Fórum - Téma


Diferenciál_Transit


Fórum Transit (obecně) Diferenciál_Transit

Informace o modelu: Ford Transit


1  2

2013-09-01 11:26:10

Mam ten stejnej problem , jak je to po polnacce nebo po trave tak sou z toho tezko ovladatelny sane. hrabacka klouzacka, Na palubce sice sviti talcitko protiskluzu ale rek bych jen na tu ozdobu,pri zmacknuti zadna rekace, zadna zmena niceho a ani netusim jak by to mohlo fungovat. pokud nekdo vi jak to mechanicky ci jinak funguje tak mi to napiste at se muzu mrknout jestli to nemam porouchany,,,,, dik rada

Leo
Leo
2013-09-01 21:29:38

To co Vám přijde špatné, přijde výborné všem co vlastnili model před tím vaším, tedy do 2000, který hrabal jak zběsilý vždy a všude, za sucha i na rovince. Uměl driftovat i s nedostatečným výkonem. Vlastně jen MK6 nesmí mít staré, tvrdé a nebo čínské pryže místo pneumatik nebo být zhýčkaný z 4x4.

Ještěrka: Popis funkce protiskluzu je jednoduchý jen přibrzdí kolo co se točí rychleji, ale proč to nejni u MK 6 při použití poznat je záhadou všem co to zkusili.

U MK 7 je to vylepšeno a funguje to automaticky s ESP, bohužel to zas funguje tak razantně, kecaj do toho víc kola z nápravy nepoháněné kde se kola skoro netočí, že to zabrzdí obě poháněná kola a srazí motor do otáček tak malých, že i s plným plynem za jízdy na jedničku do ostrého kopce auto chcípne. Pak se na kluzkém trávníku dostanete nahoru jedině stylem plný plyn, když brzdy automaticky přibrzdí kola, otáčky padají na cca 1500 ot min a následovalo by chcípnutí, přídáte otáčky přimáčknutím spojky, následně vyletí otáčky tak pustíte spojku a to stále dokola než z řevem motoru smradem pálené zpojky dohabete vrchol. Kdo takto dokázal jednou překonat tuto elektronickou potíž s láskou vzpomíná na MK 6 kde to alespoň téměř nefungovalo. Zdravím vývojové středisko Řešení je jednoduché, podívat se ke konkurenci a přepínač udělat vícepolohový s funkcí třeba asfalt,tráva, bláto,sníh. Ale vícepolohové tlačítko z číny by stálo 2 EUR a jeden fordí technik by tim strávil víc naž jeden celý den než by to naladil ve skutečných podmínkách.

2014-08-15 14:14:53

Zdar vsem ....schanim poloosy na zadni naprau.....nebo celou napravu i s dyferakem...kluci co mi to delak tvrdi ze se samotne poloosy sehnat nedaj...dik za zady pry jsou vytahany A maj vuli...diky

2014-08-25 19:39:07

Ty dave , jak se poznaj vytahany poloosy , co ti to dela ? Mam podobnej problem , kdyz otocim kolem musim prekonat urcitou vuli nez se pootoci kardan. A na opak kdyz rychle radim , rychle pustim spojku a razne pridam plyn , slysim naraz jak nekde neco na sebe doseda. Mas podobny priznaky ? Dik Rada

2014-08-25 20:49:02

jesterka: začne cvakat v zadni napravje a jde to az do dyferaku...kluci mi to vymetili kulickama z lozisek chvyli to vydrzi.jinak nove poloosy .nez ti znici dyferak...

2014-08-25 20:56:07

jesterka: co pises bych typoval na dyferak ...ze zacatku mi to cvakalo v rejdu na spatecku spis slabsi cvakani u kol pozdeji v dyf.to je rana za opravu ..ja mam 150 tis ...coz je divny docela brzo ...se to vy................

2014-08-26 10:51:15

dave.b82: Tak to me necvaka , jen tam mam tu vuli a decentne to huci pri vyssich rychlostech. A to mam najeto 340 tisic a vse je origo.

