Fórum - Téma


Diferenciál_Transit


Fórum Transit (obecně) Diferenciál_Transit

Informace o modelu: Ford Transit


1  2

2008-10-28 18:52:47

Mam takovy problem se svym Transitem, v rychlosti asi 100 km/h, zacina hucet diferak, tedy aspon myslim, ze to je diferak. Chtel jsem zkontrolovat olej v nem, ale nenasel jsem zadny sroub ani na vypousteni ani na napousteni oleje. Tedy presne receno koukal jsem se jenom zezadu a tam neni vubec nic, reknete mi prosim nekdo, jak se ktomu leze, dik

2008-11-02 08:35:48

Ve 100tis začde hučet skoro každý.V 350tis je už dvojhlas,ale pořád to jede.Na diferáku je kontrolní šroub.Jestli není mastnej,tak je tan oleje dost.Náplň je celoživotnostní.

2008-11-25 21:51:00

celoživotnostní - to zní dost podezřele...každopádně Transit už šel do světa, takže se stím nemusím trápit. Díky

2010-06-20 09:14:01

Zdravím. Chtěl jsem se zeptat, jak velká vůle by měla být správně na diferenciálu. Myslím tím, když auto stojí na zemi, mam vyřazeno a vezmu za Kardan u Diferáku, jaký hrk by ta měl být. A kde se dají sehnat nějaké ty předpokládám vymezovací podložky, kterými se to reguluje a zda-li s tím má někdo zkušenosti, rád bych si o tom pokecal. Jedeme do Grece a nezdá se mi to. Moc děkuji.

2013-02-28 01:41:31

Množství oleje v diferenciálu...

zdravím, potřeboval bych poradit. Mám Transita 2006, 2,4ccm náhon na zadní. Při rychlosti nad 70km/h je hodně slyšet hluk od diferenciálu. Nějak nevím co by to mohlo být. Jako první variantu chci vyměnit olej v diferenciálu, nevíte někdo kolik se ho tam tak leje? Díky

2013-02-28 10:56:13

CCCPak,

vůle v křížovýh klobek a v drářžkách kardanu by neměla být skoro žádná. Cose týká diferáku, tak by to mělabýt jenom vůle v ozubených převodech. Ta bude trošku větší, ale to proto, že převody mají šikmé ozubení. Ale stejně by nměla být větší než v jednotkách stupňů.

2013-02-28 11:23:00

Mam 2.4 Tddi 2001 najeto 320 000 km a taky mi diferka huci , cca od rychlosti 40 se stoupajici rycholsti se uroven huceni zvetsuje. uz sem najel asi 20 000 takhle a zatim se nic nedeje ale taky by me zajiamlo jestli se stim neco da delat. Diferak od spod decentne od oleje takze tam zatim asi jeste neco je , budu muset najit ten sroub a podivat se. Radek

2013-02-28 13:15:11

Jesterka,

to že diferák hučí je je projev jeho opotřebení. Kdysi (za totáče) se to dalo ovlivnit změnou druhu oleje (například místo PP80 se pužil hustější PP90 a podobně. Tohle ale nejde dělat u převodovky, která má společnou náplň s diferákem, protože by se zhoršila funkce synchronů. V dnešní době a při počtu ujetých kilometrů už bych asi doporučil rovnou výměnu převodovky, která se občas v dobrém stavu dá sehnat v inzerátech nebo na vrakárně. Těžko by se sháněli kola a ložiska diferáku a cena za opravu by byla podobná jako za novou převodovku.

2013-02-28 14:18:21

No ja mam zadni nahon a huci ( hruska ) , to sem myslel jako diferak. takze to s prevedovkou stejnou napln mit nebude.

2013-02-28 15:55:08

Jesterka, tak můžeš vyměnit náplň za hustší olej. Částečně by to mělo pomoci.

Leo
Leo
2013-03-03 21:41:22

Kluci.Když si najdete stránky nějakého výrobce diferinciálů, tak tam většinou píšou, že olej v diferenciálu je třeba měnit podle zatížení a zpravidla při normálních podmínkách při 50 tis km. Pak vám diferák většinou nezačne hučet ani po pul milionu km. Arabské triky výrobců nových aut kteří nám vymývají mozky tím, že už téměř žádné olejové náplně se nemění a jsou na životnost vozu. No a ta je vymyšlena na to aby vozidlo přežilo leasing a pok jste si šli koupit nový model.

