Fórum - Téma


Chlazení+Transit-jak promazat motorek ventilátoru


Fórum Transit (obecně) Chlazení+Transit-jak promazat motorek ventilátoru

Informace o modelu: Ford Transit


1  2

2009-01-05 22:39:02

Kluci jak se k nemu dostanu abych ho namazal?to je sileny jak piska. z kabiny je to cely zaplastovany a od motoru nevim kudy bych se tam dostal

2009-01-08 11:05:51

tak to se řeší snad u všech transitu já to řeším tím že ho na chvilku pustím na 3 a pak ho ztlumím podle potřeby a pomáháto.kdysi jsem jezdil s trandákama a vzimně to dělal každý a v opravně to neopraví,ale jestli to píská moc tak si vem sluchátka ,takoví ty kovový čus

2009-01-11 17:10:35

ze bych byl jak otik rikas :) no ja to tak ruzne prepinam, nekdy to pomuze nekdy to piska na vsechny rychlosti

2009-01-11 18:45:44

No nevím jak u těhlech typů Tranďáka, ale u novějších ( r.v. 00 a vejš ) se k motorku ventilátoru dostaneš skrze palubku, což je dobrá pakárna

2009-01-12 10:01:57

Taky mě to ročiluje. Metoda chvilku na 3 a pak už je to jedno funguje, ale bezchybné premávání by asi bylo schůdnější. Ale rozkuchat celou palubku se mi zatim nechtělo, takže uvidíme, až mě to opravdu na......

2009-01-12 11:56:39

no abych řekl pravdu myslím si že moturek asi ložiska nemá podle mě má samomazný pouzdra /jeden čas to dělal i opel/ proto když to jede na 3 a pak na 1 tak to přestane pískat protože se to namaže.co jinak co mráz u mě zatím vše v pohodě.čus mirek

2009-01-14 19:39:45

no tak ja se o vikendu podivam na tu palubku...jinak mraz nastesti polevuje.koupil sem novou baterku ale kdyz bylo tech 15 tak ani prd...a kopec vsude neni

2009-01-15 18:27:53

Tak tedy já příjdu -18c nažhavím jednou otočím klíčkem a jedu- moje zlato mě ani jednou nevypeklo.mě to žhaví až při mínus 8 jinak né.

2009-01-15 21:00:52

no ja si udelal zhaveni na cudlik ale je to znat tak do tech -10, pak uz toci a nic. mam tam tedy svicku z avie, ale kdyz jsem ji zkousel venku tak se rozpalila doruda a otevrela a zapalila naftu behem 6 vterin. uz ma ten motor asi taky neco za sebou no. nalil sem do toho slick ale zadnou moc velkou zmenu nepozoruju

2009-01-15 21:15:34

kolik máš najeto a tím slickem to nevyřešíš -jen to že do toho dáš spoustu penez za nic.Navíc u dízla kdy po výměně oleje po 5km je olej zasranej jako bota to nemá smysl já ppoužíval ten nejlepší shell a nakonec používám havoline diesel 10w40 akorát že ho měním po 8000km a filtry 2 za rok před sezonou a po sezoně /i palivovej a vzduchovej/ a po 20 000km nechávám dělat ventily - přesně podle kamoše od fordu.tak zatím čus

2009-01-15 21:35:23

no tachometr ukazuje nejakejch cca 250 ale kdyz jsem ho koupil tak nesel. mel to nejakej ucnak a predtim to jezdilo v nemecku. myslim ze tech 400 by mohlo byt realnejch. je to tedy ta nejslabsi verze. tak ja si ho dal ke konci roku do nakladu a chtel jsem zkusit co to udela. taky jsem do toho nalil nejakou polosyntetiku, nevim co za znacku. na ventily bych se taky mohl podivat. netusis kolik maj byt?

2010-06-20 09:41:15

Chlapi, trochu jste odbočili :-D Mam prosbu, už jste někdo u tnějaké te 98 dělali to topení? Mě už to přestává bavit, tak bych to taky rád vyřešil, jen nevím kudy k tomu topení, poradí někdo?

Děkuji.

2010-09-13 21:20:43

V zimě se mi neohřeje motor na provozní teplotu (2.0 TDCi 2005). Zkoušel jsem karton před chladič, ale moc to nepomohlo. Už jste to někdo řešil?

2011-02-25 22:02:07

Řešil někdo pískající větrák na 2001.Nechají se tam ty ložiska sehnat a vyměnit?

2011-02-26 19:55:57

zkus vyměnit termostaty jsou tam dva jeden na pumpě a druhej na výstupu z motoru mění se oba současně

2011-02-27 17:45:11

pro wsufer: asi máš špatný termostat, voda ti zřejmě cirkuluje stále na velký okruh a proto se nezahřeje... u mého, když bylo -10°C, tak vodu na 90°C jsem měl asi po 6km

2013-02-26 12:27:09

Ahoj,

prosímtě píšeš, že má Transit 2,0, 92Kw dva termostaty. Našel jsem jen jeden, i v knížce o druhém nic nepíšou. Kde najdu ten druhý? Jeden jsem vyměnil a auto se stejně neohřeje, jen když táhne do kopce a pak teplota zase spadne.

Děkuju.

2013-02-26 13:57:52

Druhý termostat je u vodní pumpy,takovej malej prcek.Ale ten má spíš na starosti teplotu voda-olej.

2013-02-26 15:04:03

Nějak ho nemůžu najít, ale jdu hledat dál... Hlavní termostat mám nový, ale dělá to to samé, jako při starém - motor se hodně pomalu ohřívá, v tahu, nebo do kopce je vše OK, ale jak auto jede z kopce, nebo na volnoběh, teplota spadne - a přestane i topit, takže vadným teploměrem to nebude. Pročítám tady fóra a to, že tam je druhý termostat jsem vůbec netušil - a dosud tedy ani nenašel. Jdu znovu k autu... Děkuju!!

2013-02-26 15:13:52

To je tohlencto:http://www.ford-esklep.pl...Di-TDCi-1114964-FORD/1643

Jestli si to dobře pamatuju,tak ten vývod s O.-kroužkem přišel do vodní pumpy.Ale pokud to netopí problém bych hledal asi v tom okruhu nahoře.

Odvzdušnění,ventil topení,termostat skusit v hrnci na vařiči s teploměrem,jestli chodí jak má......


Odpovědět

1  2