ,si v jakých otáčkách chci jezdit????Kdy použiji max??????Broušení vaček je jen pro klýnované rozvody.Máte -li možnost :::::::ověřeno praxí Sací dopředu a výfuk nech bejt. Zvýší se krouˇˇták do nižších otáček.Na 1.8 použít vstřikovače z 1.6.Jsou dvoj bodové ::::Na každý ventyl vstřik:Ano chápu někdo může říct::::čím vic vstřik ,tím vic adidas.Ale je to zas o logice.tryska v 1.8 pulsuje na odlitou hranu směřování ventilů. :::::nestejnoměrná směs ve válci nasávání.Proč to neudělali při výrobě????????? EKONOMIKA.Hrana rozdělení náplně palivem je strohá a pro průmysl nekonveční co se týká individuality. Člověk je tvor pomalý a nestíhá pocitově registrovat minimální změny,které jsou dány .Kdo z vás poznal kolikn má auto výkon,kdž se se svezli.Všimli ste si někdy ,že jezdímě na poloviční výkon auta ,jen proto,že to není kde ???????V jakých otáčkách se běžně pohybujete????? Co vlastně od stroje jako je automobil čekáte??? Závěr je trochu pesimystický__pravda ,ale reálný.Na silnicích se nezávodí.Bezpečnost je na prvním místě::::nemyslím Vaše.ale co sražíte svou bezohledností.

2013-07-03 19:46:45

Opět nesrovnalosti. .. Zdravím. Před asi čtrnácti dny sme zde řešíli koupi mojeho escortíka kdy sem byl zmaten co to vlstně vlastním.Další nesrovnalosti se objevily na povrch.

Teť Vám napíšu co je evidentní na vlastní oči a pak opíšu údaje z techničáku. A kdo se v tom vyzná je frajer.

Karosérie Hatchbeck_fakt. Motor s nápisem Zetec 16 V_fakt. Kulatý předek VI řada_fakt. Rok výroby 1996_fakt. Na sání nápis 77KW 105K._fakt.Vstřikování EFI_fakt.

A teť ůdaje z techničáku.

LIFTBACK

FORD

Typ:AAL . ???????? To sou přeci kabria??????? Pod tímto označením sem našel vždy jen Kabria.

ESCORT

VIN.WFOAXXGCAASE 18833

FORD WERKE AG,KOLN,SRN

FORD WERKE AG,KOLN,SRN

TYP.RDA. Proč to má dvojí typové označení?? Jednou AAL a pak RDA. ?????

77KW/5500

FORD WERKE AG KOLN,SRN

LIFTBACK,5_DV,SAMONOSN8

A pak už to jsou jen blabla.

Jedná se mi ,že ho chci vyléčit a na vebech s náhtadními díly RDA nic neexistuje a AAL jsou jen kabria.

Nejem blázen a socka abych jezdil s autem bez střechy.

Pod typem RDA nic neexistuje.

Tak a teť se ukažte. Když chci koupit nějáký díl všude se ptají jaký je to typ.

Jo a kde bych našel kod motoru pro kupování dílů na GO.

Pánové a dámy jestli se mi v tom rozjasní ,budu ten nejšťastnější člověk na světě. Zatím díky.

2013-07-03 21:38:48

král: Údaje z katalogu . Třeba ti to k něčěmu bude .

Damián  
Zdeněk
2013-07-03 21:41:10

král:

Dle VIN to ukázalo toto :

Datum výroby: 25.04.1995

Modelová řada: Escort 1995-2001

Typ karoserie: 5 Dveřový Sedan

Verze: CLX

Motor: 1.8L Zetec-E EFI (105PS)

Převodovka: 5rychl. manuální - B5/IB5

Strana řízení: LHD FWD

Stálý převod rozvodovky: 3.82

Emise: Emise Dle 83 Us Petrol/87 Us Diesel

Klimatizace: Mauální Klimatizace

Území: (+)"CH"

Lak: Baklažánově červená

Barva interiéru: Interiér Raven

Látka čalounění: Papillon

  • -----

Liftback hatchback bych neřešil

GAL, AAL, ABL apod. je typ vozu - nejspíš špatně zapsáno úředníkem

RDA je typ motoru - správný

2013-07-10 12:33:30

Zdravím Vás. Díky za info. Z těhto dovozů se vymotat je někdy umění. Ještě jednou děkuji.


Odpovědět