Fórum - Téma


Chlazení+Mondeo-TDCi-málo se ohřívá


Fórum Mondeo MK III Chlazení+Mondeo-TDCi-málo se ohřívá

Informace o modelu: Ford Mondeo MK III


1  2  3

2010-12-30 11:50:17

Ještě jsem se bohužel nesetkal s mechošem, co by nevyvracel oči, když slyší, že jsem si koupil Forda a to se týká i těch, co znám. Ale za takové ty kecy: co bys chtěl, máš Forda, u Forda je to normální a nebo co sis koupil, to máš, bych vraždil. A netýká se to jen Forda, vesměs všech cizích značek vyjma koncernu.

Ještě jen poznámka k tomu topení: u všech aut, co nevynikala rychlým náběhem topení a nebo netopila podle představ, jsem izoloval přes zimu hadice do mirelonu, který se používá na izolaci trubek k radiátorům, které jsou ve zdi a nebo přívod horké vody k vodovodní baterii. Změřím si hadici v průměru a podle toho koupím mirelon, kdy zvolím větší tloušťku než se běžně používá. Takhle jsem zaizoloval hadice od motoru k radiátoru, čímž omezím tepelnou ztrátu, což vzhledem k délce hadic asi nebude úplně zanedbatelné. Ta hadice s ohřevem pod motorem by to asi snesla taky, bude pěkně ochlazovaná vzduchem, vodou a sněhem. Mirelon se dá podélně říznout, takže se nemusí nic odpojovat, jen je potřeba ho po nasunutí na hadici zajistit na několika místech odolnou izolačkou, aby se po čase neškvařil na výfuku, kdyby spadl. Osobně s tím mám dobré zkušenosti.

2010-12-30 12:53:05

No nevím jak to mají ostatní, ale co jsem se setkal, tak opravdu takřka všechny Mondea MKi a MKII mají špatné ukazatele teploty a tak na tom asi něco bude. Mě to ukazuje celou zimu že nemám zahřátý motor a přitom, když to nechám připojit na diagnostiku, tak je vše v pořádku. Na Forda nenechám dopustit a každé auto má něco. Pokud si mohu vybrat, tak skousnu ukazetel teploty v zimně více než jiné věci ostatních značek . Jinak balit trubky jsem ještě nedělal a doufám, že ani nebudu .

2010-12-30 13:16:05

Nemáte tady někdo dílenský manuál k mondeu v elektronické podobě? Sehnal sem jen co se týče ovládání topení, druhu oleju, nafoukání pneu atd. Kniha jak na to stojí někde k sedmy stovkám.

2010-12-30 13:54:36

No je v manuálech ne ?

2010-12-30 15:57:14

vzduch: problém majitelů TDCi asi bude v tom, jestli tomu dobře rozumím, že nejsou schopni zahřát motor ani delší jízdou na provozní teplotu a patrně se v autě ani dostatečně neohřejí. Pokud by jim auto krásně topilo a jen teploměr ukazoval málo, tak už by na to patrně někdo z nich už přišel. Tohle bude o něčem jiném, než o vadém budíku.....

2011-01-03 17:11:30

Přeložil někdo tu polskou opravu těch žhaviček?

2011-01-03 17:12:33

Nj to sem jellyman

2011-01-07 11:27:47

Je kolem nuly a auto dostanu v pohodě na 90 a když nevyřadim z kopce tak teplotu drží uplně bez problému na 90.Ale otevřel sem kapotu a nádobka na kapalinu byla studená tak nevim jestli je to normální. Podle mě ne teda,prohmatal sem hadice jestli tam neni někde bublina bo co a nic se neděje. Mělo by to přece nějak cyrkulovat.

2011-01-07 19:38:04

Nádobka zůstává samozřejmě studená, jelikož je mimo okruh topení. Jedná se o vyrovnávací tlakovou nádrž, která jak už je z názvu poznat, pouze vyrovnává expanzní tlak systému. Je to to samé jako expanzka u topení v baráku , voda se ohřátím rozpíná a potřebuje prostor , ve kterém se tlak částečně srovná.

2011-01-10 21:44:32

Polskou verzi přeložíte v googlu - překladač. Nic extra překlad, ale poznáte, oč jde.

2011-01-31 14:42:36

Zdar,

nevíte jestli tohle přihřívání vody je v každém mondeu TDCi? Resp v mém (2,0 TDCI 96kW, 10/2004)?

Další dotaz je, jestli se dají koupit samostatně ty žhaviče (co stojí)? V microcatu jsem to nedokázal najít.

Dík za odpověď


Odpovědět

1  2  3