Fórum - Téma


Elektroinstalace+Mondeo-imobilizer


Fórum Mondeo MK III Elektroinstalace+Mondeo-imobilizer

Informace o modelu: Ford Mondeo MK III


1  2

2008-01-16 22:15:13

ahoj Fordi.Sháním schéma k Mondeu 1.8 benzín.stačí jen okruh imobilizéru k řídící jednotce motoru.potřebuju zrušit blokování motoru imobilizérem.začal blbnout klíč občasným nenastartováním.Díky za vše,co pomůže.

2008-12-16 10:29:30

Ahoj,

mám úplně stejný problém. Můžeš mi prosím napsat,jestli a jak se to podařilo vyřešit? Nebo pošli číslo - zavolám.

Díky Zdenek

2008-12-16 22:40:56

Tak to bych taky chtěl vědět, jak se to dá vyřadit.

2008-12-18 08:48:59

Ten iobilizér jde na řídící jednotku, a to na kontakty 53 a 19 . Co tak zkusit tam hodit bypas

2008-12-18 22:53:56

Udělat bypass je sice hezký nápad, ale trochu naivní. A zkoušet to jen tak? Nevím potom co s tím, když tu jednotku odpálím a nová stojí 20000.

Ty dva piny jsou sice správně, ale ještě je tam jeden vstupový a to pin č.8. (Podle mého schématu)

A mimochodem ty piny nejsou pod proudem. Jdou tam jen data.

A ví tady vůbec někdo, o jakém autě se tu bavíme?

2008-12-19 07:53:52

Tohle byl samozřejmě vtip , udělat bypass by jednotce sice neuškodilo ale nic by to nevyřešilo. Ty dva piny jsou klasický přenos dat - transmitted data TxD a Received data RxD, pokud je tam třetí pin bude to nejspíš stínění. Každá jednotka se pak koduje podle signálu z klíče, proto se to jmenuje imobilizér. Pokud by to šlo vyřešit bypassem, ten systém by byl na prd, jelikož zloději by stačil kus drátku na přemostění.

2015-10-01 20:19:47

Zdravim všechny,

chtěl bych Vás požádat o radu či nějaký poznatek ohledně vozu Ford Mondeo III 96kw. Měnil jsem spojku včetně setrvačníku a po výměně nechce Mondeo nastartovat. Normálně otočim klíčkem do druhé polohy kontrolky se rozsvítí začne blikat červená kontrolka imobilizéru v hodinách, která ale blikat nepřestane. Co jsem to hledal různě po internetu tak by měla přestat(po cca 4 vteřinách) a když nepřestane tak to značí že je to bloklý imobilizérem. ?

Před výměnou jsem se kouknul na návod, který zde dával uživatel Tomenzino, za což mu děkuju. Spojku už jsem dělal X krát na několika autech, ale na fordu ještě vůbec. Jsem si téměř na 100% jistej že konektory jsou zapojený všechny, odpojil jsem jen ty které byli nezbytně nutné (váha vzduchu, čidlo převodovky, čidlo na setrvačník, konektor na levém ramenu, baterku a ukostření).

Při pokusu o start cosi pouze cvakne, vychází to zepředu pod brzdovym válcem má to na sobě štítek Bosch, už to mam složený takže tam neni pořádně vidět co je to zač. Vyzkoušel jsem to i oběma originálníma klíčema.

Za každou radu, poznatek nebo cokoli budu moc vděčnej, důmám nad tim už druhym dnem, prolez jsem google a nic moc konstruktivního co by mi pomohlo jsem nenašel. Nikdy dřív jsem se s ničim podobnym nesetkal, ale co jsem koukal po internetu tak ty Fordy maji ty imobilizéry docela zapeklitý.

Díky.

2016-04-19 21:45:15

patriks14: ahoj kamarade odesla my ridici jednotka sehnal jsem jinou z auta stejnich hodnot akorad nemam k ni cip imobilizeru proto bych jse chtel optat jak jsis ty poradil stim pripadem a jestly nevis jak na koduji klice abych to natocil jestly je k tomu potreba diagnostika nebo to jde primo spinackou delal jsem to uz ale je potreba original klic ale ten ja nemam predem moc dik za radu

2016-04-27 16:05:01

Zdravím všechny, projížděl jsem témata, ale nenarazil jsem na odpověď (možná blbě hledám) - začal mi blbnout immo. Občas nastartuji, občas až na poněkolikáté, ale pokaždé bliká kontrolka v hodinách jako zjednaná. Po telefonické konzultaci se servisem FORD mi bylo řečeno, že asi blbne čip v klíčku (běžně používám třítlačítkovou dálku), a mám zkusit klíček bez dálky s modrým terčíkem - jenomže ten blbne taky .

