Fórum - Téma


Elektroinstalace_Transit VII-rady,závady aj


Fórum Transit VII V347 / V348 Elektroinstalace_Transit VII-rady,závady aj

Manuály  |  Inzerce  |  Model Ford Transit VII V347 / V348  |  Naše vozidla


1  2  3

2015-11-01 07:41:59

meno789: Omlouvám se. Zmínka o spotřebě patřila do jiného tématu.

Leo
Leo
2015-11-01 11:12:22

Meno: 4 pojistkové skříňky to jsou všechny. Pak už jen krabka od zavěsu (když ho to má origo.) pod plastem schodu L a žádné jiné pojistky v autě už nejsou. Když Ti po nakodovaní radio vybije aku myslel bych, že má chybu, 1 hodina je interval co umí fungovat i s vyplým kličkem. A tu jednu hodinu i normálně bere o malinko větší proud i když ho vůbec nepustíš( i vosobních fordech), asi v něm něco odešlo a ve skratu to sežere víc proudu. Je divné, že jsi nenašel žádnou vyskratovanou pojistku tomu nerozumím. Kdyby Ti odešlo stmívání světýlek to mívalo vždy samostatnou krabku ale když tolik věci, tak si proměř tu inkriminovanou pojisku (která by to teoreticky měla být) jesti na ní jde vůbec proud. Buď není napájena, nebo se při skratu přepálil, nějaký drát jsou slabý jako pár vlasů .Ale maj to dobře spočitaný asi by to taky chvily smrdělo. Aby to mělo druhé relátko která ovládá varovky když je vylý klíček a vnitřní osvětlení mi přijde pičovina. Mohlo by to mít krabku která tohle všechno příslušenství ovládá a to rádio jí odřachlo. Jinak ve Fordu si umí vytisknout krásné schema s elektrickou instalací.

2015-11-01 11:26:34

ahoj, dakujem za odpoved, akú krabka od zavěsu máš na mysli? čo to znamená? v nieakej cz reči tomu nerozumiem :) všetky poistky som premeraval, asi uz 5x , a za kazdym pekne kazdá jedna prepípala ako má

dnes som este raz kontroloval tie poistky a este som zistil taku vec ze som klucik prepol do polohy 1 (nacitali sa kontrolky) a zacal som merat, po cca 3-4 minutach ked som meral mi automaticky kontrolky zhasli a vypli sa...čo sa ti ku...deje? znova som klucik prepol do polohy 1 a meral dalej a zasa proces sa opakoval, nemoze tam byt nieaka ochrana aby sa baterka nevibila? alebo čo?

Leo
Leo
2015-11-02 08:29:56

Meno: A ty sis nezměřil jaké ma napětí baterka?

Na zkoušku jsem pustil zapalování na 2,2 140 PS na 15 min a nic nezhasíná palubka je pořád pod napětím..

2015-11-02 17:04:07

leo: Napětí baterie asi nebude příčinou. Kdyby bylo malé, tak už by se při startu motor ani neotočil. Podle mne to spíš bude souviset s modulem GEM, protože ten tyhle věci spíná. Možná nějaký přechodový odpor v konektoru nebo něco takového.

Leo
Leo
2015-11-02 18:55:17

Petře: slovo asi? Když sám neví jaký má v síti napětí. Co když má jen v háji baterku. Ty raději vyměníš modul za deset litrů abys pak zjistil, že byla KO aku za dva litry. Hau.

2015-11-02 20:40:09

jasne ze som meral aj U na baterii, je dobrá, mam ju tam fungel novú varta cca týzden má, souviset s modulem GEM - čo to znamena? čo mam skusit?

2015-11-03 05:58:06

leo: Kritický je pokles napětí baterie pod cca 10,5V. To už většinou motor nenastartuje, protože řídicí jednotka motoru začíná špatně vyhodnocovat údaje z čidel a motor už má pro start také méně otáček. Ale pravou příčinu většinou vypíše diagnostika. Pochopitelně nemá cenu bezhlavě měnit moduly. Je třeba postupovat podle schématu od zdroje napětí přes pojistky, spínače, relé a kontrolovat to zkoušečlou (třeba žárovkovou). Pokud ji někdo nemá, tak nezbývá, než si ji udělat nebo půjčit.

Leo
Leo
2015-11-06 22:33:22

Rěšili jsem letos tři auta která měla v háji tuhle krabku byl to Citroen, Peugeot a Mercedes GL a u žádného nám to univerzální dignostika neukázala. Lezli jsem po drátech až ke krabce z které to nechodilo do, světla, či měřáku palivoměru. Přímo Fordí diag nemám a když si u Forda už nevím rady jedu logicky k Fordímu elektrikáři. I když na mém 2,2 špatně chápající řídicí jednotku motoru, která dostávala správné informace, taky nedokázal vyřešit. Když si někdy vyjímečně ani on neví rady, skončí to v T servisu. Kde případně krabku rozříznou a najdou špatného švaba.

2016-01-08 08:32:41

vlk69: Super dik. opravdu je to ona.

