Fórum - Téma


Co je v tuningu povoleno a co ne?


Fórum Tuning a úpravy Co je v tuningu povoleno a co ne?



1  2  3  4

2013-02-03 19:05:13

matees18: co se týče tuningových nárazníků Tak by neměl být problém. Jen nesmí překročit rozměry vozidla co máš v techničáku. což znamená šířku a délku vozu. Jinak je to v pohodě.No a to co koupíš přes net,tak většinou musíš dopasovat, tak aby to sedělo a pokud to nemá origo uchycení,tak je třeba dodělat a musí to držet.

2013-02-03 20:02:22

takže nebudu mít problémy?s naší policii?

2013-02-03 20:49:56

Neschvaleny typ narazniku nebo treba svetel znamena nepovoleny zasah do konstrukce vozidla a tim padem na STK nebo s Policii bys problem mohl mit. Zalezi jen na jejich benevolenci a to, jestli to bude nekde precnivat nebo ne, je uplne jedno. Pokud to nema homologaci, tak to na aute nema co pohledavat. Neco jsem se nabehal po vyzkumakach, tak vim. Ale jak rikam. Zalezi jen na benevolenci Policie a STK. Nekde v Horni Dolni ale budou vedet kulovy o nejakych homologacich.

2013-02-09 20:02:00

Presne, jak psal knightrider... problemy muzes, ale taky nemusis mit, nicmene by to na aute byt nemelo

2013-08-22 22:16:28

Na policajty ja uřimě kašlu bo nikdy nevi co a kde ma byt

2013-10-29 22:22:48

Minulý týden jsme uskutečnili protestní akci na téma - "Stop buzeraci tuningu v ČR" ... jednalo se o spanilou jízdu nočními ulicemi přesně v centru města, kde na nás koukali všichni vč. policie a kupodivu nás nikdo nezastavil

Byla to jen zkušební jízda, ale díky ohlasu, plánuju na jaře udělat tuto akci znovu vč grilování apod.

 petrdepo  
2013-10-30 09:30:46

matees18: Zeptej se v přímo v krámu, jestli ti k tomu dají homologační list. Jinak se může stát, že bude někdo závidět, že máš něco hezkého (plicajti ani snad ne, ale na technické ano). Pokud budeš mít sníženou spodní hranu nárazníku, tak si ještě přikup nárazníky další. Nebo jinak moc neparkuj ve městě. Hodně lidí si totiž při parkování zničilo tuningové (ale i netuningové) nárazníky o obrubník chodníku. Proto má řada aut originální spodní hranu nárazníku gumovou. Pro parkování při šikmém nebo kolmém stání se všeobecně doporučuje minimální výška spodní hrany nárazníku alespoň 15 cm. Pochopitelně soutěžní vozy na okruhy nebo na rallye jsou jiná kategorie. Při delším převisu se také občas vyskytne problém i při přejezdu zpomalovacího práhu například u zastávek tramvají (nikoliv nízkého kovového, ale třeba dlážděného, který má u nás například výšku obrubníku chodníku).

2013-11-17 08:48:21

petrdepo: Možná bych investoval spíš do asistenta a dal bych ho na spodek spoileru vyjde to levněji A co se týče homologace, většina homologovaných tun. dílů vypadá jako seriovka, protože už jich jezdí tolik a já osobně bych si je tam nedal

 petrdepo  
2013-11-17 09:15:50

borgi: Jak už jsem psal, tak pokud bude spodní hrana předního spoileru příliž nízko, budou s ním ve městě jenom problémy. Ale to je na každém, jak se rozhodne. Já jsem jenom popsal, jaké potíže s předním spoilerem mají u nás v Plzni. Vypadá to sice hezky, ale funkčně by se to projevilo přísavným efektem k vozovze až tak při rychlostech nad 150 km/hod. A kdo u nás to řádně využije ? A navíc vlivem aerodynamického podtlaku to akorát pod vozem zvedá ze silnice veškerý sajrajt a o ten na našich silnicích není nouze.

2013-11-17 10:34:32

Kdo chce tunit nesmi řešit všechny ty blbosti okolo. Ja su osobně 12cm od země z retarderama nemam problem, ani z přechodama . Prostě sem si udělal co se my liby a kašlu na ostatni lidi kolem sebe a homologaci neřešim bo ani policajti nevi co maji skonrtolovat a štitek o homologaci je zevnitř narazniku pokat ho chtěji vidět ad si vlezou pod auto . Při posledni kontrole sem vitahl všechno co mam od auta a jak zjistili že je vše v CIZIM jazice tak my to raději vratili a ani neskoumali je stli tam ma všechno. Akorad to parkovani je někdy těsny

2013-11-17 13:08:41

moje zkušenost. Sníženej podvozek sportovní brzdy, křídlo, angels eyes, vnitřní doplňky jako neon pod palubovkou nikdy nikdo neřešil (tlumiče brzdy světla křídla - pokud mají atest a jsou určeny na konkrétní vůz tak je všechno v pořádku pokud atest nemají na technickej to stejně nekontrolujou ale pokud způsobíte dopravní nehotu tak to bude první věc po kterej se budou pídit. Kola které nemáte v techničáku neprojdou na technické- řeší se to tak že na technickou přijedete například se zimníma plecháčema. Ale opět platí pravidlo způsobíš nehodu a máš průser. pojištovna nezaplatí škodu na voze druhé strany natož tobě. ;) takže je vhodny se vejít do rozměrů co máte v techničáku. I takový posraný ET když bude o jednitku jiny než předepsaný tak už je průser.


Odpovědět

1  2  3  4