Fórum - Téma


Chlazení_C-Max I


Fórum C-Max I C214 Chlazení_C-Max I

Manuály  |  Inzerce  |  Model Ford C-Max I C214  |  Naše vozidla



2013-11-29 16:11:44

Prosim ma nekdo skusenost, po ohrati auta rychle klesa teplota, pri jizde z kopce, zepre to muze delat radiator topeni. Dela vam to nekomu Diky.

2013-11-29 16:44:07

v.kapral:

Pravděpodobně budeš mít problém s termostatem . Vyndej ho,a zkus doma v hrnci,jestli se ti otvírá a zavírá..

2013-11-29 18:29:53

v.kapral: Při zapnutém topení při jízdě z kopce se zařazeným rychlostním stupněm (brzdění motorem) je normální, že teplota motoru klesá. Ale nemělo by to být pod cca 70-75 stupňů. Je to proto, že motor nedostává žádné palivo. Pokud by byl rychlostní stupeň vyřazen, pokles by neměl být tak citený, protože motor dostává palivo pro udržení volnoběžných otáček. Celkově ale motory Ford nemají takový vývin tepla jako motory jiných výrobců.

2013-11-29 18:45:04

petrdepo: Pane kolego diky, kvalt nevyřazuju ale pokles je o dost az na 70. Přesto nemam skusit ten termostat? Jak psal kolega. Poradis kde ho najdu diky

2013-11-29 18:58:00

v.kapral: To ti musí poradit někdo, kdo zná Ford C-max. Než se do něj budeš pouštět, tak ještě zkus na vyzkoušení přepnout topení na vnitřní cirkulaci vzduchu z kabiny. Ochlazování by mělo být menší. Ale na delší dobu to není dobré, protože se začnou mlžit skla.

2013-11-29 19:08:32

petrdepo: Skusim Diky.

2013-11-29 21:03:58

v.kapral:

Termostat je buď na hlavě,nebo hned vedle mezi hadicema. Nemůžeš ho minout. Je v mezi prirubou hadic Bude to pravděpodobně tvuj problém.

Je to častá závada.

2013-11-30 18:39:09

tomenzino: Diky skusim ho najit a skusim ho v hrnci jak si psal. Pak se ozvu.

2015-09-26 19:23:40

Zdarec lidi poradí mě někdo s vodni pumpou u c-maxe 2.0tdci 100kw,rv.2004,najeto 215000tis.příběh"koupil se c.maxe po rozvodech komplet výměna 154000km.po týdnu zacala tect vodní pumpa.bylo mě receno ze mam jezdit ze se to ustalí.tak prd parskla hlava.komplet vymena hlavy nova vodni pumpa.po tydnu opet tece.stop vymena za novou.predtím proplachnutí systemu 3krat vodou.zda se ok.dana kapalina.najeto 60 000tis km po patáliích. najeto cca 3 roky ted opet tece v systemu je zrzavý šum až na výčku.výmena rozvody + pumpa.a v systemu je zase šum a bordel.a zda se po dvou dnech ze zase pumpa tece.uz si nevím rady.poradí někdo.uz to zezralo financí atd.....

2015-10-30 14:27:18

Ahoj všichni. Potřebuji radu. Po zahřátí auta na 90°C se stává že pokud se řadí od spoda na vyšší rychlost klesne teplota i na cca70°C a pak se zase pomalu vrací na 90°C . termostat sem vyměnil a dělá to pořád. nevíte jak na to ? A ještě jedna chuťovka při studeném startu zakouří světlemodře. Olej nežere. Děkuji za jakoukoliv radu . Miloš.

2015-10-30 17:46:49

sichi: Běží ti větrák sahary před dosažením té teploty 90 stupňů ?

2015-10-30 18:10:59

petrdepo: saharu to nemá. Normálně větrák na1 topení napůl jako normál bez klimošky

petrdepo: čekám ještě až bude čas na výměnu čidla k sahaře. nestíhám. aAlee tokový to problém s klesáním teploty jsem nikdy neměl u jiných značek než ford.

2016-12-29 18:20:10

Zdravím pánové v c-maxu tak dneska jsem vyměnil termostat protože auto se mi po tepelné stránce chovalo přesně tak jako když je vadný termostat.

Mam 1.6 tdci 80kw a kohokoliv sem se zeptal tak mi tekl ze je na 100 % vadný termostat.

Sehnal sem ho v olejacek za 469 Kč a vyměnil ho.

Bohužel vadný opravdu nebyl .

Auto se ohřívá dlouho a když venku bude -8 a pojedu se zahrátym motorem s kopce tak teplota klesne až na 60 stupňů.

Nemáte na to někdo nějakou vychytavku co tam dodat nebo udělat aby se to dřív ohřálo a drželo teplotu.

Konstruktéři někde udělali chybu ale jak ji napravit?

2016-12-29 18:29:42

jilek: Asi omezit průchod vzduchu přední maskou. Také je třeba zjistit, jestli při tom zchladnutí nezůstal otevřený velký termostat (jestli není horká hadice ke chladiči). To se stává u levných polských termostatů. Některé modely (třeba Mondeo) mají ještě druhý malý termostat v okruhu chlazení oleje a ten na to také má vliv.

2016-12-30 10:18:24

No po celou dobu než ručička vyleze na pul tak hadice do chadice je studená. S tím druhým termostatem je tam něco pod hlavni konzolí termo.je plastový držák nebo vsuvka na hodící ze zadu dopredu .Teoreticky by v tom mohledně byt termo. Nebylo by někde schéma chladicích trubek?Prodávají někde clonu na masku jako má třeba transportér vw?

2016-12-30 20:27:09

Napadá mne, pokud je chladič studený, musí být termostat dobrý a mohl by kecat snímač teploty chladící kapaliny.

2016-12-30 23:18:59

Zdravim. Taky sem to resil. Mel sem stale pootevreny termostat,vimenil sem ho a dobry. Vzimne zakryvam hladic.Ohriva se lip. C-max ma velkokapacitni radiator tak dost ochlazuje.

2016-12-31 17:42:50

Jinak si myslím ze je to konstrukci Peugeot motoru .

Jestli ste někdo jel v superbu tak se zahřeje na provoz do deseti kilometrů v pak SE ANI NEHNE S 90 STUPŇŮ. Hold francouzský motor.Aspoň ze jezdí.

Možná zbytečně neměňte termostat, mám za to že ho nikdo neměl vadnej a spis zlepšení si namlouva.

2016-12-31 17:43:51

Ta zástěra chladiče mi taky m9c nepomohla je o drobet lepší.


Odpovědět