Fórum - Téma


Chlazení+Mondeo-ventilátor se pořád točí apod


Fórum Mondeo MK III Chlazení+Mondeo-ventilátor se pořád točí apod

Informace o modelu: Ford Mondeo MK III


1  2  3

2014-07-28 20:22:32

Ahoj lidi.

Hledám, ale odpověď nenacházím.

Běží mi neustále oba ventilátory (klima,chladič) na plné otáčky i při vypnutém motoru. Nejspíš to bude nějaké čidlo, ale nemůžu ho najít a i google je na odpověď skoupý. Čidlo v chladiči to není.

Umí někdo poradit čím to je a kde hledat? 2001 Mondeo 2.0 TDDi

2014-07-30 10:00:20

max11: Možná je problém s čidlem teploty motoru a nebo s konektorem či kabelem k čidlu. Ale na to ti bude muset odpovědět někdo, kdo má stejné auto a nebo jakou chybu hlásí diagnostika.

2014-08-03 01:14:05

Zkusil bych vyměnit ještě rele v pojiskovce u baterky už se mi stalo že zustalo sepnuté jde přehodit z abs když nikam nepojedeš a pak vyměnit zpět a popřipadě koupit nove

2014-08-15 23:26:50

petrdepo: zdravim mam takovy problem pri zapnuti klicku se roztoci sahara na plny vykon a po chvilce to vypali pojistku 60am

2014-08-16 07:52:23

kamionak: Bohužel ti neporadím, protože elektrické schéma Mondea neznám. Snad jen abys zkusil zapnout zapalování při odpojené sahaře a zkusil změřit odběr z baterie ampérmetrem s rozsahem alespoň 20 ampér, aby byla jistota, že sahara je příčinou vypalování pojistky.

2014-08-30 12:27:27

kamionak: mám stejný problém taky se mi vypaluje pojistka 60 am ale jen když jedu delší trasu. když se opravdu zahreje motor.

2014-08-30 17:34:45

gybson: tak jsem to nechal opravit a po zaplaceni a odjezdu ze servisu jsem zjistil ze pojistka je opet vypalena jinak kdyz zapnu klicek tak mi zacne tocit sahara na plny obradkyjako kdyz se sepne pri zapnute klimatizaci

2014-08-31 07:43:21

gybson: Podle tvého popisu asi bude vadný motor sahary. Jeho přehřátím se poruší izolace části vinutí a tím dojde k částečnému zkratu, který způsobí zvýšený proud motorem a přepálení pojistky.

2014-08-31 07:54:42

kamionak: Problém s pojistkou bude asi stejný jako u gibsona.

2014-08-31 14:01:32

Ten regulator Je vymeneny kupoval jsem celou saharu

2014-08-31 14:12:21

kamionak: Já jsem nepsal o regulátoru ale o motoru jako takovém. Regulátor v podstatě jen spouští na nízké nebo vysoké otáčky ventilátor sahary. Musel by se změřit odběr motoru ventilátoru, ale pro jeho změření není běžně dostupný ampérmetr s měřicím rozsahem alespoň 100 ampér (to proto, že se přepaluje pojistka 60 ampér). Na takové proudy už se používá klešťový. Pokud byl motor nový (nikoliv z vrakárny), tak by v něm problém být neměl, ale musel by se spíš hledat v kabeláži (možná začínající zkrat).

2014-09-15 10:20:32

petrdepo: Je to divné u klimatizace jede ventilátor porad a pojistka to vydrží.

2015-02-22 13:00:44

Prosim o radu. Po vypnutí motora, ventilátor chladenia pri motory sa neustále točil. A to motor nebol zohriaty. Po opätovnom naštartovaní stále išiel, kontrolka na vypínanie START-STOP sa rozsvietilo na OFF a nešlo ho ani prepať. Tak som ho išiel prebehnuť . Po opätovnom vypnutí ventilator stale išiel. Až po cca 15min. sa vypol. Neviete čo to spôsobuje. Nerád by som išiel mimo vozidla v meste a ventilator by hučal cca 15min.

Dik za odpoved

2015-02-22 18:52:10

petertvm: To vypadá na vadné teplotní čidlo, které posílá řídicí jednotce motoru špatný údaj o teplotě chladicí kapaliny.

2015-02-23 21:00:37

petertvm:

Proč jsi napsal svuj příspěvek sem? Nepatří to jinam nahodou?!

2015-02-23 22:09:51

tomenzino: Asi si nuvědomil, že DPF filtr není ventilátor.

2015-02-23 22:23:10

petrdepo: to věru není. Admin to umístí tam kam má, ale nás vymaže z planety země

Ps.: Podporuji Tomenzina. Chtěl bych vysvětlení

2015-02-23 22:45:27

vaclav30:

Bohužel, samotný příspěvek přesunout nelze. Takže si to autor překopíruje tam kam to patří, nebo to bude smazáno. Včetně těchto posledních příspěvků, i mě Václave

2015-02-24 14:59:44

petertvm: Trochu si to pleteš a ztrácíš se v tom, regenerace DPF filtru je podmíněná více věcma např. teplotou motoru - musí být ohřátý na provozní teplotu, a dále ten motor musí běžet. To, že se Ti po vypnutí motoru stále točí ventilátor neznamená, že se provádí regenerace, ale úplně něco jiného. Pleteš si pojmy s dojmy...

2016-02-21 19:35:14

Zdravím všechny.Včera jsem koupil druhé mondeo to první stále nejede.Tentokrát je to 2,0tddi 85kw.Chvilku po nastartování se zapne ventilátor chladiče pak se zase vypne a když auto s ohřátým motorem chvilku stojí tak se taky zapíná.Zkoušel jsem diagnostiku a žádná chyba tam není načtená.Auto topí normálně voda drží netlakuje.Co ovládá ten ventilátor je to teplotní spíač nebo je to přes řídící jednotku?


Odpovědět

1  2  3