Fórum - Téma


Chlazení+Galaxy-hladina kapaliny jízdou stoupá


Fórum Galaxy II Chlazení+Galaxy-hladina kapaliny jízdou stoupá

Informace o modelu: Ford Galaxy II


1  2

2007-07-26 12:35:41

Zdravím všechny, mám jeden takový problém. Mám FORD GALAXY a když dojedu, tak mám plnou nádržku na chladící kapalinu. Nevím čím by to mohlo být. Tak jestli někdo má také takovou zkušenost, nebo ví čím je to způsobené, ať se podělí, prosím.

je tam také takový malý problém. Já tomu říkám osudný 70. kilometr. Pokaždé, když se vadám na nějakou delší trasu, tak kolem 70. kilometru se to začne ohřívat. musím zastavit a pomalu otvírat nádržku, aby se to odvzdušnilo. Ta nádržka je úplně plná, tak to trvá docela dlouho, než to vůbec můžu otevřít. Pak už se dá zase jet dál. Nevím čím to je a kde by tento problém mohl vznikat.

2007-07-26 21:49:00

Ahoj,předně máš TDI nebo benzin?Vypadá to že jde tlak z motoru do chadicí kapaliny může to být ledacos.Potřebuji vědět jestli když se to stane tak je přívodová hadice k chladiči natlakovaná(tvrdá na zmáčknutí).Je to horní hadice k chladiči.A co v té chvíli ukazuje teploměr?Mohlo by pomoci několikrát po zahřátí vypustit chlad.kapalinu,nechat dlouho schladnout znovu napusti stačí vodou.Asi pětkrát pozor na studenou vodu-hlava.Občas se stává že stará chlad.kapalina se přemění na kaši a ta to nezvládne uchladit.Už jsem to dělal asi na třech autech.Pokud je problém jinde tak to bude fin.náročnější. A nezapoměn pokaždé nechat zahřát až pustí termostat vodu do chladiče,vypustit a nechat SCHLÁDNOUT.Měj se Danek

2007-07-27 06:52:52

Ahoj, díky za radu. Je 1,9 TDi 104 kW. To mě nenapadlo, abych zkoušel přívodovou hadici, ale zkusím. Teploměr ukazuje stabilních 90 stupňů. Hned o víkendu se na to vrhnu a uvidím, jestli to bude takováto maličkost, nebo už se pomalu začnu připravovat na nějakou pěknou investici. Snad to nebude nic jiného? Ještě jednou díky a přeji pěkný víkend. Hynek

2012-09-13 11:28:56

Zdravím všechny sem tu nový a mám takový problém. Mám Fodr galaxy 19 TDI 85 kw r.v.2000 už se stím to problémem peru asi rok : ze začátku se mi to začalo vařit a dal jsem to do servisu ,vyměnily těsnění pod hlavou, hlavu poslaly na natlakování a složily. Poté se začalo hřát znova a tlakovat do vody .Chladič byl studený horní hadice byla horká spodní byla studená od chladiče. Vyndal se termostat , vyndala se klapka u topení a pustil se celý okruh a stále se mi strácí voda ,tlakuje to a nádobku po dojezdu mám prázdnou ,když jí pomalu otevřu tak si to odfoukne a nádobka se naplní a voda se valí ven . A musím dolít vodu ,dolívám jí dost ,ale nevím kam se ta voda strácí, olej je čistý, vífuk je suchý , tak nevím kam se to strácí .Zda má stím někdo zkušenosti prosím o radu předem moc děkuji Lukyny

2013-07-11 11:19:27

hynyn: takovej motor vůbec neexistuje, stěma kilowatama ti to nějak nesedí...

lukyna: mě tekla hadice u bufika a tama se mi ztrácela voda, ale u tebe bych to viděl, že někdo blbě udělal to těsnění..

 petrdepo  
2013-07-11 18:40:31

lukyna: Pokud je hlava a těsnění pod hlavou vpořádku, tak už nezbývá, než uvažovat o prasklé vložce válce. Jinudy se už komprese do vodního prostoru nemůže dostat.

