Fórum - Téma


Escort * chcipa,velmi nizke otack


Fórum Technický koutek Escort * chcipa,velmi nizke otack




2013-01-01 11:12:29

Zdravim mam escotra 96 gal 1.4 55kw F4B a posledni dobou me trapi motor kdyz nastartuju studeny motor(startovani jde dobre)po par sekundach spadnou otacky motoru pod 400 a pri pridani plynu se nic nedeje a pak chcipne po 3 nastartovani otacky normalni a pak se vyhopnou na 2000 a spadnou na normal posledni dobou ho nechavam bez plynu ma otacky kolem 400 a pak se vyhopnou na 2000 a pak na normalni otacky volnobehu a uz je vse v poradku chvili motor nema vykon a potom jede motor uplne v poradku jakmile je zahraty volnobezny ventil jsem vycistil dale i odvetrani skrine muze to byt nektery z cidel ? vaha vzduchu je v poradku i potenciometr klapky nemuze to delat sitic ? pri nejhorsim jsem se docetl z podobneho temata ze to mohou byt vyfukove ventily poradte mi prosim Dekuji

2013-01-01 12:04:50

SpitfireEsc

no vse nasvedcuje volnobeznymu ventilu nebo vaha vzduchu nemuzes sazet na to ze kdyz ventil vicistis ze bude vporadku ja mam ten samej motor akorad ve fieste mel jsem to sami a delala mi to vaha vzduchu skus ji odpojit jeste me napadla lambda sonda

2013-01-01 13:30:05

ja jsem koukal na vahu vzduchu a ty dve vlakna nejsou pozkozeny a ten ventil kdyzy je motor ohratej a pak znova nastartuju tak je to v pohode dela to jen pri studenem motoru a jak je to se syticem je mechanicky nebo to upravuje smes pocitac?

2013-01-01 13:35:36

Ahoj SpitfireEs...

koukal jsi na káble a svíčky, případně cívka? Tohle jsem řešil už několikrát a problém byl třeba nejen v tom volnoběžáku, nebo váze, neznamená, že když drátek je naoko v pohodě, že je to v cajku. Naposled měl jeden co jsem mu to opravoval špatné káble a taky cívku. Ale dělají to i zasviněné svíčky, teplé už to pak funguje, jen studené problém. Neříkám, ale, že to je na stopro tohle.

2013-01-01 13:40:13

svicky sem daval minulou zimu znacky bosh kdyby to bylo jak rikas tak po chvili jak se to dusi se vyhopnou otacky na 2000 a pak do normalua uz cajk jedine me ted napada ze fajfky se na svickach lehce protaceji ale zas takova vule tam neni aby jiskra nepreskocila

2013-01-01 13:43:17

takže jako když jsi je měnil minulou zimu, tak si myslíš, že jsou na stoprocent v cajku jo??? Můžou bejt v hajzlu klidně po půl roce, stačí aby to mělo návaznost na ještě jinou závadu, venku můžou i házet, ale pod tlakem né, nebo špatně, pak se prohřejou a běhají. Říkám to proto, že s tím mám zkušenost z oprav aut.

2013-01-01 13:44:23

nj clovek nidky nevi :D mrknu na to diky :)

2013-01-01 13:44:43

SpitfireEsc

presne tak jak pise povadi ja tu mamdoma dve vahy a na oko vypadj spokojene presto jsou v hajzlu delat to muze taky ta civka

2013-01-01 14:13:17

Je to jen ze zkušeností. V každém případě to prolez, případně proměř a uvidíš. Taky jsem si kolikrát říkal když jsem něco někomu řešil, že tohle to přece bejt nemůže a ajhle ono bylo. Třeba pověra, že když bude prasklá hlava, že to vaří během chvilky, taky to není pravda. Zažil jsem prasklou hlavu se kterou se třeba najelo 1000km a nic a pak se nedalo ujet najednou deset km bez vaření, pak zase třeba 500 km nic. Byla tak šikovně prasklá, že při hledání jsem ji musel komplet rozebrat a ohřávat v teplé vodě a pak koukat lupou. Někdy to jsou záhady, takže ani sebevětší blbost už nevylučuju a prověřuju jí.

