Fórum - Téma


Chlazení motoru+C-Max-poruchy,závady


Fórum C-Max I C214 Chlazení motoru+C-Max-poruchy,závady

Informace o modelu: Ford C-Max I C214

Diskuze o vozidlu

2005 C-Max 1.8

12 diskuzí

Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor Řadový, 1.8iDURATEC.



2013-11-29 16:11:44

Prosim ma nekdo skusenost, po ohrati auta rychle klesa teplota, pri jizde z kopce, zepre to muze delat radiator topeni. Dela vam to nekomu Diky.

2013-11-29 16:44:07

v.kapral:

Pravděpodobně budeš mít problém s termostatem . Vyndej ho,a zkus doma v hrnci,jestli se ti otvírá a zavírá..

 petrdepo  
2013-11-29 18:29:53

v.kapral: Při zapnutém topení při jízdě z kopce se zařazeným rychlostním stupněm (brzdění motorem) je normální, že teplota motoru klesá. Ale nemělo by to být pod cca 70-75 stupňů. Je to proto, že motor nedostává žádné palivo. Pokud by byl rychlostní stupeň vyřazen, pokles by neměl být tak citený, protože motor dostává palivo pro udržení volnoběžných otáček. Celkově ale motory Ford nemají takový vývin tepla jako motory jiných výrobců.

2013-11-29 18:45:04

petrdepo: Pane kolego diky, kvalt nevyřazuju ale pokles je o dost az na 70. Přesto nemam skusit ten termostat? Jak psal kolega. Poradis kde ho najdu diky

 petrdepo  
2013-11-29 18:58:00

v.kapral: To ti musí poradit někdo, kdo zná Ford C-max. Než se do něj budeš pouštět, tak ještě zkus na vyzkoušení přepnout topení na vnitřní cirkulaci vzduchu z kabiny. Ochlazování by mělo být menší. Ale na delší dobu to není dobré, protože se začnou mlžit skla.

2013-11-29 19:08:32

petrdepo: Skusim Diky.

2013-11-29 21:03:58

v.kapral:

Termostat je buď na hlavě,nebo hned vedle mezi hadicema. Nemůžeš ho minout. Je v mezi prirubou hadic Bude to pravděpodobně tvuj problém.

Je to častá závada.

2013-11-30 18:39:09

tomenzino: Diky skusim ho najit a skusim ho v hrnci jak si psal. Pak se ozvu.

2015-09-26 19:23:40

Zdarec lidi poradí mě někdo s vodni pumpou u c-maxe 2.0tdci 100kw,rv.2004,najeto 215000tis.příběh"koupil se c.maxe po rozvodech komplet výměna 154000km.po týdnu zacala tect vodní pumpa.bylo mě receno ze mam jezdit ze se to ustalí.tak prd parskla hlava.komplet vymena hlavy nova vodni pumpa.po tydnu opet tece.stop vymena za novou.predtím proplachnutí systemu 3krat vodou.zda se ok.dana kapalina.najeto 60 000tis km po patáliích. najeto cca 3 roky ted opet tece v systemu je zrzavý šum až na výčku.výmena rozvody + pumpa.a v systemu je zase šum a bordel.a zda se po dvou dnech ze zase pumpa tece.uz si nevím rady.poradí někdo.uz to zezralo financí atd.....

2015-10-30 14:27:18

Ahoj všichni. Potřebuji radu. Po zahřátí auta na 90°C se stává že pokud se řadí od spoda na vyšší rychlost klesne teplota i na cca70°C a pak se zase pomalu vrací na 90°C . termostat sem vyměnil a dělá to pořád. nevíte jak na to ? A ještě jedna chuťovka při studeném startu zakouří světlemodře. Olej nežere. Děkuji za jakoukoliv radu . Miloš.

 petrdepo  
2015-10-30 17:46:49

sichi: Běží ti větrák sahary před dosažením té teploty 90 stupňů ?

2015-10-30 18:10:59

petrdepo: saharu to nemá. Normálně větrák na1 topení napůl jako normál bez klimošky

petrdepo: čekám ještě až bude čas na výměnu čidla k sahaře. nestíhám. aAlee tokový to problém s klesáním teploty jsem nikdy neměl u jiných značek než ford.


Odpovědět