Fórum - Téma


Chlazení_Mondeo III


Fórum Mondeo MK III Chlazení_Mondeo III

Manuály  |  Inzerce  |  Model Ford Mondeo MK III  |  Naše vozidla


1  2  3  4  5

2016-02-21 19:38:50

Spouští ho klimatizace

2016-02-21 20:02:18

A co s tím kde je chyba nebo je to nornální?To asi ne.

2016-02-21 20:05:10

radek583: je to normální, jestli ti to vadí, vypni ji

2016-02-21 20:12:11

Klimatizace vypnutá je jede to bez ní.

2016-02-22 08:30:45

radek583: Tak to vypadá na vadné teplotní čidlo (stárnutím se může stát, že se mu posune spínací teplota většinou směrem k nižší teplotě). Většinou k tomu dojde při ztrátě jeho těsnosti.

2016-02-22 08:42:51

Mě se ventilátory točily z důvodu zarezlého relátka v pojistkové skříni v motoru. Vy čistily se kontakty a bylo po problému :)

2016-02-22 12:19:46

Mě se pořád netočí jen někdy kde mám hledat to čidlo?A je stejné jako u TDCI?

Tak ten problém přetrvává.Má toto auto spínáš někde na chladiči nebo je to řízené řídící jednotkou?Dočetl jsem se že by mohl být problém v nějakém modulu na saharách.Víte o tom někdo něco?

2016-03-25 22:56:19

radek583: Jistě, že závada může být i na modulu. Co na to diagnostika?

2016-03-25 23:50:35

Povadi:

s diagnostikou se zatím učím.Chyby tam žádné nejsou zaznamenány na co bych se měl konkrétně tou diagnostikou zaměřit?mám fordiag

2016-03-26 06:08:31

radek583: Pokud máš Fordiag stáhnutý z internetu, tak je třeba se nejdříve zaměřit na stažení manuálu k němu. Tam je popsáno co umí a k čemu může posloužit. Ale je tam také popsáno, čeho je třeba se vyvarovat aby nedošlo ke škodě.

2016-03-26 08:46:01

Petrdepo:

nemám staženej ale koupenej s kabelem a prosím tě kde mám hledat ten návod?Díky

2016-03-26 11:17:27

radek583: Pokud ho máš oficiálně zakoupený, tak u prodejce. Je jeho povinnost ho dodávat ke zboží. Ale jinak se dá stáhnout z odkazu: http://www.******.cz/docs/manual/v1.23/fordiag%20manual%20v1.23_1.02.pdf, kde místo hvězdiček vložíš název (jinak je odkaz na těchto stránkách blokovaný a nejde vložit).

2016-03-26 14:30:16

petrdepo: díky mrknu na to

Tak jsem prošel diagnostikou co se dalo a jediná chyby byla v klima B1242. Co jsem našel tak napájení klapky vzduchu po vymazání už nenaskočila ale větráky pořád běží.Dále jsem zjistil že po zapnutí klimy se zapíná a vypíná sama v palubce svítí pořád ale v diag se spíná a rozpíná spojka.Může to mít souvislost?Ted jsem na to ještě koukal tak je tam sahara s dvěma ventilátory a ten modul tam není jako u tdci,ale je tam nějaká spirála ze které vedou 2 kabely co to je? jinak ke každému ventilátoru jdou 2 dráty.

Ted jsem se dočetl na jiném foru že ta chybya co mi vyskočila by mohla mít souvislost s řízením klima a i s ventilátory.Jak vám jde nastavit klima na nejmín prý má jít na 16 stupnů a mě jde na 19 a to je prý ten problém.Nevíte někdo něco k tomu?

2017-03-06 02:20:59

ahoj pánové mám dotaz jsem po STK a tam mi řekli konkrétně na emisích že mám teplotu motoru 107 stupňu přitom ručička ukazeje 90-95 vodu nestrácím ale je pravda že stále jede chlazení sahara kde může být problém?děkuji za radu 2003 Mondeo 2.0 107 kW

2017-03-06 06:33:47

kady: Je to možné, protože teploměr v palubní desce má samostatné (nezávislé) čidlo. Pokud větrák chlazení (sahara) běhá stále na plné otáčky, hadice ke chladiči jsou horké a teplota neklesá, tak je možné, že je problém s čerpadlem chladicí kapaliny nebo je "zarostlý" chladič. Údaj 107ºC na čidle pro řídicí jednotku (na kterém je také závislé zapínání větráku) a současně 90-95ºna teploměru přístrojové desky by mohlo znamenat, že je vadné čidlo teploměru pro řídicí jednotku motoru. Jinak už by asi kapalina vařila a okruh by byl více natlakovaný.

2017-03-06 13:00:38

petrdepo: ahoj já Tě zdravím a velice děkuji za radu:)mrknu na to čidlo dro řídící jednotku:)

2017-03-06 15:44:18

kady: Měl by to bit Elektrický vyhřívaný termostat. U zážehového motoru 1,8-2,0 l.je regulace teploty chladicí kapaliny řízena podle naprogramovaných datových poli. Poruchy chladicího systému. Vysoká teplota chladicí kapaliny.--Málo chladicí kapaliny, ---Termostat neotvírá, kapalina cirkuluje jen v malém okruhu,---Chladič je zanesen, zahřívá se jen horní hadice,----znečištěné lamely chladiče,----nefunguje ventilator,(kontakty),----vadné víčko chladiče,--- vadný ukazatel teploty, (demontovat přístrojovou desku, kontrola ukazatele),---vadné čerpadlo.

2017-03-07 07:56:21

honzi051: Můžeš mi prosím dát nějaký odkaz, jak vypadá "Elektrický vyhřívaný termostat" (což by znamenalo, že má jako svoji součást elektrické topné tělísko)? Já znám termostat vyhřívaný chladicí kapalinou, který spíná elektrický kontakt.

2017-03-07 13:00:23

petrdepo: Tento systém zlepšuje ve srovnání s běžnými systémy termodynamickou účinnost motoru, čímž optimalizuje průběh točivého momentu, spotřebu paliva a obsah škodlivin ve výfukových plynech. Pro tento systém je zapotřebí elektrický vyhřívaný termostat, je ho zajištuje řídicí jednotka motoru. Řídicí jednotka tak optimalizuje teplotu chladicí kapaliny.

Pozor: elektricky vyhřívaný termostat se nesmí rozebírat. Mění se kus za kus. Klasický termostat byl montován do motorů Zetec Na obrázku č. 4 je E. termostat. Na dalších je klasicky termostat na motoru Zetec.

2017-03-07 13:37:24

petrdepo: Málem jsem zapomněl, motory 1,8L a 2,0l mají tento E.Ter. Motory 2,5L a 3,0L můžou mít klasický termostat též motory 2,0ldiesel. pokud je na Termostatu konektor je to E.T.


Odpovědět

1  2  3  4  5