Fórum - Téma


Chlazení_Mondeo III-TDCi nízká provozní teplota


Fórum Mondeo MK III Chlazení_Mondeo III-TDCi nízká provozní teplota

Informace o modelu: Ford Mondeo MK III


1 ......... 2  3  4  5  6

2016-01-17 17:34:07

andy86: Termostat není mechanicko-elektronoiká součástka. To by měla elektrický přívod a to nemá. Asi si to pleteš s teplotním čidlem. Termostat jen podle teploty mechanicky otevírá a reguluje průtok vody do chladiče. Pokud jeho regulační náplň (například ceresin nebo něco podobného) ztratí těsnost, tak se mu posune regulační charakteristika a začne otevírat již při nižších teplotách.

2016-01-19 23:06:35

Prosim ten malej termostat je i u tddi ??? Diky

Popripade kde ho najdu auto se mi neohreje ani po 25km

2016-01-19 23:18:32

honanek: takže mrzneš počas jazdy??

2016-01-20 09:27:30

honanek:

Najdeš ho zepředu pod plastovým sáním. Jak jsem,není jistota který z nich to dělá

2016-01-20 10:27:41

tomenzino: Hoj, umístění termostatů uveřejnil Elvis hned na 1. stráce diskuze( krásné a jasné foto- dík Elvis). Jak jsem psal asi před měsícem vyměnil jsem oba a závada se objevuje stále. Prostě někdy se mi zahřeje po nějakých 7 km a někdy ani za 20km. Nebo se zahřeje a třeba 50km drží a pak během cca 20 vteřin sjede na 60°C a pak se zase za nějakou dobu vrátí a někdy taky ne. Prostě si to dělá co chce. Mám podezření na ten malý termostat, protože než jsem ho namontoval, zkoušel jsem ho profouknout při pokojové teplotě. Starý nešel, nový šel. Ví někdo jak se má chovat při pokojové teplotě? Myslím si, že by měl být zavřený. Dík za radu, už mi z toho jebe.

2016-01-20 20:58:19

kelt:

Mě to nepiš, já vím kde jsou, měnil jsem si je sám. Reaguj na toho kdo se ptá.

Jinak samozřejmě že při pokojové teplotě je termostat zavřený. Dej do hrnce vodu dej jí vařit a sleduj ho současně s teploměrem. Musí ale vyset bez doteků hrnce.

Problém bývá pokud jsou termostaty neoriginální. Mě funguje vše po výměně perfektně. Orig. Termostaty oba.

2016-01-22 12:30:01

kelt: Zdar,jsem na tom stejně jako ty!Tak už nevím.Dnes jsem zkoušel stary termostat a taky mi při pokojové teplotě nejde profouknout a ten nový šel!!Je fakt,že to oněco líp topí,tak nevím co stím.

2016-01-22 13:54:40

wessly:

Myslím že není co řešit. Foukat nefoukat do rermostatu.

Osobně si myslím jak jsem psal , koupit OBA termostaty, a vyměnit je společně. Nic jiného v chladící soustavě není,

takže to musí fungovat. Ale jak píšu, ne origo termostat nemusí fungovat přesně. Někdo tam chtěl termostat s Kelly tak ho tam měl a blblo to. Originál nikdy nezlobil.

2016-01-22 23:36:14

tomenzino: Ja jsem vyměnil oba,velkej není teda original,ale nechápu o co by měl být jiný,že by to takhle blblo.Budu měnit ještě čidlo teploty.Protože mi neříkej,že ručička vyleze na provozní teplotu a za 10s je na 60 stupních,takhle se v životě neochladí.

2016-01-23 19:20:32

wessly: No a to ti dělá pořád dokola nebo jen po prvním zahrátí motoru? Pokud jenom "poprvé" tak to je v pořádku. PO zahřátí malého okruhu se termostat otevře a chladná kapalina z chladiče ochladí čidlo.

2016-01-23 21:33:43

koudak: Pořád dokola.Termostat se otevíra při 88 stupních,tak se to přeci neochladi na 60 za pár sekund a když přidám tak to jde nahoru,uberu a zas dolu.

2016-01-23 21:44:57

wessly:

Tak pánové, všichni tři. Osobně jsem měnil neorigo termostaty a stále stejný Doporučuji měnit origo termostaty.

Píšu to naposledy a to jaký je rodil mezi origo nebo neorigo si odpovězte sami .

Po výměně origo termostatů není problém. Diky a držím palce " nejsme tak bohatí aby jsme kupovali levné věci "

2016-01-23 22:02:50

tomenzino: Asi to budu muset zkusit.Ještě dotaz:Podle čidla teploty chladící kapaliny řídí řidící jednotka množství nafty?

2016-01-23 22:33:34

wessly: Čidlo teploty vody je jen jedno z mnoha čidel které ŘJ dává data o chodu motoru a tím spojené dávce paliva.

2016-01-23 22:39:41

povadi: To je mi jasný,špatně jsem se zeptal.Bude si myslet ŘJ podle tohodle čidla že je motor studený a držet ho ve vyšších otáčkách jako na sytič??

2016-01-23 22:44:03

wessly: čemu říkáš vyšší otáčky?

2016-01-23 22:49:14

povadi: Necelích 1000

2016-01-23 22:53:58

wessly: to neřeš. Záleží na spostě faktorů, přesné otáčky by ukázala třeba diagnostika. Může jít o souběh několika nepatrných věcí jako třeba čidlo, nebo vada na přístrojovce, nekvalitní - zanesený vzduchový filtr atd.

2016-01-23 22:57:50

povadi: Jinak,přijdeš do studeného auta nastartuješ,máš vyšší otáčky než u ohřátého motoru.Co to řídí?

2016-01-23 23:06:06

wessly: čidla a řj


Odpovědět

1 ......... 2  3  4  5  6