2013-01-01 14:23:30

povadi

tak stou prasklou hlavou stebou plne souhlasim ted resim to sami jeste to teda nemam rozebrany ale jedno vim jiste kdybych v sobotu nemenil olej tak otom nevim zjistil jsem ze na vicku mam sedou emulzi a auto trochu vic kouri jinak jede skvele neprehrivase vubec nic nenasvedcuje ze je praskla hlava nebo tesneni

2013-01-01 14:32:18

petr12

Můžu Ti poradit, komplet ji rozhoď a podívej se na dosedací plochy ventilů. Tohle jsem řešil já, že to nebylo vidět dokud se celá komplet nerozhodila a byla to tak malá prasklinka, že až po ohřejvání ve vodě se to ukázalo. Pán to před tím měl v servisu, tam mu mechanik vyměnil těsnění a po nějaké době to začlo zas. Pak se dostal ke mě přes kamaráda a taky mi to dalo práci než jsem na to přišel.

2013-01-01 15:08:34

povadi

dik urcite to skouknu jsem trochu ve vyhode mam jeste jednu zdravou hlavu tak uvidim jestli tam rovnou nehodim tu zdravou

2013-01-02 18:45:22

SpitfireEsc

zeptám se taklhle, když jsi natočil auto a začali otáčky blbnout jak popisuješ, zkoušel jsi za chodu odpojit váhu vzduchu jestli nastala změna?

Napiš jak se to chovalo po tomto zásahu. ...třeba to i projed bez váhy vzduchu a napiš chování auta.

Taky mi to takto zlobilo na autě a byl to přidřený volnoběžný ventil a konektor zoxidovaný, na víc i váha vzduchu náhodně blbnula,takže schoda více závad,které dokážou pořádně zkomplikovat hledání příčiny poruchy.

2013-01-02 18:54:42

wincor

tu hlavu nevim mozna bude stacit jen tesneni to se uvidi az to vykucham.A co se tice ty vahy tak jsem ji za chodu odpojil a otacky prestali kolisat vyrovnalo se to akorad na volnobeh drzi tak na 1300 otackkach defakto mam ji porad odpojenou jeste jsem jinou nesehnal volnobezny ventil jsem menil a delalo to porad a taky jsem tu vahu skousel za chodu zapnout a otacky zacli zas houpat 400-1200 a tak po 15vterinach to hned chcipalo takze ume asi jednoznacne je pryc vaha vzduchu skousel jsem ji cistit lihem ale to se zlepsilo jen malo a na chvyli

2013-01-02 19:09:17

petr12:

no vidíš, vlastně jsis ted odpověděl sám..ta váha vzduchu je zlá,a pokud jsi ji štětcem vyčistil a lihem ty 2 vlákna a jseš si 100% jistý že je to čisté komplet,tak ještě piny na konektoru zkoukni ,kdyžtak malinko nahni na jinou stranu...myslím např.jako cikcak,jeden nahoru,druhý dolu...nepatrně at tam nasadíš konektor a možná bude makat zas...mě to pomohlo a přes půl roku OK.

Ta emulze není dobrá ale nejsnažší řešení je, výměna těsnění,pak hlava budeli se to opakovat..nebo horší ještě,nadhozené vložky válce..netěsnost tam .

Pak dej vědět jak jsi dopadl

2013-01-02 19:22:33

wincor

jasne dam vedt ale ta vaha je kaput i ten konektor jsem skousel tu hlavu ted delat nebudu az bude teplejc mam v garazi zimu a demontaz hlavy musi mit pokojovou teplotu ale urcite se ozvu aby to druhym zas pomohlo

2013-01-03 13:11:55

Zkoušel si vyresetovat ventil volnoběžných otáček.? Měl jsem podobný problém akorát ve fiestě ale s motorem 1.25 vyčistil a vyresetoval jsem ventil volnoběžných otáček a vyčistil "policajta" a je klid. V případě že by ti problém přetrvával neni problém se ozvat a poradíme

2013-01-03 14:11:41

FordSindelar

to neni spatnej napad stim resetem akorad jak si ten reset delal

2013-01-03 20:10:10

petr12:

RESET : odpoj baterku na hodinu nejlépe přes noc, pak normálně jezdi,zpočátku prvních 20 i víc km to bude blbnout ale ustálí se to a zlepší...tedy možná,pokud tam nemáš jiný problém,resetuje to chyby.

Jinak je ještě postup na reset,po znovu zapojení baterie,nastartovat a nechat na volnoběh 2min. pak zvýšit ot. cca na 1300ot.min. a držet je tak 3min. a po 3minutách to projet tak 20km různým způsobem,rozjezdy,řazení hodně,jako ve městě,rychle ,pomalu..po 20km zastavit vypnout zapalování na chvíli a je to uloženo do paměti...takto se učí auto (řj. -řídící jednotka) jezdit.

Ale jak jsem psal prvně,stačí po zapojení bat. najezdit pár desítek km. a v pohodě.

2013-01-03 20:23:58

wincor

Ahoj, nemusí ani jet 20km, stačí bohatě 8km. A to u všech Fordů


Odpovědět