2016-01-26 19:14:40

už nic, mám to vyřešený

ZDravím hoši, tak mám zas nějakej problém. Zkoušel jsem nasadit tlačítko na vyhřívání okna a zrcátek, ale bohužel nefunguje. Dnes jsem byl ve fordu, koupil tam tlačítko jen na vyhřívání zrcátek, připojím a nic se neděje. Zrcátka s vyhříváním mám, kabely na vyhřívání do něj vedou, dále mám v poistovce u spolujezdce relé R17 (Vyhřívaná zadní okna a vyhřívaná zrcátka na dveřích (nebo levé zadní vyhřívané okno, je-li namontováno poplašné zařízení CAT 1) dále tam mám pojistku číslo 59. 30A Růžová, Vyhřívané zadní okno, vyhřívaná zrcátka na dveřích

Nicméně nemám pojistku R12 Vyhřívaná zrcátka na dveřích (je-li namontováno poplašné zařízení CAT 1), elektrická zásuvka (není-li namontováno poplašné zařízení CAT 1)

Neví někdo jestli to relé tam musí být nebo nemusí? Případně jestli se to vyhřívání dá nějak napojit na přímo, vypínal a zapínal bych si ho tlačítkem bez relátka, protože když prší nevidím v pravém zrcátku absolutně nic.... Díky

2016-02-18 07:20:04

goodicek: Asi budeš muset obvody vyhřívání zadního okna a zrcátek zkontrolovat zkoušečkou už od přívodu k tlačítku, zda jde všude napětí.

2016-02-18 11:24:56

Zadní okno tam nemám, mám valník se skříní, tak to budu muet k elektrikářovi, nemám nato nic. Nicméně ještě s tím relé R12 musí tam bejt? já tam nemám ani piny.... Ani nevím jestli mám nějaké to zařízení CAT 1

2016-02-18 18:28:27

goodicek: Protože jsi nepoužil pravé tlačítko "Odpovědět", tak není poznat koho se ptáš. Při jeho použití se automaticky vloží nick (oslovení) toho, na čí příspěvek reaguješ. Při použití spodního tlačítka je to jako by ses ptal všech.

2017-01-21 14:31:03

Zdravíčko.

Včera mi v Bánské odešla baterka. Transit 2008

Moje otázka tedy zní, vím že je lepší koupit 2 stejné baterky, na výběr ale moc nebylo v Tescu, buď Vartu nebo bosch. Vzal jsem Bosch, cena pěkná 58eur (varta 118) Je to Bosch S3 70ah 640A. Přemýšlím jestli jako druhou baterku koupit uplně stejnou, nebo vzít Bosch S5 77ah 780A. Na netu jsem četl že řada S3 je pro starší a menší auta. Mělo by tedy cenu koupit Minimálně podle označení lepší baterii s tím že budou rozdílné ale budou alespoň stejný výrobce, nebo koupit stejnou baterii?

Ptám se hlavně proto že mám přidanou vysílačku, nějaké ledky a tak je tam i vyhřívaná sedačka, budu nejspíše montovat i bufík, tak aby pak nebyl nějaký problém. Díky

Předtím tam byl nějaký polák, obě stejné tudíž tam jedna ještě je, 50AH 480A....

2017-01-22 01:26:25

goodicek: Baterie rozhodně stejné kapacity,když stejný typ a výrobce-jen lépe.Kapacita 140 aH by měla slušně pokrýt i bufík a vysílačku.

2017-01-22 07:20:15

fox33: Pokud jsou baterie trvale propojené paralelně, tak je to úplně jedno. Ale vzhledem k tomu, co je lepší pro alternátor, tak je lepší, když se propojí až po cca 30 minutách po startu, protože jinak je dobíjecí proud po startu zbytečně vysoký. Proto mívá řada aut odpojovač druhé baterie.

2017-01-22 13:51:35

fox33: Jo zítra už jede kluk na slovensko tak jsem ho zaúkoloval ať tam veme ještě jednu stejnou :) Druhá baterka je paralerně přes relátko napojená. Nic jiného o tom nevím, chtěl jsem tam 90tku jako druhou ale kašlu na to a dám stejnou. Měl jsem tam ty 50tky a utáhli to taky... Bohužel nebyli dolité tak v těch mrazech v Bánské možná zamrzli, nevím.... Každopádně jsem pokukoval po nových už dýl.

2017-01-22 21:18:00

goodicek: Podle některých komentářů na netu by se počet ampérhodin baterie měl maximálně rovnat počtu ampér, které je schopen dodat alternátor. Navíc s velkou součtovou kapacitou baterií se doporučuje alespoň 5 minut po startu nechat volnoběžné otáčky (než se baterie trochu srovnají) Jinak hrozí spálení řemenu.

2017-01-24 18:43:06

aha to je dobré vědět, v zimě nechávám běžet i 20 minut než vyjedu do práce, v létě jak kdy než napíšu papíry a tak, cca 5 až 10 minut. Baterky tedy budu mít stejné 2x po 70ah. Alternátor je naštěstí po repasi a 150A takže by to mělo být v pohodě


Odpovědět

1  2  3