Fórum - Téma


Chlazení+Galaxy-hladina kapaliny jízdou stoupá


Fórum Galaxy II Chlazení+Galaxy-hladina kapaliny jízdou stoupá

Informace o modelu: Ford Galaxy II


1  2

2016-06-29 20:26:15

To vis pisu za jizdy

2016-07-02 15:37:49

franta52: Tak jsem na to konečně přišel. Byla to pouze vzduchová bublina v zadním topení. Odvzdušnit to šlo pouze tak že jsem rozpojil hadici od topení a vypustil vzduch. Dolil chladící kapalinu a už to chodí jak má

2016-07-05 21:10:17

franta52: Tak radost byla předčasná . Najel jsem asi 50km a ráno jsem mrknul na nádobku a voda mezi min a max a při sundání víčka žádný tlak. Při druhé jízdě jsem kontroloval stav i během jízdy,voda v nádržce při otevření termostatu klesla asi 2 cm pod minimum, avšak při vychladnutí přes noc hladina nastoupala nad max a při otevření víčka i malej únik. Chová se to přesně obráceně-při ohřáté vodě hladina ubývá, při vychladnutí nabývá. To si vysvětluji jedině vzduchovou bublinou ale kde se bere?? asi vážně hlava dolů .

2016-07-06 05:47:51

Tak mi to zacalo taky ted mi udelali tesneni pod hlavou srovnali hlavu a je klid

2016-07-06 06:19:48

mirja: Ahoj díky že jsi mě ujistil. Furt mě právě mátlo že ta voda jízdou ubyde místo toho aby svůj objem zvětšila. No je rozhodnuto zítra to vezu do servisu.

2016-07-06 06:40:33

To jed a nech si udelat rovnou tlakovku hlavy taky jsem stim bojoval a prd platny tak at ti to dobre dopadne

2016-07-06 07:05:17

mirja: No to určitě nechám, srovnat hlavu tlakovku a nový šrouby což je taky důležitý a mělo by to být automatický ale radši jim to řeknu. chodím tak do toho servisu už léta a vždy spokojenost. Už jsem tam byl z touhle závadou 2x i jsme právě načuchávaly CO2 ve vodě ale bez úspěchu což mě mate je to fakt citlivý což jsem vyzkoušel tím že jsem do vzorkovací nádobky fouknul vzduch z plic a okamžitě to zezelenalo. Prostě jsem se chlácholil že od motoru to nejde. Ale okruh chlazení je vlastně tlaková nádoba o tlaku do 1,4 Kpa a nic jiného než tlak z válců tam vyšší tlak udělat nemůže.

2016-07-06 07:49:19

franta52: Ještě zkus natartovat studený motor při sundaném víčku vyrovnávací nádobky a nech ho ohřát. Pokud by hladina neklesala, tak by to mohlo znamenat, že je nefunkční přetlakový ventil ve víčku (slepený). Kvůli tomu by tlak vytlačoval kapalinu zpět do okruhu a nafukoval hadice, které by pak mohly hrozit prasknutím.

2016-07-06 08:04:23

petrdepo: Ahoj máš pravdu mohlo by být ale už jsem si i koupil nový, a je to pořád stejný nechápu proč se mi udělá v zadním topení vzduchová bublina a tam se pak podle mě ta voda za jízdy natlačí a vlastně z nádobky zmizí včera skoro až byla nádobka prázdná a hadice jak beton. Ventil ve víčku odfukuje to je slyšet poslechem u něj. Dokonce i v kabině když vypnu motor. Hadice mi právě už jedna praskla od tý doby s tim bojuju. Dřív jsem to moc nesledoval asi jako každej z nás

2016-07-06 08:19:11

franta52: V každém případě, když víčko odfukuje, tak je tlak zvýšený přes horní mez. Normálně, pokud je vše vpořádku, vůbec neodfukuje. Do chladicího okruhu se nic jiného, než spaliny, dostat nemůže. V podstatě jsou jen tři možnosti. Těsnění pod hlavou, prasklá hlava motoru a nebo málo pravděpodobná je prasklá vložka válce.

2016-07-06 17:31:05

petrdepo: Absolutně s tebou souhlasím ten tlak v soustavě je prostě větší než by měl být a nic jiného v okruhu než spaliny tlak neudělá.


Odpovědět

1  2