Fórum - Téma


Chlazení_Mondeo III


Fórum Mondeo MK III Chlazení_Mondeo III

Manuály  |  Inzerce  |  Model Ford Mondeo MK III  |  Naše vozidla


1  2  3  4  5 ......... 8

2013-08-04 16:41:57

apron: Bylo auto opravdu přehřáté? Koukal jsi na teploměr? Vodu si musel nebo nemusel dolévat. Pokud si musel doléval může být někde netěsnost. Osobně jsem řešil podobnej problém. Auto se mi přehřávalo, ale i ztrácelo vodu (pouze u toho přehřáti). Nakonec jsem to vyřešil víčkem na expanzní nádobce (bylo tam jiné než, jaké tma má být a pouštělo při menším tlaku).

2013-08-05 07:09:11

apron: Zanešená chladící soustava bude spíš v případě pokud v minulosti bylo pryč těsnění pod hlavou,nebo by to muselo dlouho jezdit bez fridexu,ale tato možnost se nevylučuje.Pokud chodí ventilátor a neztrácí se voda tak je také dost pravděpodobné to že je chladič za svůj věk zanešený z venku. Mouchy a různá létající havět ho dokážou uplně uzavřít žebrování a chladič pak nezvládá chladit.

2013-08-05 14:59:50

uz je to fajn vymenil jsem cidlo,teplomer a termostat a uz to je jak ma byt =) diky

apron: me pride ze to je podle tlaku vzduchu kdyz je dusno auto jede hur kdys je krasne po desti auto jede jak dabel ale jestli to ma nebo ne delat sam nevim

2013-08-05 16:15:00

deli: No jak se to vezme, přehřáté úplně ne, ale teplota šla nahoru, tak jsem to raději nechal chvíli schladit. Dnes jsem mluvil s automechanikem a říkal mi, že jsou hrozná vedra a že to občas může dělat. Tak nevím, uvidíme.

2013-08-05 16:38:17

kesl: Když je chladnější a vlhčí vzduch po dešti, tak si motor nasaje ve stejném objemu ve skutečnosti více vzduchu a má kyslík pro lepší spalování. Poměr vzduch/palivo přizpůsobuje řídicí jednotka motoru na základě údaje MAF senzoru (váhou vzduchu). Když je hodně teplý vzduch tak MAF senzor lehce sníží množství paliva, aby zachovala poměr. Ale to je jenom v řádu cca do 5-8 %. Daleko větší vliv má třeba zanešený filtr nasávání vzduchu.

2013-08-05 19:35:59

milan1111: a co se stim dela ? profouknout nebo se musi chladic menit kdys je zanesenej hampejzem ?

petrdepo: takze to nemuze mit vliv ?na vykon spis to ze je motor lepe uchlazenej ne ?

2013-08-05 21:32:18

Ahoj,letošní léto dává motorum zabrat,je jedno jestli na benzin nebo na naftu oboji dostava na pudel,nafta ma větši vyhodu než benzinovy agregat,ma menši odpadove teplo ,bohužel benzin a jim podobny principy v tom to horku moc nejezdi A maji větší moznost přehřívaní U nafty to tak velkou ulohu nehraje pokud ma motor dobrou kompresi musi chytat i bez žhaveni a na brknuti,benzin ma v těchto vedrech občas problemy,benzini na vykon potřebuji chladnějši vzduchBerte to jen jako vsuvku ,neřeším žádny problem

2013-08-05 22:23:53

kesl: stačí propláchnout tlakem vody (pokud použiješ wap tak opatrně a pozor na to aby jsi si nezohýbal žebrování)nejlépe ze strany motoru.Uplně ideální je cladič vyndat a udělat to venku.pokud by jsi ho vyndával tak se stav někde v sámošce a kup si jedno balení kyseliny citronové,změř si kolik vody se vejde do chladiče.Dané množství vroucí vody s tím smíchej a napln,nech to cca půl hodiny odstát a řádně pak propláchni. Jedno balení stojí cca 10kč a je to podstatně účinější nežli cokoliv za 200 tuto variantu nedoporučuji přímo na autě,špatně se to vyplachuje z celého chlazení.

2013-08-05 22:43:06

milan1111: Ahoj, ani tohle nemusí dělat. Stačí jen napojit auto na hadici s teplou vodou a dole otevřít. Nastartovat a krásně se celej okruh propláchne a vyčistí.

2013-08-06 09:43:39

povadi: Přesně tak,dělal jsem to že jsem vyndal termostat,hadici napojil na termostat a druhou stranou z chladiče to vytékalo,za zvíšených otáček motoru. Pokud je v chlazení mastnota,tak zase vyndat termostat,přidat jar nechat to běhat chvíli tak a pak proplach.

2013-08-06 21:12:13

pánové jak tady čtu, trochu jste se mezi seme zapletli.

Takže na shrnutí, jak někdo píše. Pokud je chladič z venku zanesený hmyzem atd.prochláchnou tlakem vody z venku.

Pokud je zanesená soustava zevnitř, tak také jak někdo píše, propláchnout vodou celou soustavu.

Hlavně opravdu nejdříve vyměnit vzduchový filtr. Nepodceňovat pravidelně měnit

2014-07-28 20:22:32

Ahoj lidi.

Hledám, ale odpověď nenacházím.

Běží mi neustále oba ventilátory (klima,chladič) na plné otáčky i při vypnutém motoru. Nejspíš to bude nějaké čidlo, ale nemůžu ho najít a i google je na odpověď skoupý. Čidlo v chladiči to není.

Umí někdo poradit čím to je a kde hledat? 2001 Mondeo 2.0 TDDi

2014-07-30 10:00:20

max11: Možná je problém s čidlem teploty motoru a nebo s konektorem či kabelem k čidlu. Ale na to ti bude muset odpovědět někdo, kdo má stejné auto a nebo jakou chybu hlásí diagnostika.

2014-08-03 01:14:05

Zkusil bych vyměnit ještě rele v pojiskovce u baterky už se mi stalo že zustalo sepnuté jde přehodit z abs když nikam nepojedeš a pak vyměnit zpět a popřipadě koupit nove

2014-08-15 23:26:50

petrdepo: zdravim mam takovy problem pri zapnuti klicku se roztoci sahara na plny vykon a po chvilce to vypali pojistku 60am

2014-08-16 07:52:23

kamionak: Bohužel ti neporadím, protože elektrické schéma Mondea neznám. Snad jen abys zkusil zapnout zapalování při odpojené sahaře a zkusil změřit odběr z baterie ampérmetrem s rozsahem alespoň 20 ampér, aby byla jistota, že sahara je příčinou vypalování pojistky.

2014-08-30 12:27:27

kamionak: mám stejný problém taky se mi vypaluje pojistka 60 am ale jen když jedu delší trasu. když se opravdu zahreje motor.

2014-08-30 17:34:45

gybson: tak jsem to nechal opravit a po zaplaceni a odjezdu ze servisu jsem zjistil ze pojistka je opet vypalena jinak kdyz zapnu klicek tak mi zacne tocit sahara na plny obradkyjako kdyz se sepne pri zapnute klimatizaci

2014-08-31 07:43:21

gybson: Podle tvého popisu asi bude vadný motor sahary. Jeho přehřátím se poruší izolace části vinutí a tím dojde k částečnému zkratu, který způsobí zvýšený proud motorem a přepálení pojistky.

kamionak: Problém s pojistkou bude asi stejný jako u gibsona.

2014-08-31 14:01:32

Ten regulator Je vymeneny kupoval jsem celou saharu


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 8