Já měním oleje v převodovce a v diferáku vždy po 100000km a nic nehučí a nerozbíjí se. Ale věčina klientů nemá auto víc jak do 400tis km.U zadokolky je potřeba zezadu povolit těch pár šroubků,oddloubnout dekl a vylejt a vybrat zespoda tu sračku s pilinama co tam je. Hučet to bude samozřejmě dál ale olej bez pilin to ještě chvíli vydrží. Spořilové to doženou univerzálním olejem, pro hypoidní soukolí co nejvyšší kategorie GL4 GL5 a a přidají olejový boster či 2. U vraků diferinciálů se dá přilí i olej co jsme prali do Moskvičů třeba PP 140 tlumící účinek zaručen ale je jen GL3. Ti co chtějí investovat, musí difer svěřit odborníkovi většinou ve Fordu, jsou na to přípravky aTi pak zvolí originální olej Rear Axle Oil vyskozita je jiná dle modelové řady jak leta šli i když diferák uvnitř vypadá stejný.

2013-03-04 16:40:34

Takze kryt sem odloup , starej olej sem vybral a zitra koupim novej, nevite nekdo kolik oleje do ty hrusky patri, Dik rada

2013-03-07 23:05:09

Jesterka: Oprava difu je celkem nakladna vec. Clocek jsi ji musi poradne rozmyslet. Zda jse mu to vyplati.

Sam jsem v zadni naprave za cca 30t. A to nepocitam pneu.Tech mam na zadku jen 4

Meho transita mam rad a doufam ze u mne jeste dlouho zustane

2013-03-08 11:39:01

Diferak sice trochu huci ale kdyz sem odsrouboval viko , nic zleho jsem nespatril , olej se trpitil mikroskopickimi casticemi pilin , takze jsem ho vsecek vybral a skrin diferaku jak to slo vycistil. Valeckovi loziska byly vsady kompletni a toci se volne. nikde jsem nenasel napoustak noviho oleje tak sem ve viku udelal diru a privaril matku se srubem. takze dnes naliju novej olej a budu doufat ze diferak vydrzi jeste aspon dalsich 100 000 km

2013-03-08 12:23:25

Napoustak je ze strany pastorku. U hrusky.

2013-06-11 13:08:34

Na jedničku při rozjezdu v kopci (naloženej) mi něco kolem diferáku, poloos či kardanu docela nepěkně zakřupe. Nevíte co by to mohlo být? Dělá to již déle a bez jiného efektu. (transit - 98 , benzín, autobus, lehká náprava) Díky

2013-06-12 11:13:15

Asi uz to mas vychozeny jako ja, kdyz radim a auto je v zaprahu slysim kardan jak nekde dorazi na konec vule a zarachoti to nebo takova tlumena rana. Jelikoz uz to ma najeto 300 tisic a vse je origo , hruska kardan atd jsou uz ochozeny a vule jde znat. Kdyz muzu tak radim bez plynu , setrne pustim spojku a jen zvolna pridava plyn prekonani vule bylo bez zateze a pak k razum nedochazi. ovsem do kopce to jde stezi

2013-06-12 11:20:02

To není jako od vůle klepnutí, je to jinačí. Nejideálnější při rozjezdu do prudkého kopce naložený. Je to cca takové 1- 2 sekundové křupání. Někdy i při rychlém zařazení na 2ce v silném tahu. Prázdný toho v podstatě nedocílíš.

Auto má najeto 150 tis. velice obezřetně.

2013-06-12 15:14:15

vasfire: To vypadá na poškozený některý zub na ozubeném kole v diferáku. To bys možná poznal po vypuštění diferáku a přecezení oleje přes silonovou punčochu. A jaké vůle má kardanka v kloubech, drážkách a vstupním ložisku do diferáku při ručním zkontrolování vůlí ?

t90
2013-08-31 23:39:14

Zdravím,mám dotázeček k diferáku u tranzita. mám bus,ale sedačky jsou vyndané a při jízdě např.po prašné cestě do kopce jsem v p.... a to samé platí i v zimě.Vím že pohon na zadek je nic moc,ale takové prokluzování? Dnes jsem zrovna zkončil v cestě odkud mě musely vytáhnout.rozbitá prašná cesta se sklonem cca.12 stupňů. Existuje u těchto aut uzávěrka?


Odpovědět

1  2