2014-09-11 21:12:16

já mám sice staršího transita...a na diferak najeto přes 600 000....

petrdepo, 2013-02-28 13:15:11 napsal:

Jesterka,

to že diferák hučí je je projev jeho opotřebení. Kdysi (za totáče) se to dalo ovlivnit změnou druhu oleje (například místo PP80 se pužil hustější PP90 a podobně. Tohle ale nejde dělat u převodovky, která má společnou náplň s diferákem, protože by se zhoršila funkce synchronů. V dnešní době a při počtu ujetých kilometrů už bych asi doporučil rovnou výměnu převodovky, která se občas v dobrém stavu dá sehnat v inzerátech nebo na vrakárně. Těžko by se sháněli kola a ložiska diferáku a cena za opravu by byla podobná jako za novou převodovku.

2015-07-19 09:50:33

petrdepo: Zdar neví někdo jak rozdělat diferák? ta zadní poklice jde dolů?na hrušce. Rozdělal jsem hrušku ale při demontáži všech matek jsem ji posunul jenom asi tak 1-2 cm soukolí vidím tou fugou ale prostě nejde dolů vše volné,nechci pořádně zabrat abych něco neurval tady jsem se někde dočet že ten zadní kryt jde dolů ale jak nemám tam žádý matky je to tranzit 2,5d 1992 dííík za radu Richard

2015-07-19 09:58:47

ričii: Bohužel ti neporadím, já Transita nemám.

2015-07-19 10:01:22

sorry nevím jak to tady ještě maká tak střílm jak se dá dík

2016-09-03 18:02:52

jesterka: Zdravím . Rad bych se zeptal. Diferak lehce huci - asi. Olej v něm byl čistý. Vůle je pouze do boku když taham za kolo smerem ven. . Kde je chyba. Diky moc Pavel.

2016-11-01 16:48:26

leo: ahoj,zrovna řeším výměnu oleje v diferenciálu, trochu mi hučí,když na to šlápnu.Akorát mám celkem problém sehnat imbusový klíč ve tvaru čtverce cca 10x10mm na šroub pro dolití oleje. Ve Fordu to neprodávají a ve spec.prodejnách není možné sehnat. Nevěděl bys kde ten imbus sehnat?Nechce se mi vrtat to toho krytu kvůli jednorázovému použití.Dík.

2016-11-02 07:29:00

onderson: Klíč se dá sehnat na internetu z e-shopu. Odkaz je: https://www.zbozi.cz/vyro...ek/klic-zastrcny-trx-t10/. Bohužel je k tomu ještě třeba zaplatit poštovné. Ale možná, že ho má některý prodejce i v blízkosti Ostravy. Ale dá se také sehnat jako ořech do Goly s označením 3/8, což je cca 9,6 mm x 9,6 mm.

2016-11-02 08:18:22

Na vytočení nalévacího šroubu jsem si v ruce obrousil čtyřhran a šlo to taky. Mám zadokolku valník, je to už stařeček, ale snažíme se o něj co nejlíp starat. Letos na jaře jsme mu pořídili z vraku skříňového auta diferák se samosvorem. Vynikající věc J e z něj úplně jiné auto. Zmizely problémy s prokluzováním kol. Teď se beze strachu pustíme i na mokrou trávu a krásně vyjede. Nevěřil jsem, že to může mít takový velký vliv. Komu se naskytne taková možnost tak neváhejte. Bohužel starších zadokolek se samosvorem moc nebylo.

2016-11-02 13:05:43

zkoušel jsem upravit 6 hran rozměr 3/8'', ale ten prokluzoval. Nakonec díky ochotě borců z Würth se jim podařilo najít klíč na povolování, kdyby jste potřebovali tak je to objednací číslo 71557220...dnes zkusím povolit šroub a snad se neposeru co uvidím za krytem diferáku, snad to bude jen tím olejem


Odpovědět

1  2