Otázka tedy zní - neví někdo, kde je zakopaný pes, eventuálně jak to vyřešit? Přemostění/vyřazení immo v řídící jednotce, nebo mě napadlo, jestli třeba není uvolněný konektor snímače (předpokládám výskyt někde kolem zapalování), nebo jen odpojit baterku a zkusit tím reset ŘJ… Blbé je, že na servis moc času a peněz není, auto potřebuji k dojíždění d opráce .

Jo, a jedná se o mondeo mk3 2001 kombi 2,0l TDDI 85kW.

2016-05-19 00:25:02

kachlík: Odpovím si sám, kdyby to někdo taky řešil - umřelo relé řídící jednotky v pojistkové skříňce v motorovém prostoru (je to to menší cca uprostřed vlevo z pohledu zepředu směrem ke kabině - kdo má, koukne a pochopí ).

2016-05-29 14:06:03

Mě to dělá zase za studena kdyz motor točí na prázdno zmizí ukazatel teploty s displeje i kilometry prostě prazdné displeje a blika ledka imobilizeru:/

2016-05-29 14:51:33

frenkie199: Tak zkus druhý klíč, jestli máš (možná se vysypal čip, nový s nahráním kódu mi v servisu nabízeli za 800, což mi řijde jako kulantní cena), a nebo prověř ty relátka u motoru, jak jsem psal (náhradní stojí cca 120,-Kč, což taky ujde). A zkus to píchnout na diagnostiku - při roše štěstí ti to rovnou řekne, co je blbě…

(doufám teda, že máš taky mk3)

2016-05-29 16:10:53

Jj mam MK 3 TDDI 85 kw . Uvidim čím to bude Diky za příspěvek :)Ocenuju kazdou radu :)

Jak se pozna ze je to rele špatné ?

2016-05-29 22:19:10

frenkie199: Zkus ho vyměnit - pro začátek jen prohoď s nějakým jiným, je jich tam víc se stejnými parametry. A ten druhý klíč jsi zkoušel? Já se to pokusím zítra nafotit a rovnou označit to, které blbnulo mně (navíc občas se chytlo, občas ne, takže mi auto chcíplo třeba i za jízdy - ve stovce na dálnici nic moc pocit :-/ ), takže se to blbě hledá. Prvně zkus fakt ten klíč, pak se uvidí…

2016-05-30 09:28:37

Někdy stačí po vytažení relé prostříkat patici kontaktolem.

2016-05-30 18:46:11

kachlík: Ja to vyzkouším a uvidim :) Diky moc :) Mě to děla jenom za studena právě :/

2016-07-06 20:54:58

kachlík: ahoj mam stejny auto a zda se ze i stejny problem za jizdy chcipne je jedno jestli motor je teply nebo studeny. Driv to delalo vyjmecne ted uz nenastartuju skoro vubec. A kdyz to chytne tak mi to nekdy bezi krasne dlouho ale vetsinou to po chvili chcipne. Kontrolka zhaveni mi pri jizde vzdy zablikala a motor chcipnul. Prosim napis jak si dopadl. Dekuji

2016-07-06 21:52:32

usak: Už je to nahoře napsaný, ale projdi si relátka, co jsou u motoru (vedle baterky). Pravděpodobně ti umírá relátko, co krmí ŘJ, je to to menší vlevo jakoby prostřední řadě, pokud se budeš koukat od předku auta směrem ke kabině (já vím, slíbil jsem fotku, snad ji fakt dodám ).

EDIT: Je to to s tím žlutým proužkem...

2016-07-06 22:37:19

Prave to uz jsem zkousel i prostrikal kontaktolem ,ale nejsem si jisty jestli jsem spravne pochopil to rele. Zkousel sem je i prohodit a nic.

2016-07-07 07:56:09

usak: Kontrolka žhavení může znamenat více různých problémů. Asi bude třeba vyčíst chyby diagnostikou.


Odpovědět

1  2