Fórum - Téma


Chlazení+Galaxy-problém s ohřátím motoru


Fórum Galaxy II Chlazení+Galaxy-problém s ohřátím motoru

Informace o modelu: Ford Galaxy II



2013-01-21 18:46:30

Mám problém s teplotou motoru.Mám Galaxyho 1.9 tdi 96 kw.Při normální jízdě do 2 tis otáček se motor ohřeje jen na nějakých 70 stupňů ,při otáčkách nad 2 tis se ohřeje na 90 ale potom zase pomalu padá.Vyměnil jsem termostat ale závada nadále trvá..Máte kucí nějakou radu??? Předem díky

2013-01-24 17:23:07

Zděnda2

U tvého vozu je to zcela normální.Tipy jako máš ty mívali bufíka a ten v zimě i za jízdy dohříval vodu na provozní teplotu.Pokud ho nemáš, teplota se stabilně neudrží.

2013-01-25 14:14:27

Díky za odpověd,bufíka tam mám ale asi mi teda nefunguje,ještě neš přišla zima tak se spínal ale ted asi nespíná,budu muset teda asi vyhledat nějaký servis.

viki  
2013-02-12 01:38:49

přidavné topení máš přímo pod sedačkou řidiče pod vozem některé spínají při nule některé při minus 5ti každopádně když nastartuješ a ohneš se měl by jsi slyšet jak nabíhá(hučení)

muže být v pytli čidlo teploty pak neví že je zima a ani nesepne

pokud to bude sítko nebo svíčka tak se pokusí cc nastartovat 2-3krát nastartovat když si na to dáš pozor měl by jsi ty pokusy slyšet poté se odpojí opravy nejsou moc levné pokud to není pouze svíčkou nebo čidlem

2013-07-11 11:17:28

NENE, bufík je až u zadního kola jakoby pod zadními sedačkami a spíná se automaticky pod +12°C. Když se nesepne může být v háji jenom teplotní čidlo, které je u mechanismu stěračů

2014-11-27 10:19:00

Zdravím všechny,

tady asi klasický dotaz..........mám galaxyho 1.9 85kw,r.v.2002,neohřeje se víc jak na 70+-75,

bufík asi nechodí.Poradí někdo kde mám začít? výfuk bufíku je vzadu za řidičem a ventilátor v tadním blatníku,aspoň myslím???

joo,předem děkuju za odpovědi

2014-11-27 11:02:05

kafin:

Začal bych u výměny termostatu. Pokud nepomůže, tak zprovoznit bufika.

2014-11-27 11:13:02

tomenzino: Ahoj,díky ale měl jsem pár oktávek I takže čidlo a termostat už tam mám

ventilátor od bufíku funguje ale fouká z něj jen zima. co tady tak čtu....svíčka nebo sítko ale nevím kde začít hledat jestli venku nebo ve vnitř?

2014-11-28 00:29:03

Ahoj, já měl stejný problém a bylo to vadnou svíčkou a propáleným sítkem. Obojí je ve vnitřku bufíku pod autem za sedačkou řidiče. Bufík je třeba demontovt a rozebrat. Já měl kliku, že kamarád automechanik už repasoval čtyři, tak s tím měl zkušenost. Běhá to bez chyby, jen tomu nedělá dobře časté spínání při krátkých přejezdech (nastartování a vypnutí motoru). To se dá ale řešit vřazením vypínače do okruhu teplotního čidla.

2014-11-28 10:37:12

super info,děkuju.

A myslíš že to dozrberu doma bez zvedáku,jen na heveru? Nebo odkud je ten kamarád co ti to opravoval?

2014-11-28 11:38:59

já to dělal doma také, včetně kompletního čištění, je dobré si objednat veškerá těsnění a šrouby. Uděláš to i bez heveru, já si vzal dvě cihly a silnou desku na kterou sem najel zadním kolem, aby byl lepší přístup, pak to drží tuším na 4-5 šroubech a je dobré nachystat si třeba stolářskou svěrku kterou stáhneš hadice aby z nich netekla voda a celková repase včetně češtění se dá stihnout do hodinky, ale pozor všechny šrouby jsou torxy, takže nachystat správné nářadí a raději bych doporučil objednat horní kryty což je otázka asi 80 Kč nové, jelikož šrouby jsou občas potvory a nechají se strhnout a pak při demontáži zničíš krytky, mě se strhl jeden šroub a během pěti minut sem to měl vytahovákem venku

2014-11-28 12:32:35

super,tak nějak jsem to chtěl slyšet ,že to doma jde děkuju

Hned zítra to okouknu

2014-11-29 00:04:19

Ahoj, je ze Strakonic. Pokud se na to necítíš a nejsi z daleka, tak můžu dát kontakt. Řídící jednotka může mít nečtenou chybu, tak se může stát, že Ti to bez vymazání nenaběhne ani po výměně žhavícího kolíku a sítka. Občas se vyskytuje i závada v konektoru u bufíku. Není zrovna nijak moc chráněný a jde na něj veškerý bordel, co se víří pod autem.


Odpovědět