Fórum - Téma


Diagnostika_S-Max


Fórum S-Max Diagnostika_S-Max

Manuály  |  Inzerce  |  Model Ford S-Max  |  Naše vozidla


1  2  3

2015-09-05 18:11:31

Ahoj kde bych našel 16ti pinovou zásuvku pro diagnostiku? Nemůžu to najít. Najel jsem 900km v nouzáku a jsem akorát na nervy. Díky

2015-09-05 18:26:35

Ahoj. Vlevo od volantu si otevres tu skrinecku a v ni v horni casti mas plastovou krytku, kterou otevres. No a voala..

 petrdepo  
2015-09-05 18:26:56

ricipici: U některých Fordů bývá pod víčkem v levém A sloupku u podlahy.

2015-09-05 18:44:32

ricipici: Když nevíš kde je zásuvka jak to chceš napichovat. Tím chci říct, že asi nebudeš ani vědět nic o diagnostice vozidel a nebudeš mít ani kvalitní diagnostiku kterou na Forda potřebuješ

On je totiž s diagnostikou dost velkej problém. I když kvalitní multiznačková diagnostika jako je třeba KTS-ko od Bosche, Delphi, Texa, SuperVag. a pod. Tak se stává, že u forda nedokážou správně komunikovat s ŘJ a vypíšou bez závad, nebo jen přibližnou závadu, nebo totální blbost.

A ty rádoby diagnostiky co se prodávají za pár korun na netu nejsou nic jiného než rozšířené Scannery. A s tima opravdu nic neuděláš umí jen hodně omezenej základ. A prodejci hřeší na to, že lidi se chytnou na cenu. Nehledě na to, že s diagnostikou musíš umět dělat, jinak si zaděláš na pořádnej problém a znepojízdníš si třeba auto.

Takže to radši svěř někomu kdo fordům a diagnostice rozumí a umí s ní. Jinak si taky zaděláš akorát na pořádněj malér jako spousta lidí. A pak koukají a stejně to dají někomu kdo tomu rozumí. A zjistí, že to vyjde levněji, než se v tom hrabat sám

2015-09-05 18:47:51

Moc děkuji, tak to bych fakt nenašel

Asi máš pravdu. Svítí mi stále závada motoru, tak asi skočim do servisu. Před dovolenou bylo vše OK a teď pěkná sranda.

2015-09-05 18:55:07

No prosim tebe. Kdyby znackovy servis byl opravdu vzdy spolehlivy (tak jak kazdy ocekava za ty penize) neresilo by to tu halda lidi alternativne.. Ale muj nazor..

 petrdepo  
2015-09-08 07:25:21

ricipici: A kolik máš najeto km od poslední regenerace DPF filtru ? Měla by proběhnout +/- každých cca 5000 km. Při špatném spalování ale může být potřeba dříve. Pro to, aby se spustila je třeba ustálených podmínek (například souvislá jízda cca 50km, aby byl výfuk ohřátý). Dá se spustit nuceně pomocí forďácké diagnostiky (v servisu by měli vědět, jak na to).

2015-09-08 07:32:09

petrdepo: ano je to filtr DPF. Dnes Mi řeknou jestli půjde ješte zregenerovat a nebo ho nechám odstranit.

 petrdepo  
2015-09-08 07:35:45

ricipici: Pokud ho odstraníš, tak je to s rizikem, že to bude jen do další STK. Tam mají od začátku letošního roku nařízeno více sledovat, zda auto má funkční DPF filtr.

2015-09-08 07:48:30

petrdepo: Ok díky.

2015-09-08 22:01:48

Regenerace probíhá pasivní každých cca 400km a aktivní při vyšší teplotě po cca 1100km. záleží na stylu jízdy a podle toho jak ŘJ vyhodnotí, kolik proběhlo těch pasivních. DPF bych úplně neodstraňoval, je problém se softem a z toho se taky odvíjí cena odstranění, protože počítaj s tím, že budeš jezdit na reklamace, jenom mu pomož s průchodností vrtákem než chyba (pokud je opravdu neprůchodné DFP) sama zmizí (vyrovnají se diferenční tlaky) a z technický neměj strach, budeš ještě daleko pod tolerancí.