2013-10-23 17:17:17

cauky sem tu novy a mam takovy problem .ze porat musim do nadobky dolivat vodu .nechapu mam toho za sebou hodne s autama ale tohle se mi jeste nestalo.prosim o nejakou radu .motor 1.9.tdi 85kw auto mam us rok a zatim zadni problem as natu vodu auto jesdi super tak nevim ,nedavno se mi stalo ze sem tomu trosku dal a varil sem ,

2013-10-23 17:55:52

těsnění pod hlavou, popř. prasklá hlava nebo špatnej termostat, kterej neotvírá a proto to převře

2013-10-23 19:25:49

cauky dneska sem dolil do nadobky asi 0/5l vody tak uvidime .

2013-10-23 19:39:07

blade: bude to něco z toho co jsem psal, stím počítej.

 petrdepo  
2013-10-24 08:31:23

blade: Hladina chladicí kapaliny v nádržce běžně po ohřátí stoupne o 1 - 1,5 cm. Je-li to o víc, je podezření na průnik komprese do chladicího okruhu. Ten se také projeví ztmavnutím až takřka zčernáním chladicí kapaliny.

Zkontroluj si také funkčnost přetlakového ventilu ve víčku vyrovnávací nádržky. Občas se stane někomu, že je "slepený" a potom dojde k tomu, že se nadměrně zvýší přetlak v okruhu. Voda se potom některým spojem protlačí ven. Po vychladnutí zmenší svůj objem a v nádržce je potom hladina níž, než před jízdou. Pokud se toto opakuje několikrát, může ten úbytek být i několik centimetrů. Pokud ten únik není velký, tak se může uniklá kapalina ihned odpařovat, že ani nezjistíš, odkud (z kterého spoje) uniká. Po ustálení teploty se ustálí i tlak v chladicím okruhu a únik může přestat až do dalšího poklesu a opětovného nárůstu teploty. Zkontoluj si všechny spony napojení hadic a i to víčko nádržky.

2016-06-25 20:13:36

hynyn: ahoj tak jak jsi dopadl s tim chladicim systemem mam ty sami problemi

 petrdepo  
2016-06-26 07:48:56

mirja: Nevím jestli ti odpoví. Nepřihlásil se už od roku 2010.

2016-06-29 16:18:15

mirja: Ahoj četl jsem příspěvek a jsem na tom podobně. Pokud chci zjistit stav kapaliny musím při studeném motoru odšroubovat víčko a odpustit tlak. Hladina vody nastoupá na max a pohoda. Pokud se víčko odšroubuje za tepla tak se musí pomalu na několikrát nebo to trochu vody samo sebou vyflusne. Nechal jsem si načuchat přímo v nádržce ohledně CO2 avšak tlaky z motoru nezjištěny. Tak také raaboruji

 petrdepo  
2016-06-29 18:46:11

franta52: Při studeném motoru otevři nádržku chladicí kapaliny (pokud není průhledná). Potom motor nastartuj a nech ohřát. Pokud do nádrže začnou pronikat bubliny, tak je to známka vadného těsnění pod hlavou a nebo prasklá hlava motoru. Známkou unikání komprese ze spalovacího prostoru do chladicího okruhu také je její zčernání. Zvýšení hladiny by mělo být dané jen tepelnou roztažností.

2016-06-29 19:09:04

petrdepo: Ahoj Díky za příspěvek ale to jsem vyloučil. nechal jsem to očichat v servisu a zádné CO2 chladící kapalina neobsahuje takže záhada. Dal jsem i nové víčko a to samé. Je to trochu záhada sám jsem automechanik ale dochází mi nápady a jak koukám nejsem sám co to řeší.

2016-06-29 19:11:20

petrdepo: tak jsem to dal do servisu protoze jsme vindali termostat a hruza litalo to ven tuplem tak mi delaj tesmeni pod hlavou odpojil jsem tipeni vycistil veskery trubky tak uz jenom tesneni a pak uz zbejva jenom chladic je to mazec zavada mel jsem uz hodne aut ale tohle je mazec

2016-06-29 19:16:40

mirja: No tak paráda jsem teda zvědav až to dáš dohromady. Pokud tam ty bubliny byly tak je to jasné.

2016-06-29 19:42:01

Predbezna cena je deset tacu tak js zvedavej neboj napisu v patek to ma bejt

2016-06-29 19:56:07

mirja: Chlape, srozumitelně . Tolik chyb ...


Odpovědět

1  2