2016-07-05 10:59:12

Trošičku out záležitost... nemá někdo k dispozici diagnostiku doma, kdo by byl schopný mi mrknout na auto a nastavit nebo zjistit pár drobností?

Abych nemusel k Fordovi

Děkuji za SZ s doporučeními.

2017-03-26 20:51:09

Zdravím. Diagnostika chyba: U3001-00 Control module imprope .. Nevíte co znamená tato chyba?? Díky za odpověď

2017-03-26 22:05:54

michi.zn: to vypada na problem s modulem abs.tady zadej čislo te chyby a ono ti to vypiše zavadu.http://www.aboutautomobile.com/DTC/U3001 když jsem zadat toto čislo napsalo to že modul byl špatně vypnut a ma se zkontrolovat.nebo ještě tady se da najit to co hledaš http://www.obd-codes.com/trouble_codes/ford/

Tyto kódy jsem opravdu nenašel, takže to trošku rozepíšu. Co znamená chybový kód

první znak vždy písmeno

P - powertrain - motor

B - body - výbava bez přímého vlivu na emise (centrál, klima, el. okna, atd...)

C - chasis - šasi

U - network - komunikační rozhraní

druhý znak

0 - stardantizovaný pro všechny výrobce

1 - kódy pro jednotlivé výrobce

třetí znak

0 - ? můj program nezná, ale pravděpodobně jde o řízení emisí

1 - řízení a kontrola emisí

2 - vstřikovací systém

3 - zapalování

4 - agregáty emisí

5 - volnoběh a kontrola rychlosti

6 - palubní řídící systém

7 - převodovka

8 - převodovka

9 - ? můj program nezná

víc znaků není. Co znamenají ty dvě nuly na konci mi není známo.

Takže s toho vycházím

U0405 - nevěrohodný signál od tempomatu

P0238 - chyba čidla tlaku turbodmychadla A - zkrat na plus

P0098 - Intake Air Temperature Sensor 2 Circuit High - teplota nasávaného vzduchu vysoká senzor 2 (jde o váhu vzduchu)

Víc mi k tomu není známo. Snad to pomůže.

 petrdepo  
2017-03-27 07:23:25

michi.zn: Za dvěmi nulami by měly být ještě dvě číslice. Pokud by to bylo 08, ta by to signalizovalo neúspěšný test sytstému ABS.

2017-03-27 20:45:21

Chlapi moc diky za rady! Na konci bylo jeste cislo 08.. Takze spatny spojeni??

 petrdepo  
2017-03-28 07:03:28

michi.zn: Je to možné. Zkontroluj konektory čidel ABS, jestli se tam například nedostala voda. Diagnostika by měla přesně ukázat u kterého kola je problém nebo jestli je jinde.

2017-05-25 23:35:57

diagnostika me hlasi chybu B112A

moc prosim poradte kde co hledat

 petrdepo  
2017-05-26 07:11:49

oggy: Našel jsem tento popis (překlad není dokonalý):

P0112

Chyba Popis

Teplota nasávaného vzduchu (IAT) Obvod Low Input Upozorňuje signálem ze senzoru je menší než minimální Self-test. Minimální Snímač IAT je 0,2 V nebo 121 ° C (250 ° F). Uzemněný obvod svazku poškozený senzor připojení Nesprávné svazku Poškozený PCM IAT V PID čte méně než 0,2 voltů s klíčovými zapínání a vypínání motoru, nebo při každém provozním režimu motoru indikuje pevný poruchu.

2017-05-26 21:29:55

ale ja mam chybu

B112 to je asi neco jineho podle zacatecniho pismena


Odpovědět

1  2  3